gallup
Tässäpä kysymys Eli olisitko mielummin alipainoinen BMI:n perusteella vai olisitko mielummin ylipainoinen ? Itse olisin mielummin hiukan alipainoinen.
bmi 19 on kylläkin ihan täysin terveen ihmisen indeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Eli onko kysymys se, että olisinko ennemmin BMI 19 vai BMI 25
No en todellakaan haluaisi olla BMI 19, se ei ole tervettä. Eli varmaan sitten ennemmin hieman ylipainoinen.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Riippuu ihan miltä kroppa näyttäisi...alipaino ei haittaa jos rinnat säilyisi eikä ylipainokaan jos osuisi oikeille alueille. Isoa mahaa en huolisi mutta se että olisi vähän persettä ei haittaa yhtään.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja noh:Vaikka reilustikin alipainoinen! :attn:
Mitä kukin sitten pitää terveenä painona aikuiselle naiselle...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:bmi 19 on kylläkin ihan täysin terveen ihmisen indeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Eli onko kysymys se, että olisinko ennemmin BMI 19 vai BMI 25
No en todellakaan haluaisi olla BMI 19, se ei ole tervettä. Eli varmaan sitten ennemmin hieman ylipainoinen.
Näin. Mieluummin ylipainoinen kuin alipainoinen. Mulla on niin iso luusto (lantio, hartiat) että olisin täysin aliravitun ja naurettavan näköinen alipainoisena. Ja mä tykkään muodokkaista naisista, alipainoisella harvoin on leveää lantiota ja isoja rintoja.Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Todellakin hiukan ylipainoinen. Mieluummin reilusti naisen näköinen kuin pikkupojan näköinen.
No kyllä mä ainakin olen ihan terve tällä bmi 18,6 painolla.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Mitä kukin sitten pitää terveenä painona aikuiselle naiselle...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:bmi 19 on kylläkin ihan täysin terveen ihmisen indeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Eli onko kysymys se, että olisinko ennemmin BMI 19 vai BMI 25