G: Olisitko mielummin hiukan alipainoinen vai hiukan ylipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
BootyPeppi
mun BMI on nyt lievä ylipaino. kun 4kg on poissa olen taas normaalipainoinen ja se on mun paino. Kiinteytyminen alkanut ja mitat alkaneet palautua myös :D paino ei ole minulle tärkeä...ne mitat on.

Riippuu ihan miltä kroppa näyttäisi...alipaino ei haittaa jos rinnat säilyisi eikä ylipainokaan jos osuisi oikeille alueille. Isoa mahaa en huolisi mutta se että olisi vähän persettä ei haittaa yhtään.

Huom
Eli onko kysymys se, että olisinko ennemmin BMI 19 vai BMI 25
No en todellakaan haluaisi olla BMI 19, se ei ole tervettä. Eli varmaan sitten ennemmin hieman ylipainoinen.

Rukoilijasirkka
Hiukan alipainoinen. Ollakseni lievästi alipainoinen (bmi 18,2) tarvitsisi menettää kilo, mutta ollakseni painoindeksissä 25,5m mun pitäisi saada painoa lisää 16 kiloa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
No en todellakaan haluaisi olla BMI 19, se ei ole tervettä. Eli varmaan sitten ennemmin hieman ylipainoinen.
bmi 19 on kylläkin ihan täysin terveen ihmisen indeksi.

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä kukin sitten pitää terveenä painona aikuiselle naiselle...

Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Todellakin hiukan ylipainoinen. Mieluummin reilusti naisen näköinen kuin pikkupojan näköinen.
Näin. Mieluummin ylipainoinen kuin alipainoinen. Mulla on niin iso luusto (lantio, hartiat) että olisin täysin aliravitun ja naurettavan näköinen alipainoisena. Ja mä tykkään muodokkaista naisista, alipainoisella harvoin on leveää lantiota ja isoja rintoja.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä kukin sitten pitää terveenä painona aikuiselle naiselle...
No kyllä mä ainakin olen ihan terve tällä bmi 18,6 painolla.

Yhteistyössä