Mimi
Minkä ikäisillä lapsilla/vauvoilla olette nuorimmillaan nähneet korvalävistyksiä? Onko suomessa laillista/luvallista? Kummallista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jadenia:"Millainen äiti satuttaa lastaan", yhtä paljon lävistys 'sattuu' kuin rokotuskin.
Ehkä lapsi ahdistuu vaatteista joita puetaan hänelle päälle? Syöttää ruokaa josta hän ei välttämättä pidä? Eihän näistä voi tietää. Tuskin ap tarkoittaa "kiusata" lastaan, kyllä minäkin voisin kuvitella laitattavani korvareiät omalle lapselleni enkä näe siinä mitään kummallista.
Sähän voit tehdä sitten tatskat meidänkin mukeloille? Siis jos hinnasta sovitaan. :xmas: Pitääkin alkaa miettimään että millainen tuolle vajaa kaksiviikkoiselle sopisi. Varmaan joku Nalle Puh tai Smurffi ois ihq. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä haluisin lapselle jonkun tatskan. Pitää varmaan hommaa semmonen kone, kun kukaan ei suostu laittaan. Täähän on kulttuurisidonnainen asia, että kauhistellaan.
just nii joo,huohAlkuperäinen kirjoittaja huostaan:Huostaan pitäisi tuollaiset lapset ottaa, joiden korvia vanhemmat haluavat rei'ittää. Hyi sentään. "Joo, kun tuo 1v välttämättä halusi oikean auton, niin ostin sille ihan uuden Jaguarin". Ihan yhtä fiksua laittaa reiät, kun "lapsi halusi". Voi %¤%& mitä porukkaa...
Lyhyt kysymys: MIKSI ?Alkuperäinen kirjoittaja Saana:Meillä molemmat oli alle 1v kun saivat korvikset.Itse olen ollut 9kk.