Hakutulokset

1. K

onko outoa jos

no juu tai ei, mut mä en tulis kyl toimee ilman korttia. saa ainakin joskus liikkuu yksinää eikä tarvi äijää vaivata :laugh: mut sit jos ei huvita ajaa ni kyl nakitan ukon siihen hommaan :laugh:
  2. K

Ihana! Mä haluun tän pojalle! Sis. linkin!

siis myös minun mielest. haluisin kanssa
  3. K

Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää neg.

no mulla edellisessä raskaudessa kävi niin ettei näkynyt muissa testeissä kuin verikokeessa et raskaana.
  4. K

Eronneet neuvokaa!

mulla on just noin järjestetty tapaamiset ja ilman papereita, hienosti menny viimeiset 6v
  5. K

mitähän kihlasormukset nykyään maksaa?

mul kultanen perus sormus ostettu 07 makso 147e mut löytyy halvemmallakin
  6. K

Onko meidän poika niiiiin tosi lyhyt? (narinaa neuvolantädistä)

ootteko te pitkiä? myös perimä auttaa asiaan siis vaikuttaa...
  7. K

Pääsettekö kirjautuun Kelan sivuille?

kelan sivut temppuilee mulla melkei päivittäi ja menee hukkaan tunnuksia hurjasti
  8. K

serlan pehmo oravista?

jos on samoja ku ne aiemmat niin lähemmäs metrin korkuisia. ei ihan.
  9. K

millä sais helpoiten pohjaan palaneen maidon kattilasta?

mä liotan yleensä astia kone aineel.jos tabletteja ni hankaan sillä jos jauhe ni kuumaa vetee likoo
  10. K

lahtelaiset

pitäs olla. en vaan viitti lähtee,näyttää et koht taas sataa
  11. K

lahtelaiset

ihan samaa mietin
  12. K

Kaakaojauheesta herkkuohjeita kiitos!

riisisuklaata... eli kaakao jauhetta ja riisimuroja. tuli siihen vissii rasvaa. mut just nyt en muista ohjetta... etin jos tarvii
  13. K

Kauan pitää kuulua työttömyyskassaan että saa lomautuksessa rahoja?

riippuu oletko ollut aikasemmin jossai liitossa
  14. K

Pitäiskö jättää mies ilman ruokaa...murinaa

kyllä voit. mä tekisin niin. varsinkin jos ois tiedossa miehellä et on tän päivän ruoka tarpeet
  15. K

kela

nyt löytyi kiitoksia!
  16. K

kela

mä yritin just tota vanhempain rahaa mut sanoi just tuota ettei edellisiä tietoja ettei voi jatkaa. oli kolme valinta kohtaa. mut en nyt isyys rahaa hae kuitenka :) pitää käydä lukemas tuo osote
  17. K

kela

millä nimellä menee kelan sivuilla äitiyspäiväraha? kävin yrittää just laittaa hakemusta sisää mut ei onnaa. sanoo vaan ettei edellisiä tietoja ja plaah...
  18. K

Kadonnut ajokortti

joku tollai oli mullakin muistikuva ainut et unohdin kokonaa tuon väliaikasen
  19. K

Kadonnut ajokortti

40e makso mulla vuos sitten tai 42. ne rupes kiukkuu ku hain vast muutaman kuukauden päästä ku oli hävinnyt. :)

Yhteistyössä