kysymysmerkki
Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Voiko se olla näkymättä testissä? Vai voiko näkyä vasta viikonpäästä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Jos oot apteekin testillä testannut, niin kyllä sen pitäisi näkyä. Tosin kai kaikki on mahdollista, että voithan vielä tehdä muutaman päivän päästä uuden. Mutta siis todella epätodennäköistä että olisit nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voiko se olla näkymättä testissä? Vai voiko näkyä vasta viikonpäästä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Jos olet jostain syystä ovuloinut paljon tavallista myöhempään, niin sitten voisi olla mahdollista ettei vielä näy. Mutta jos ovis normaaliin aikaan, niin ei olisi normaalia, jos ei vielä näkyisi testissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oot apteekin testillä testannut, niin kyllä sen pitäisi näkyä. Tosin kai kaikki on mahdollista, että voithan vielä tehdä muutaman päivän päästä uuden. Mutta siis todella epätodennäköistä että olisit nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voiko se olla näkymättä testissä? Vai voiko näkyä vasta viikonpäästä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Ei välttis näykkään testeissä. Mulla kävi niin että muutaman kerran testasin ja nega oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oot apteekin testillä testannut, niin kyllä sen pitäisi näkyä. Tosin kai kaikki on mahdollista, että voithan vielä tehdä muutaman päivän päästä uuden. Mutta siis todella epätodennäköistä että olisit nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voiko se olla näkymättä testissä? Vai voiko näkyä vasta viikonpäästä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.