Hakutulokset

1. S

paljon on kertynyt kiloja rv...

itsellä oli lähtöpaino 62kg ja pituutta on tässä "ruhossa" 172cm ja tähän saanut jo sen 14kg....kolmannessa eli edellisessä raskaudessa tuli hienosti 28kg...ekassa ja tokassa raskaudessa 9-13kg...
  2. S

ja unohdin sitten itse vastata :whistle: itsellä jo mahtavat 14kg ja neljättä odotellaan...
  3. S

niin ja monesko raskaus menossa?
  4. S

27mennessä??
  5. S

haudii jyväskylä!!

\ onko perheenlisäystä tulollaan? =) =) onnea jos näin...taisin muuten nähdä tässä parisen viikkoa sitten miehes annelissa..en varma ole kun näin sen kesällä sun kans niin pikaseen siel filmi vuokraamos mutta luulisin että oli sun miehesi..
  6. S

haudii jyväskylä!!

Lähinnä peräänkuulutan jyväskylän plussalaisia jotka olivat "rasinrinteen" tapaamisessa meillä kotona tuossa kesällä...tuppereare kutsut olis tulollaan sunnuntaina 17.9 klo 17-> joten kaikki halukkaat teretulemasta...osotteen jo kai mustattekin :D ?? olis kiva juttu jos y-viestinä...
  7. S

Jyväskylän mammat =)

minä täältä sivusta seuraillut mihkä päädytte =) jos se on tuo hay-D ehdottama maanatai me ei päästä...me ollaan isännän kans KYLPYLÄSSÄ :D :D :D onpa kiva päästä pariksi päivää lomalle lapsista =)
  8. S

Jos poltat nii kuinka paljo?

\ great ;) näin o!
  9. S

Sain sterilisaation..

\ juu siis kaikki vaihtoehdothan me on läpi käyty...kuparikierukkaa myöten,,sitä ei siksi että hormoonikierukkakaan ei pysnyt minulla kun keho hylki sitä,,ja kuparikierukassa myöskin vuodot monasti lisääntyy,,myöskin kuukautiskivut voi lisääntyä,,ja minulla kumpiakin on jo liian paljon...
  10. S

Sain sterilisaation..

eilen kävin lekurissa ehkäisyasioita miettimässä...tai johan ne oli valmiiksi mietitty ja menin hakemaan sterilisaatio päätöstä...sain sen,nuoresta iästä huolimatta,,mutta tuo jonsku asia sai kyllä hieman miettimään...ja ehkä mä vähän mietin sitäkin että kadunko joskus,,nyt ajattelen...
  11. S

Jyväskylä ja ympäristö!!!!

eipä tainnut olla kovin montaa menijää kun en minäkään ollut...eikä hay-D...joten hyvinni pienellä kokoonpanolla taisi olla porukkaa :whistle: toisen kerran...eikä tällä helteellä olisi kovin jaksanut puistossa ollakkaan....mä en totisesti ole helle ihminen :kieh: <br><br>
  12. S

meidän täytyy viel miettiä lähetäänkö puistoilemaan...kun tosiaan meillä nukutaan kanssa klo.12 eteenpäin..että suoraan mennään kodinykköselle jos tullaan...miettikee te muut omat kuviot :D ja se päivä :whistle:
  13. S

\ jep...tota shoppailua mäkin pikkuriikkisen ajattelin :D mutta tosiaan se on hyvä sillä että lasten ei niin tartte asennossa istua,,ei ne jassa :headwall: saisivat siin "riekkua" hikipäässä...oisko se sitten se?? kodinykkönen? vaiks klo.14.30-> ?? että pikkuset on päket nukkunut? mun kyydillä...
  14. S

hmm...mä kans ehkä juu, riippuen päivästä..päättäkää te niin me katsotaan päästäänkö ilmaantumaan :whistle: kahvi idis ihan jees mutta paikka pitäs miettii lasten mukaan..kun ei lapset jaksa istuskella kahvilassa paikallaan kovin pitkään...tylsää vaatia sellasta "energisilta" kekaroilta :D yksi...
  15. S

Jyväskylä, lähdetäänkö puistoon tai rannalle?!

Hellot hellot ja kiitoksia kaikille mukavasta tapaamisesta :D aina pirsitää tasasta arkea kummasti nähdä muita äitejä...ja lastenkaan ei aina tarvitse katsoa pelkkää äitiä :laugh: näemmehän taas...palstalla toki mutta myös live tapaamisissa =) kesän jatkoa kaikille...
  16. S

\ oi voi..no mutta..hyvää reissua teille :wave: :D
  17. S

\ keskiviikoksihan meidän on tässä tarkoitus tapaamista järjestääkkin..? vielähän sinne toki mukaan ehdit? etes käväsemään?
  18. S

no sitten emme tee asiasta sen suurempaa numeroa..keskiviikko on hyvä mikä alkujaan sovittiin...häädän vaan porukan viimeistään 18-18.30 pois :D mutta se sopii kyllä..että ehdin rauhassa kahdeksaksi töihin....mutta sopi sopii...laitetaan sopimaan :D :D eli edelleen keskiviikkona klo 16...
  19. S

äh..no voi kökkö..mä joudun kyllä siirtää sitä päivää kun muistin että olen menossa illalla töihin..tulee turhan kiire kun pitäsi ilta toimetkin ehtiä rauhottaa ja hoitaa enne töihin lähtöä...mutta mites sitten tiistai tai torstai?? kumpi päivä vaan sitten käy... :D ?? aika voi olla kyllä sama...
  20. S

hyvä hyvä jee...eli keskiviikko klo 16.00 alkaen..kukin miten ehtii...salaatti tarpeet ostan niin tosiaan voidaan sitten yhdessä vaikka marttakerohoa "leikkiä" :D eli kaikki innostuneet tervetuloa...ilmotan tarkemman osotteen myöhemmin...

Yhteistyössä