haudii jyväskylä!!

Lähinnä peräänkuulutan jyväskylän plussalaisia jotka olivat "rasinrinteen" tapaamisessa meillä kotona tuossa kesällä...tuppereare kutsut olis tulollaan sunnuntaina 17.9 klo 17-> joten kaikki halukkaat teretulemasta...osotteen jo kai mustattekin :D ?? olis kiva juttu jos y-viestinä ilmottaisitte tulostanne... =)

Heips!

Mä en kyllä uskalla kippo kutsuille tulla, en tarvii niitä, mut ostaisin kuitenki jotain :whistle: . Mies on sanonu, ettei yhtään kulhoa enää tähän talouteen.

Olis kuitenkin kiva nähdä taas joskus vaikka ilman lapsiakin. (vaikka mä en nyt viina voi ottaakkaan :whistle: )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 22:15 sopivasti hullu kirjoitti:
Heips!

Mä en kyllä uskalla kippo kutsuille tulla, en tarvii niitä, mut ostaisin kuitenki jotain :whistle: . Mies on sanonu, ettei yhtään kulhoa enää tähän talouteen.

Olis kuitenkin kiva nähdä taas joskus vaikka ilman lapsiakin. (vaikka mä en nyt viina voi ottaakkaan :whistle: )
onko perheenlisäystä tulollaan? =) =) onnea jos näin...taisin muuten nähdä tässä parisen viikkoa sitten miehes annelissa..en varma ole kun näin sen kesällä sun kans niin pikaseen siel filmi vuokraamos mutta luulisin että oli sun miehesi..

Tervehdys... =)

Ilmeisesti vanhuus ja dementtia on tulossa kun en sitten meinannut millään muistaa salasanaani tänne :whistle:

Onnea sopivasti hullulle jos perheenlisäystä on tulossa :flower:

Ollaanko suunnittelemassa uutta tapaamista? =) josko vaikka seuraavalla kerralla pääsisin mukaan....

=)

Lyydis harmaana
Terppa vaan! Tapaamista tapaamista kehiin vaan! Me lähetään tänään sinne päin taas täältä etelästä, jahka saan tuon viimesen teoriatunnin käytyä :wave:

JA remonttikin alkaa jo olemaan meijän osalta KAI jo ihan kondiksessa...remppamiestä sitten vaan ootellaan tekemään loput hommat ;)

Nii ja onnea minunkin puolestani Sopivasti Hullulle ;) jos näin asia on!!

viikkoja on nyt vasta 11, mut kai tästä jo nyt uskaltaa puhua.

Mies oli pari viikkoa sitten kaupungilla, mutta ei oo ollu kyl mitään puhetta, että missä baareissa se on käyny. On kyllä joskus käyny annelissa, että voi olla nytkin.

Moi,
Täällä yksi Jyväskylään toivottavasti pian muuttava odottaja =)
Asun vielä toistaiseksi ulkomailla ja siis hieman tuuliajolla kun ei neuvolantätejä täältä löydy.

Voisitteko hieman valaista ultra ja neuvola käytännöistä Jyväskylän seudulla. Eli mitä kunta kustantaa, np- vai/ja rakenneultran?
Missä päin kaupunkia on kivat neuvolat =)

Hauskaa viikonloppua!

t. Nupsuliina

tiipeli
Nupsuliina: kaupunkin kustantaa vain ja ainoastaan alkuraskauden ultran. ja niskapoimun, mikäli on yli 30v. rakenneultrassa saa käydä jos haluaa yksityisellä. keskustassa ainakin on ihan kiva neuvola täti :)

Morjens!

Tapaaminen olis mukavaa! =)
Nyt on rauhottunu meidän reissaamiset ja kotonakin kerkee olla ni olis ihan kiva tavata!!
Missä ja millon?

Sopivasti hullu: Onneks olokoon perheenlisäyksestä!

Nupsuliina: Tervetuloa joukkoon!
niistä neuvolatäteistä kysyit, Tikkakoskella on ainakin toinen neuvolatäti mukava.. =)

tiipeli
maanantaina klo 10 tai klo 14 Mäki-Matin puistossa?? Mekin päästäisiin tuolloin tulemaan, vihdoinkin nähtäisiin tämä porukka! :) Sunnuntaikin kelpaa :) Muut arkipäivät olen koulussa päivät :eek:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 14:17 Pumpuli kirjoitti:
Kuokkalassa on tosi kivat neuvolatädit ja ystävällistä palvelua:)
Hei pumpuli!

Olet siis kuokkalasta, mistä päin. Asun itse ainolassa ja minulla on tässä kuussa vuoden täyttävä poika. Olisi kiva nähdä uusia naamoja joten jos olet kiinnostunut niin laita vaikka yv viestiä.

Yhteistyössä