Hakutulokset

1. V

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

No niin, ehdinpäs tulla itse päivittämään listan. Korjasin omat kiertopäivät ja toivottavasti muidenkin on oikein, ensimmäistä kertaa kun listaa päivitin. :) Onnittelut syksyinen talokaupoista! Me asustelemme tässä 3 makkarin huoneistossa niin kauan kuin tänne kaikki sopivasti mahdumme. Jos...
  2. V

MAANANTAI 8.2.2010 äitx2......................................kp 66/27-31.......................yk 2 UuTeEnNoUsUUn.....................kp 63/28............................yk 7 TaikaWiitta.............................kp 32/27.............................yk ...
  3. V

En ehtinyt alkaa tuota listaa päivittää, mutta jos joku ystävällinen sen tänään ehtii tehdä, niin mulla on vasta tänään kp 24/30. Mulle oli jo eilen merkitty kp 24. =) Gotta go now!!
  4. V

Paljon onnea Muutosta! :heart: Ihanaa, kun plussia satelee. Toivottavasti se tarttuu meihin muihinkin. :) Omassa navassa ei ihmeellisempää. Ovis tosiaan oli mitä varmimmin viikonloppuna, sillä jo maanantaina alkoivat oviksen jälkeiset "oireet". Tuntui rintojen kihelmöintiä ja satunnaista...
  5. V

Hirmuisesti onnea plussanneille! :) Antaa toivoa itsellekin, kun joku näissä puuhissa onnistuu. :) ON: Sain vahvimman viivan ovistikkuun pe (kp 14). Ovis siis mitä todennäköisimmin oli viikonlopun aikana, ja käytettiin tilaisuus hyväksi. B) Omien tuntemusten ja oireiden mukaan olisin...
  6. V

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

Jännät paikat, Orwokki ja alba. :) Olispa se hauskaa, kun jossain yleisessä vessassa tekisi (positiivisen) raskaustestin. Vois vähän jengi ihmetellä, kun tulee vessasta hymy korvissa. Että mitä siellä on tapahtunut... B) Sain tänään ovistestiin jo lähes kontrolliviivan vahvuisen viivan...
  7. V

Pahoittelut maini76:lle. :hug: Samoin Lihapulla, toivottavasti kroppa pian palaa normaalitilaan. Mikäs nyt Ssalla?!? ON: Aloitin tänään (kp13) oviksen tikuttelun. Yritin testin tehdä tarkkaan ohjeitten mukaan (kerran laitoin raskaustestin väärin päin näytepurkkiin koko testiajaksi -...
  8. V

Voihan harmi, Mädchen. :( Parempaa onnea tähän kiertoon. :flower: Nyt tässä täytyykin jännätä Maini76:n puolesta. :) Samoin Orwokki, toivottavasti pian saat selvyyttä asiaan. Mulla viime kierrossa täti teki monta päivää kivuliaasti tuloaan, mikä ei ole lainkaan tyypillistä mulle. Mutta...
  9. V

Alkukierto tosiian vähän tylsää aikaa, kuten Smurffiina84 totesi. Sain tänään postissa eilen netin kautta tilaamani ovistikut, joita pääsen kokeilemaan ylihuomenna (kp 13). Odotan nyt siis sitä, että pääsen testailemaan. Pienet on ilot mulla... :kieh: Eli Lihapulla sen jo totesikin, testailu...
  10. V

Aurinkoista maanantaita kaikille! ON: alkukierron päiviä elellään edelleen. Kp 10/30, joten ovistakin saa odottaa melkein vielä viikon. Useampikin netin ovislaskuri näytti, että mulla ovis olisi ensi viikon maanantai 1.2 eli kp 17. Edellisissä kierroissa olen oireiden perusteella ajoittanut...

Yhteistyössä