Hakutulokset

1. V

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

Kaksi viivaa edelleen ilmestyi tikkuun aamulla. :heart: Testiviiva on edelleen haalemapi kuin kontrolliviiva, täytyy jatkaa testaamista ja hakea joku päivä vielä apteekista "kunnon" testi. B) Kolme One Step -luiskatestia on kuitenkin antanut jo positiivisen tuloksen, tuskinpa ne kaikki ovat...
  2. V

Kiitos onnitteluista, olette ihania!! :) Olo on edelleen epäuskoinen. En uskalla paljon hurrata, ennen kuin olen tehnyt uuden testin aamulla. Tulen sitten raportoimaan. Hyvää yötä!
  3. V

Arvatkaas, kuka ei malttanut olla testaamatta, kun testit tänään tipahtivat postiluukkuun... Ja PLUSSA sieltä pärähti!!! :heart: Olin pissaamatta 3 tuntia ja silti ihan selvästi nähtävä testiviiva tuli tikkuun. Ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta en sitä haamuksikaan kutsuisi. Nyt on...
  4. V

Päivittämässä listaa ja omaa tilaa. Tänään jo tipahdin vähän pilvilinnoistani, kun huomasin tädin ehkä tekevän tuloaan... :( Vielä ei ole kipuja, mutta vessareissulla huomasin jotain vaaleanpunaista. Joten eiköhän tästä pian tiputa taas listan hännille. Huomenna varmaankin tulevat tilaamani...
  5. V

SUNNUNTAI 18.4.2010 vauvahaaveilija85..................kp 65/32..............................yk 1 Shamandalie..........................kp 61/??...............................yk 1 TaikaWiitta.............................kp 46/27-30.........................yk ...
  6. V

Toivottavasti päivitykset meni oikein...Mulle voi reklamoida. :D Korjasin samalla omat päivät oikein, mulla siis tänään jo 28/29-36. Iiiks! Olen melko varma, että tässä kierrossa ovis oli kp 18/19, joten ei mitään megapitkää kiertoa tulossa. Tilasin perjantaina 5 kpl(!) raskaustestejä (One Step...
  7. V

LAUANTAI 17.4.2010 vauvahaaveilija85..................kp 64/32..............................yk 1 Shamandalie..........................kp 60/??...............................yk 1 TaikaWiitta.............................kp 45/27-30.........................yk ...
  8. V

Tervetuloa Miuski! Olen tullut tähän joukkoon vasta tammi-helmikuussa 2010, joten olet minulle uusi "tuttavuus". =) Tuo punainen paroni on myös hyvä. Täti on varmaankin matkittu englanninkielisiltä palstoilta, joissa yleisesti viitataan kuukautisiin lyhenteellä AF (aunt flow)...
  9. V

Täällä samoin eiliset jomotukset ohi. Verta ei tuon eilisen yhden kerran jälkeen ole tullut, tänä aamuna tuli vähän ruskeaa vuotoa. Ja nyt ei mitään. Tänään on viikko oletetusta oviksesta, viikon päästä on jo varmaan selvinnyt, miten tässä kierrossa kävi. Eiliset oireet saivat taas toiveet...
  10. V

Negapahoittelut Nepille ja commander77:lle. :( Mulla odottaisi jo valmiina odotusvaatteita kesää varten, kun olen aikaisemmat säästänyt. Pian täytyisi alkaa tapahtua, että niitä pääsisi käyttämään...huoh! Sitten seuraa ällöttäviä yksityiskohtia: Huomasin äsken vessassa käydessäni, että...
  11. V

Täällähän oikein satelee plussia. Onnea kaikille tasapuolisesti! :flower: :flower: :flower: Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille. Kyllä tähän tosiaan edelleen hurahtaa. ;) Meillä myös on ajatus, että tämä kolmas on sitten myös viimeinen. Niinköhän se kuumeilu sitten kolmannen jälkeen...
  12. V

Heipä hei, kaikki! Käyn minäkin jättämässä tänne tassunjälkeni. =) Olen käynyt lukemassa viestinne, mutta en ole itse ehtinyt kirjoittaa. Eipä silti, ei alkukierrossa paljon ole kertomista ollutkaan... Omassa navassa taitaa olla ovis käsillä. Ovislimat bongasin jo la-aamuna, mutta luulen...
  13. V

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

Heipä hei pitkästä aikaa. :wave: Ei ole tullut kirjoiteltua, kun ei oikein ole ollut mitään kommentoitavaa (omassa navassa). Mutta nyt tänne on tullut uutta porukaa, tervetuloa commander77 ja vauvahaaveilija85! =) Dora2010: Aiotko ottaa äitiyspakkauksen? Mä en ole ajatellut ottaa, kun...
  14. V

No niin, täti on täällä. Enpä tässä mitään muuta odottanutkaan, joten tädin saapuminen oli helpotus. Nyt sitten jouluvauvaa tilaamaan. :xmas:
  15. V

MAANANTAI 22.3.2010 kekkis....................................kp 38/31-33.........................yk 2 Shamandalie..........................kp 34/??...............................yk 1 Minttis81................................kp 34/28-38.........................yk 6...
  16. V

Ei ole ollut tarkoitus neppi sinua jättää pois listalta. Taidan olla minä syyllinen, mutta ei todellakaan ole ollut tarkoitus!! Onnea tytöt0406! Pahoittelut sulle Muutosta. :( Mädchenin sanoin, hei taas! :wave: Minä täällä hakkaan päätä seinään edelleen tädittömyyden kanssa...
  17. V

Pahoittelu Lasihelmi. :hug: Tuntuu ihan turhalta voivotella omaa tilannetta. :ashamed: Te olette jo niin pitkään yrittäneet. Onnea uuteen kirtoon! :flower: Tervetuloa smesmira! Tsemppiä painonpudotukseen. Jos imetät, niin se ainakin on tehokas laihdutuskeino. Ja jos kannustimena on...
  18. V

Pahoittelut Orwokki. :( Testasin tänä aamuna NEGAN Cittarin Pregcheck-testillä. Eilen aamulla Predictoriin tuli joku hämärä viiva, mutta tämänaamuinen tulos oli kyllä selvääkin selvempi. Kierto ei ole kertaakaan kuopuksen syntymän jälkeen venynyt näin pitkäksi. Ärsyttävää, jos nyt alkaa...
  19. V

PERJANTAI 19.3.2010 kekkis....................................kp 35/31-33.........................yk 2 Varpu30.................................kp 34/30..............................yk 2 Shamandalie..........................kp 31/??...............................yk 1...
  20. V

TORSTAI 18.3.2010 Orwokki.................................kp 41/35..............................yk 10 Frutti......................................kp 37/27..............................yk 7 kekkis....................................kp 34/31-33.........................yk 2...

Yhteistyössä