Hakutulokset

1. I

Kyllä naisen kannattaa harrastaa seksiä elämänsä aikana mahdollisimman monen kumppanin kanssa

Sulla on aika omituinen käsitys hassusta. Mitä hassua on nauttimisessa?
  2. I

Kyllä naisen kannattaa harrastaa seksiä elämänsä aikana mahdollisimman monen kumppanin kanssa

Se on tytsin valinta ja toivottavasti hän on tyytyväinen. Olkoot sitten valittamatta missään vaiheessa. Kyllä mä olen tässä ketjussa saanut enemmän haukkuja osakseni kuin kukaan muu. Ja aivan täysin syyttä. On tullut huorittelua ja muuta vastaavaa. Se ei kerro mistään hyväksyvästä...
  3. I

Mä olen kyllä täysin hereillä. Valitettavaa, että olet noin rajoittunut.
  4. I

Jos osaa hommat niin ei se kondomi mitää nautintoa vie. Monella se kondomin rajoittavuus on vain siellä korvien välissä.
  5. I

Sanoit että mieheni saattaa jopa rakastua oikeasti. Aika omituinen lausahdus. Meillä on sitten varmaan leikkirakkautta koska emme tee kuten sinä ja miehesi.

Yhteistyössä