Kyllä naisen kannattaa harrastaa seksiä elämänsä aikana mahdollisimman monen kumppanin kanssa

pöö
enkä muutenkaan oikein tiedä olisko fiksua tässä vaiheessa muita "alkaa kokeilemaaan" (mitä en muutenkaan tekisi) kun vauvaa toiveillaan ja siinä sitä oliski ihmettelemistä et kuka on isä? huom ehkäisykin voi pettää...

Ensimmäiseensä tyytynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
RUKOILIJASIRKKA! Miten oot käsitelly tuon asian, siis onko mies sellainen joka on osa elämääsi? Onko miehelläs mitään tietoa asiasta?
Kyllä mies tietää. Ihan kaiken.
Miten hän otti asian? :)

Kai sitä erilaisia ihastumisen tunteita tulee kenelle tahansa, toinen asia sitten kuinka ne käsittelee - pettääkö ja pilaako parisuhteensa ja rakkautensa vai miettiikö loppuun asti mikä on minkäkin arvoista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäiseensä tyytynyt:
Sua sit varmaan kauhistuttaa, että mulla ei ole ollut vielä yhtäkään seksikumppania ja toivoisin luvun jäävän yhteen. =)
Hali ja pusu sulle!

:) :hug:
Mä taas otan osaa.
:LOL: Ei tartte, mä olen tosi tyytyväinen elämääni ja onnellinen. =)

Rukoilijasirkka
RUKOILIJASIRKKA! Miten oot käsitelly tuon asian, siis onko mies sellainen joka on osa elämääsi? Onko miehelläs mitään tietoa asiasta?
Jos saan kysyä niin miten suhtautui? Onko asia korjaantunut? Entäs oletko sinä päässyt tuntemuksista yli?
Suhtautui siten, että haluaa olla minun kanssa. Ei hyväksy mitään kokeiluja, tietenkään. Tuntemuksia voi tietty olla, mutta mun mielestä on tärkeää se, miten toimin itse. Ja se, että omaa miestä kohtaan on vahvat tunteet ja hänen kanssa on hyvä olla. Haluan olla luottamuksen arvoinen.

Sua sit varmaan kauhistuttaa, että mulla ei ole ollut vielä yhtäkään seksikumppania ja toivoisin luvun jäävän yhteen. =)
Hali ja pusu sulle!

Mä taas otan osaa.
Minä käsitän kyllä, että sinä olet erilainen kuin minä ja haluat elää tuollaista elämää. Ei siinä mitään. Mutta älä tule tänne sanomaan muita rajoittuneiksi, kun he eivät elä noin. Sinä se tässä olet rajoittunut, kun et tajua että tytsin toivoma elämä todennäköisesti sopii hänelle paljon paremmin kuin mikään muu.

Jos saan kysyä niin miten suhtautui? Onko asia korjaantunut? Entäs oletko sinä päässyt tuntemuksista yli?
Suhtautui siten, että haluaa olla minun kanssa. Ei hyväksy mitään kokeiluja, tietenkään. Tuntemuksia voi tietty olla, mutta mun mielestä on tärkeää se, miten toimin itse. Ja se, että omaa miestä kohtaan on vahvat tunteet ja hänen kanssa on hyvä olla. Haluan olla luottamuksen arvoinen.
Okei, no hyvä niin. Kun mietin omalle kohdalle et jos mies ihastuisi ja kertoisi siitä mulle. Kyllä mä varmaan loukkaantuisin ihan selkeesti, mutta haluaisin olla hänen kanssaan. Mut kyllä joutusin pohtimaan että miksi ihmeessä...

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Mulle ei kelpais mies, jolle ei oo väliä vaikka naisella ois ollu useita kymmeniä kumppaneita..
Mitä väliä menneisyydellä on, ellei siellä nyt ihan ruumiita ole? Mun miehellä on ollut iso liuta naisia ennen minua, ja mies tietää noin määrän mun heilasteluista. Mutta ei ne ole meihin vaikuttanut, muuten kuin että ainakin osataan toisiamme arvostaa eikö ole pelkoa viidenkympin villityksestä että alettas miettimään millasta ois jonkun toisen kanssa.

öhöm

ajatelkaapa nyt ihan järjellä.. jos naisella on seksihistoriaa takana esimerkiksi 10 vuotta ja hänen seksikumppaneidensa lukumäärä on esimerkisi 20, se tarkoittaa KAHTA KUMPPANIA VUODESSA. puolen vuoden suhteen ovat käsittääkseni jo suhteeksi luokiteltavia.

ikävää, että näille "yhden miehen naisille" (ja päinvastoin) seksin ihanuus paljastuu niin kovin usein vasta pettämisten kautta. :(

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
ajatelkaapa nyt ihan järjellä.. jos naisella on seksihistoriaa takana esimerkiksi 10 vuotta ja hänen seksikumppaneidensa lukumäärä on esimerkisi 20, se tarkoittaa KAHTA KUMPPANIA VUODESSA. puolen vuoden suhteen ovat käsittääkseni jo suhteeksi luokiteltavia.

ikävää, että näille "yhden miehen naisille" (ja päinvastoin) seksin ihanuus paljastuu niin kovin usein vasta pettämisten kautta. :(
No, pettäminen tuskin on yhtään ihanaa.

kannanottaja
Mulle ei kelpais mies, jolle ei oo väliä vaikka naisella ois ollu useita kymmeniä kumppaneita..
Mitä väliä menneisyydellä on, ellei siellä nyt ihan ruumiita ole? Mun miehellä on ollut iso liuta naisia ennen minua, ja mies tietää noin määrän mun heilasteluista. Mutta ei ne ole meihin vaikuttanut, muuten kuin että ainakin osataan toisiamme arvostaa eikö ole pelkoa viidenkympin villityksestä että alettas miettimään millasta ois jonkun toisen kanssa.
Suurimmalle osalle tapaamistani miehistä/ystävieni kumppaneista sillä on ollut merkitystä..

Suurimmalle osalle tapaamistani miehistä/ystävieni kumppaneista sillä on ollut merkitystä..
Suurimmalle osalle minun tapaamistani ihmisistä ei ole kyllä kiinnostanut kumppanin ex-kumppaneiden määrä. Tietysti ihan seurustelusuhteet ovat merkityksellisiä, mutta jotkut yhdenillanjutut jne, niin sssssooooo???

Ootteko jotain teinejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Hali ja pusu sulle!

Mä taas otan osaa.
Minä käsitän kyllä, että sinä olet erilainen kuin minä ja haluat elää tuollaista elämää. Ei siinä mitään. Mutta älä tule tänne sanomaan muita rajoittuneiksi, kun he eivät elä noin. Sinä se tässä olet rajoittunut, kun et tajua että tytsin toivoma elämä todennäköisesti sopii hänelle paljon paremmin kuin mikään muu.
Se on tytsin valinta ja toivottavasti hän on tyytyväinen. Olkoot sitten valittamatta missään vaiheessa.

Kyllä mä olen tässä ketjussa saanut enemmän haukkuja osakseni kuin kukaan muu. Ja aivan täysin syyttä. On tullut huorittelua ja muuta vastaavaa. Se ei kerro mistään hyväksyvästä ilmapiiristä vaan nimenomaan rajoittuneisuudesta.

Yhteistyössä