Kuule ei tarvii olla sadan miehen kanssa, mutta ei se kokemus pahasta mielestäni ole. Ja aika törkeää kyllä kiertopalkinnoksi kutsua. Tiedätkö että joillakin on seksuaaliset tarpeet korkeammalla kuin toisilla ja ihan seksin ilosta sitä on harrastettu ennen esim. nykyistä liittoa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii kato sit soittais sille, ketä oli paras, et hei, voitit vihdoin kiertopalkinnon omaksesi!Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäiseensä tyytynyt:Jaa että ihan kannattaisi laittaa hyvä ja toimiva suhde pilalle että saisi vähän kokemuspohjaa. Entäs sitten kun olisin pannut kaikkia näkemiäni miehiä? Sittenkö vain soittelisin miehelleni että joo nyt sopisi taas jatkaa?
Ei ehkä mies sit semmosta vaan huolis.
Mutta miksi pitäisi lähteä tavoittelemaan "kuuta taivaalta" jos on tyytyväinen vallitsevaan olosuhteeseen? Onko neuvosi ymmärrettävissä myös niin, että suosittelet ihmisiä kokeilemaan alkoholin lisäksi myös kovempia huumeita, että on vertailupohjaa "päihdyttävien aineiden tuomasta hyvästä olosta"? Eikö tyyppi, joka ei ole koskenut huumeisiin, voi sanoa, että nousuhumalassa on kivaa? Kärjistetysti. Tai voinko minä sanoa, että maailman parasta ruokaa on se tai tämä, kun en ikimaailmassa ehdi maistaa kaikkia olemassa olevia safkoja?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Sulla ei mun tietämyksen mukaan ole kokemusta kuin yhdestä miehestä. Sulla ei ole paljon varaa tulla kertomaan hyvästä seksistä kun ei sulla ole mitään vertailupohjaa. Suosittelen hankkimaan edes vähän vertailupohjaa niin voi silmäsi kummasti aueta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:yöks, onneksi ei tarvii.
Itsellä ei ole kokemuspohjaa juurikaan, mutta mielestäni hyvä seksi on sitä kun molemmat kumppanit tuntevat seksin tyydyttäväksi ja riittäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Kuka tässä sadoista on puhunut? 50 olisi mun mielestä hyvä vähimmäismäärä jokaiselle naiselle. Jos haluaa satoja niin mikäs siinä. On ainakin kunnolla vertailupohjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta olisi iljettävä ajatus jakaa itseäni sadoille eri miehille.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Sulla ei mun tietämyksen mukaan ole kokemusta kuin yhdestä miehestä. Sulla ei ole paljon varaa tulla kertomaan hyvästä seksistä kun ei sulla ole mitään vertailupohjaa. Suosittelen hankkimaan edes vähän vertailupohjaa niin voi silmäsi kummasti aueta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:yöks, onneksi ei tarvii.
Älä ole noin sokea ja luule saavasi hyvää seksiä sen ainokaisen kanssa.
Mä nautin seksistä eri miesten kanssa. Onko se paha asia? En mä halua olla frigidi.Alkuperäinen kirjoittaja M:mikä seksiaddikti olet? minulle ainakin rakkaus ja luottamut ovat tärkeämpiä kuin täydellinen seksi. ja olen kokeillut 10 miestä joista nykyinen on toiseksi paras,parempi oli väkivaltainen juoppo mutta sängyssä meillä synkkasi. pitäisikö vaihtaa nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Kuka tässä sadoista on puhunut? 50 olisi mun mielestä hyvä vähimmäismäärä jokaiselle naiselle. Jos haluaa satoja niin mikäs siinä. On ainakin kunnolla vertailupohjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minusta olisi iljettävä ajatus jakaa itseäni sadoille eri miehille.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Sulla ei mun tietämyksen mukaan ole kokemusta kuin yhdestä miehestä. Sulla ei ole paljon varaa tulla kertomaan hyvästä seksistä kun ei sulla ole mitään vertailupohjaa. Suosittelen hankkimaan edes vähän vertailupohjaa niin voi silmäsi kummasti aueta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:yöks, onneksi ei tarvii.
Älä ole noin sokea ja luule saavasi hyvää seksiä sen ainokaisen kanssa.
Miksi sä otit huumeet mukaan tähän? Nyt puhutaan seksistä. Ei mistään muusta.Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Mutta miksi pitäisi lähteä tavoittelemaan "kuuta taivaalta" jos on tyytyväinen vallitsevaan olosuhteeseen? Onko neuvosi ymmärrettävissä myös niin, että suosittelet ihmisiä kokeilemaan alkoholin lisäksi myös kovempia huumeita, että on vertailupohjaa "päihdyttävien aineiden tuomasta hyvästä olosta"? Eikö tyyppi, joka ei ole koskenut huumeisiin, voi sanoa, että nousuhumalassa on kivaa? Kärjistetysti. Tai voinko minä sanoa, että maailman parasta ruokaa on se tai tämä, kun en ikimaailmassa ehdi maistaa kaikkia olemassa olevia safkoja?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Sulla ei mun tietämyksen mukaan ole kokemusta kuin yhdestä miehestä. Sulla ei ole paljon varaa tulla kertomaan hyvästä seksistä kun ei sulla ole mitään vertailupohjaa. Suosittelen hankkimaan edes vähän vertailupohjaa niin voi silmäsi kummasti aueta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:yöks, onneksi ei tarvii.
Minusta on ihan ookoo, jos on ollut vain yhden kanssa. Oikeastaan se on aika ihalitavaa. Ja omasta kokemuksesta voin kertoa, että kyllä se on jokaisen kokeilemani kanssa hyvää ollut. Painopisteet ovat vain vaihdelleet.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Mun mielestä naisen kannattaa tehdä just niin kuin se itsestä hyvältä tuntuu.
Sitä paitsi määrä ei missään nimessä korvaa laatua.
Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
Tässä kohtaa oon kyllä ihan samaa mieltä. Kiertopalkinto en ole koskaan ollut, eikä se sana kuvaa käsitystäni naisen asemasta. Itse en suostu pompoteltavaksi miesten tarpeiden tyydyttäjäksi, vaan ihan itse oon omaa harkintakykyäni käyttänyt mies suhteissani. Sinkkuaikoina (vuosia sitten) kun "keräsin kokemuksia" ihan omilla "säännöilläni".Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Kuule ei tarvii olla sadan miehen kanssa, mutta ei se kokemus pahasta mielestäni ole. Ja aika törkeää kyllä kiertopalkinnoksi kutsua. Tiedätkö että joillakin on seksuaaliset tarpeet korkeammalla kuin toisilla ja ihan seksin ilosta sitä on harrastettu ennen esim. nykyistä liittoa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii kato sit soittais sille, ketä oli paras, et hei, voitit vihdoin kiertopalkinnon omaksesi!Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäiseensä tyytynyt:Jaa että ihan kannattaisi laittaa hyvä ja toimiva suhde pilalle että saisi vähän kokemuspohjaa. Entäs sitten kun olisin pannut kaikkia näkemiäni miehiä? Sittenkö vain soittelisin miehelleni että joo nyt sopisi taas jatkaa?
Ja sulla on väärä käsitys juuri tuosta "kiertopalkinto" hommasta, ei se ole niin että nainen vain antaa, nainen voi olla myös tietoinen itsestään ja tarpeistaan ja SAADA ihan omasta halusta eikä mitenkään "luovuttaa" sitä pimperoa.
Miksi sinä tyttö rakas luulet että meistä joku surisi? Minä olen ainakin hyvin onnellinen ja tyytyväinen elämääni tuon ukkelin kanssa <3Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Otan osaa teidän suruun jotka tyydytte siihen mitä nyt saatte ettekä edes halua saada parempaa. Kuivaa ja kurjaa teidän seksielämänne.
ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
Nautinnon hakemista se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
tais kolahtaa ja pahasti...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Nautinnon hakemista se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
Älä ole noin rajoittunut. Olet muuten aika moukka kun haukut tuolla tavoin. Samoin ne muut jotka tekevät tässä ketjussa samaa. Näkee, että olette todella rajoittuneita. Luulette olevanne avoimia ja hyväksyviä ihmisiä, mutta ette ole.
Enemmän tässä tuntuu olevan ongelmia teillä. Pidätte seksiä ja siitä nauttimista oksettavana asiana. Terapeutin tarpeessa olette.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tais kolahtaa ja pahasti...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Nautinnon hakemista se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
Älä ole noin rajoittunut. Olet muuten aika moukka kun haukut tuolla tavoin. Samoin ne muut jotka tekevät tässä ketjussa samaa. Näkee, että olette todella rajoittuneita. Luulette olevanne avoimia ja hyväksyviä ihmisiä, mutta ette ole.
Juuri niin, sama täällä. Pätkääkään en sinkkuelämää kaipaa, olen todellakin tyytyväinen nykyiseen mieheeni ja rakastan häntä täysillä. Koskaan en häntä esim. pettäisi. Mutta en minä kyllä kadu tehtyjäkään asioita. Ne oli ennen ne, ja kokemuksia rikkaampanahan tässä ollaan.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Tässä kohtaa oon kyllä ihan samaa mieltä. Kiertopalkinto en ole koskaan ollut, eikä se sana kuvaa käsitystäni naisen asemasta. Itse en suostu pompoteltavaksi miesten tarpeiden tyydyttäjäksi, vaan ihan itse oon omaa harkintakykyäni käyttänyt mies suhteissani. Sinkkuaikoina (vuosia sitten) kun "keräsin kokemuksia" ihan omilla "säännöilläni".Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Kuule ei tarvii olla sadan miehen kanssa, mutta ei se kokemus pahasta mielestäni ole. Ja aika törkeää kyllä kiertopalkinnoksi kutsua. Tiedätkö että joillakin on seksuaaliset tarpeet korkeammalla kuin toisilla ja ihan seksin ilosta sitä on harrastettu ennen esim. nykyistä liittoa?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii kato sit soittais sille, ketä oli paras, et hei, voitit vihdoin kiertopalkinnon omaksesi!Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäiseensä tyytynyt:Jaa että ihan kannattaisi laittaa hyvä ja toimiva suhde pilalle että saisi vähän kokemuspohjaa. Entäs sitten kun olisin pannut kaikkia näkemiäni miehiä? Sittenkö vain soittelisin miehelleni että joo nyt sopisi taas jatkaa?
Ja sulla on väärä käsitys juuri tuosta "kiertopalkinto" hommasta, ei se ole niin että nainen vain antaa, nainen voi olla myös tietoinen itsestään ja tarpeistaan ja SAADA ihan omasta halusta eikä mitenkään "luovuttaa" sitä pimperoa.
Kyllä seksi on muutakin kuin vain piste iin päälle. Seksi on yksi elämän peruspilareita.Alkuperäinen kirjoittaja aamen:onneksi elämässä on myös muitakin nautintoja kuin seksi, se on vain se piste iin päällä, nautinolliseen elämään tarvitaan paljon muutakin ja sen saa hyvän ja rehellisen kumppanin kanssa, ja tietenkin muutenkin mutta vaikka seksi olis nautinnollista ja toiset asiat menis päin peetä niin tuskimpa olisin kovin onnellinen
en pidä Mä vaan en ajatellut jättää ukkoa sen takia että pääsisin harrastamaan seksiä 50 eri ihmisen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Enemmän tässä tuntuu olevan ongelmia teillä. Pidätte seksiä ja siitä nauttimista oksettavana asiana. Terapeutin tarpeessa olette.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tais kolahtaa ja pahasti...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Nautinnon hakemista se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
En ole provo. Miksi nainen ei saisi nauttia seksistä ja useista eri kumppaneista? Oliko tuo fiksua haukkua mua?Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Oot Ilona Ilotyttö aika huono provo!
Minä en ainakaan pidä seksiä oksettavana, vaan se on suuri ja tärkeä osa elämääni eikä ollenkaan mitään rajoittunutta "lähetyssaarnaaja"-toimintaa. En vain ymmärrä miksi jotakuta loukkaa se että ihminen voi olla onnellinen sen ensimmäisensä kanssa tuntematta tarvetta jakaa(tai ottaa, ihanmitenvaan) ympäriinsä jonkun "kokemuksen" takia.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Enemmän tässä tuntuu olevan ongelmia teillä. Pidätte seksiä ja siitä nauttimista oksettavana asiana. Terapeutin tarpeessa olette.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tais kolahtaa ja pahasti...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Nautinnon hakemista se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
Enhän mä käskenytkään jättämään sitä miestä. Muiden kanssa voi harrastaa seksiä vaikka onkin parisuhteessa. Omalle miehelle ei tästä tarvitse kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:en pidä Mä vaan en ajatellut jättää ukkoa sen takia että pääsisin harrastamaan seksiä 50 eri ihmisen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Enemmän tässä tuntuu olevan ongelmia teillä. Pidätte seksiä ja siitä nauttimista oksettavana asiana. Terapeutin tarpeessa olette.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:tais kolahtaa ja pahasti...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Nautinnon hakemista se on.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:ei yökötä vaan perseen jakaminen ympäri kyliäAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Suosittelen terapeutille menoa jos seksi yököttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:yök :x
sitäpaitsi seksi on hyvää vasta kun tietää mistä toinen tykkää
tää on kyllä aika huono provo kaikenkaikkiaan
en haukkunut, kerroin vaan kaikille ettei sua kannata ottaa tosissaan kun oot vaan provo.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En ole provo. Miksi nainen ei saisi nauttia seksistä ja useista eri kumppaneista? Oliko tuo fiksua haukkua mua?Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Oot Ilona Ilotyttö aika huono provo!