Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olisi typerä virhe alkaa etsiä uusia kokemuksia entisen suhteen kustannuksella. Miltähän se tuntuisi, jos otannan jälkeen tajuaisi, että se ensimmäinen olikin se paras?
Voitte sanoa mitä lystäätte, mutta tunnen saavani mahtavaa seksiä. Voisi se tietty olla jonkun toisenkin kanssa mahtavaa, ei siinä mitään.
Olikohan viime viikolla kun jossain keskustelussa puhuit siitä että haluat muitakin miehiä vaikka et sitä teekään että vieraissa hypit. Johtusko se sitten siitä ettei sulla ole niitä muita kokemuksia? En muista keskustelun alkuperäistä aihetta niin en nyt sitten osaa sitä etsiä täältä? Taisi olla siitä kun joku kyseli että onko normaalia kun miettii muita miehiä siinä mielessä?
Enkä kysy pahalla!!!
En vieraita, vaan ehkä erästä. Siinä on vissi ero, eikä se riipu kokemuksen määrästä, vaan ihminen saattaa vaan ihastua. Mun mieskin saattaa joskus ihastua, mutta pysyy mun vierellä toivottavasti silti. Eikä toi vähennä sitä tosiasiaa, että olen omaan mieheeni rakastunut, nytkin ja aina uudelleen.
Kyse ei ole myöskään siitä, että mulla ois tarve kokeilla, oisko se seksi parempaa.