Hakutulokset

1. K

viljapossun ulkofilee n.2kg-paistoaika/reseptejä??

hitaasti hauduttamalla. aluks kaks sataa astetta n. tunti ja sit hiljentää vaik 175 tunniks. joskus vaatii enemmän. mut sillon ei kuivu
  2. K

Tutiton vauva

et todellakaan , meillä sitä inhotaan yli kaiken paitsi jos on joku ihme päivä niin saattanu puoleks minuutiks ottaa. kuitenkin aina autossa. varmuudeks.se vaan tajunnu ku näkee tutin et sillon kannattaa olla hiljaa tai joutuu taas syömään sitä :laugh:
  3. K

G: Päivän syömiset?

just söin kalasoppaa
  4. K

annatko vauvallesi rotarokotteen?

annettu jo pari kertaa ja 3 kertaa sen saa. ku annetaan suun kautta.ei o tullu mitään oireita
  5. K

Tyhmä kysymys kinkkuhyrristä

totta.
  6. K

Tyhmä kysymys kinkkuhyrristä

mun pakko sanoa et tulee parempia lehtitaikinaa.
  7. K

Varastaako postin työntekijä vai missä voi olla vika?

siis lähetin semperille tukun etikettejä makso 4.80 muistaakseni. oli iso ja painava kuori. ja epäilisin et pody painaa samaa luokkaa en mee kyl takuisiin.
  8. K

Varastaako postin työntekijä vai missä voi olla vika?

kannattaa lähettää ilmeisesti kirjattuna niin tietää mis menee. oon tullu ihan siihen tulokseen
  9. K

Mikä AMMATTILIITO?

kuin myös
  10. K

Mikä AMMATTILIITO?

mun tietääkseni voit kuulua ihan mihin vaan liittoon tai niin mulle sanotttiin puol toist vuotta sitten
  11. K

8kk ikäisen punaiset ja kuivat posket ja nenänpää - allergiaa vai normaalia talvella?!

mul 5kk poika ja silläkin punaiset posket ja kuolaa kiitettävästi. mut vain punaset posket jos liian kuuma tai nukkunut ulkona.tulee n.tunnin päästä kun herää
  12. K

tuleeko lehtitaikinasta hyvä lihapiirakka?

kyl mä olen joka kertaa saanut paistumaan ja nyös todennu et lehtitaikina nousee paremmin kuin voi taikina
  13. K

Onko lapselle hyväksi jos kaikki on hirmu kontrolloitua?

en mää ainakaan jaksa nipottaa turhasta... on sitä tekemistä muutenkin eli oon samaa mieltä kanssais
  14. K

Kiinnostaako ketään lukea kirppisblogia

samaa mieltä
  15. K

jauhelihamureke

mä laitan yleensä kaks munaa mut en kyl mittaile korppujauhojen määrää :snotty:
  16. K

Nukanpoistaja...mikä se on ja mistä niitä saa?

meillä poistin nukat vauvan fleece puvusta ihan sillä teippi rullalla mitä sini myy
  17. K

Piristääkö vitamiinit?

riippuu jos sul joku puutos
  18. K

Kauppaan lähdössä.. mitäs ruokaa sitä laittas?

oon myös joskus tehnyt makkarasta laatikkoa. :laugh:
  19. K

Kauppaan lähdössä.. mitäs ruokaa sitä laittas?

jauhelihamureketta,jauheliharisottoa/kanarisottoa.kalasopaa....

Yhteistyössä