pitäiskös?
rokotteen saa nyt ilmaiseksi neuvolasta mutta en tiedä annanko sen vauvalle. Olen kuullut että sillä on sivuoireita, esim. vatsapurut, pulauttelu, ripuli jne. Kokemuksia tästä kellään???
ME otettiin molemmat. Se pneumakokkihan tulee ens syksynä rokoteohjelmaan. Nyt tilaisuus saada se ilmatteeksi niin tottakai otettiin se!Alkuperäinen kirjoittaja zuku:aateltiin et annetaan, koska sen saa suun kautta.. mut sit en tiedä mitä sen pneumokokko rokotteen kans tekis
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Annettiin vuonna -08 en huomannut mitään erityisempiä oireita siitä rokotteesta.
Piti vaan muistaa käsitellä vauvan kakkaa huolella, vaikka isompi lapsi oli jo yli 4-vuotias, mutta silti käskettiin olla varuillaan.
Ja myös muiden vauvojen kanssa tekemisissä ollessa piti olla extravarovainen.
Tämä muuten totta, yksikään vatsatauti ei ol iskenyt nuorimmaiseen kuten perheen muihin lapsiin ja aikuisiin. Esikoinen ainakin oksenteli useammat vatsataudit jo ekan vuoden aikana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tytölle joka syntyi 07 ostin itse rotarokotteen ja jestas kun on päässyt helpolla vattataudeissa, nyt 2v on ollut pari pienempää vattatautia. Esikoinen jolle ei rokotetta vielä saanut, oli noin 1v kun oli kunnon vattataudissa ja se ei todellakaan ollut kivaa kenellekään. Suosittelen.
Meillä ei 3-vuotias ole vieläkään ollut kertaakaan vatsataudissa *koputtaa puuta*, vaikka ei rotarokotetta saanutkaan. Kuopukselle se otettiin kyllä sitten, kun olen vaan kiitollinen ollut, ettei esikoinen rotavirusta aikoinaan saanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä muuten totta, yksikään vatsatauti ei ol iskenyt nuorimmaiseen kuten perheen muihin lapsiin ja aikuisiin. Esikoinen ainakin oksenteli useammat vatsataudit jo ekan vuoden aikana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tytölle joka syntyi 07 ostin itse rotarokotteen ja jestas kun on päässyt helpolla vattataudeissa, nyt 2v on ollut pari pienempää vattatautia. Esikoinen jolle ei rokotetta vielä saanut, oli noin 1v kun oli kunnon vattataudissa ja se ei todellakaan ollut kivaa kenellekään. Suosittelen.
No teillä on varmaan jossain kohtaa pieni rykelmä noita vattatauteja tulevaisuudessa, niitä on niin montaa erilaista ja kun ei mihinkään ole vastustuskykyä niin niitä sitten tulee jossain vaiheessa. Meillä on just mennyt koko perhe jonkinvattataudin läpi ja 2v jolla oli rotarokote oksensi vain kerran ja muuten selvinnyt ripulilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei 3-vuotias ole vieläkään ollut kertaakaan vatsataudissa *koputtaa puuta*, vaikka ei rotarokotetta saanutkaan. Kuopukselle se otettiin kyllä sitten, kun olen vaan kiitollinen ollut, ettei esikoinen rotavirusta aikoinaan saanut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä muuten totta, yksikään vatsatauti ei ol iskenyt nuorimmaiseen kuten perheen muihin lapsiin ja aikuisiin. Esikoinen ainakin oksenteli useammat vatsataudit jo ekan vuoden aikana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tytölle joka syntyi 07 ostin itse rotarokotteen ja jestas kun on päässyt helpolla vattataudeissa, nyt 2v on ollut pari pienempää vattatautia. Esikoinen jolle ei rokotetta vielä saanut, oli noin 1v kun oli kunnon vattataudissa ja se ei todellakaan ollut kivaa kenellekään. Suosittelen.
Meilläki tuo nelonen joka rotarokotteen on saanu, on päässy helpoimmalla aina mahataudeissa, mikä on suuri helpotus kun muut yrjöö ja ripuloi viikkokaupalla senkin edestä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä muuten totta, yksikään vatsatauti ei ol iskenyt nuorimmaiseen kuten perheen muihin lapsiin ja aikuisiin. Esikoinen ainakin oksenteli useammat vatsataudit jo ekan vuoden aikana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tytölle joka syntyi 07 ostin itse rotarokotteen ja jestas kun on päässyt helpolla vattataudeissa, nyt 2v on ollut pari pienempää vattatautia. Esikoinen jolle ei rokotetta vielä saanut, oli noin 1v kun oli kunnon vattataudissa ja se ei todellakaan ollut kivaa kenellekään. Suosittelen.