Hakutulokset

1. K

onko toinen synnytys OIKEESTI aina helpompi..

mulla oli helpompi ekaa synnytin 10v sitten 13h ja nyt toista 09 niin 10h
  2. K

Onko teidän mielestä miehessä jotain vikaa, jos

miks pitäs olla?
  3. K

Lahtelaiset hohoi!!

normi baariin kyl pitäs päästä. en oo yö kerhois käynny mut yleensä ikäraja 21-23 ainakin muistaakseni lahessa
  4. K

Melkein lapsivapaa ilta

voi ku välil oiskii
  5. K

huolto?

mut mitäs jos tulee moottori rikko jo heti sisäänajo vaiheessa?
  6. K

huolto?

tietääkö kukaan mistä mahtais löytyä matkavatkaimille (dildo) valtuutettu huoltopiste?
  7. K

Voiko matkavatkaimen pestä astianpesukoneessa?

aivan . tuo tuli mieleen myös miehelleni kun kysyin mikä on matka vatkain :laugh:
  8. K

Miten putsaat hellan levyt?

mä pesen yleensä sokeri palalla.
  9. K

Paljonko teidän puolivuotiaat juo?

siis oli ihan maito aikana mut ei ollu muuta ongelmaa niin sano neuvolatsa. syö meillä puuroo ,vellii ja kunnon sapuskaa.
  10. K

meillä oli jossai vaihees dufalac käytössä. ja auttoi huimasti. nykyisin ei mitään ongelmaa.eikä jää massu siihen koukkuun
  11. K

Milloin omenat ovat kaupoissa edullisimmillaan? Koska kannattaa tehdä niistä siis hilloa?

en osaa sanoa kun teen yleensä syksyisin hillot
  12. K

Nakkikääröistä kysymys

nyt tulee nälkä
  13. K

pissaako normaalisti? meijän puol vuotias juo tunti ruuan jälkeen 180ml maitoa ja taasen sit uudestaa illal juo 200ml velliä ja aamulla taas uudestaan maitoa.6pv niin on puol vuotias
  14. K

Mitä ruokaa/herkkua, et ole pitkään aikaan syönyt/saanut? Ja sitä haluaisit? :)

raskaana en ole mut mun tekee miel kaalikeittoas ja en voi sitä tehdä ku isäntä ei siedä hajua :kieh:
  15. K

TUNNUSTUS

:laugh: kuulosti tutulta.
  16. K

Mie löysin ihanan kuvan...

:hug:
  17. K

1.5 vuotias ei syö

öö meijän poika kuulostaa aika jättiläiseltä
  18. K

Sukat kuluu!!

en huomannut muuta ongelmaa kuin ovat todella kylmät. ja pitää ärsyttävää äääntä. seuraavassa asunnossani ei tule ikinä olemaan laminaattia.

Yhteistyössä