Hakutulokset

1. P

miten lopettaa imetys tai ainakin yösyötöt

joo voi mua olimpa kirjoittanut epämääräisesti! Siis yösyötöt on se ongelma kun n.3-4kertaa yössä saa herätä ja tutti ei käy ja nukkuu kyllä alku yön n.1:n omassa sängyssä mut sit mun vieressä loppu yön..että siis läheisyyttä on.mutta täytyypä vaan koittaa sitkeesti ottaa vaan syliin tai...
  2. P

miten lopettaa imetys tai ainakin yösyötöt

mulla on aivan mahdoton tissuuttelija tää 9kk poika ja rupeaa tosissaan käymään yöunien päälle kun vielä herätään joka aamu 6.30 no joskus vielä aiemmin.niin että olisko vinkkejä?vai vaan 2viikon huudatus :(
  3. P

9kk ei enää syö

meillä on aika ajoin samaa ongelmaa ..no ei sillai että olisi painoon vaikuttanut, Mut siis oletko koittanut luumu tai hedelmäsosetta pikkasen lusikankärkeen perunanpäälle?meillä auttaa se aina välillä.
  4. P

**ELOVAUVAT 2006**

huomenta ja pirteää vappupäivää kaikille! jos vielä sopii tulla tähän pinoon lueskelemaan ja ajattelin kyllä kyselläkkin?! Itse en niin pirteänä kun on hassua miten sitä voi neljännen vauvan kanssa olla ollut imetys kaikkein helpointa,mutta olen tainnut imettää liian kauan kun kaikki muut lapset...
  5. P

80 syntyneitten mammojen pino

täällä ois yksi lisää :wave: Lapsia tyttö9/99,poika01/01,poika9/03 ja neljännen pitäisi syntyä ihan muutaman viikon sisällä! :heart:
  6. P

neljäs lapsi

samoja tunteita aika monilla mutta antaa mennä vaan.tunteita riittää meillä naisilla ja jahkailuja mutta loppujen lopuksi jaksetaan .jos tosissaan on kuumetta niin alulle pienokainen! =)
  7. P

Äidit vm. -80 ja lasten lukumäärä

mulla 99,01 ja 03, tyttö,poika ja poika. ja neljäs yrityksessä!! =) =) =) kirjoitelkaa miten odotus sujunut kun on pienempiä jo monta ennestään?! =)

Yhteistyössä