Hakutulokset

1. T

Kuka elää täysin raitiiin miehen kanssa - pino :)

Limpparia menee kyllä, jos sitä kaupasta kotiin kannetaan. Viime viikonloppuna, kun juhlittiin meni yli 20 litraa, ei tosin yksin ukon mahaan. =)
  2. T

mihin isompaan tapahtumaan olette aikonut mennä tänä kesänä??

Sama suunta. Koitan keritä kiertämään. Mun työpiste löytyy isosta ruokateltasta.(lounas/ työväenruokailu) :wave:
  3. T

Minkä takia Kelan pitää olla niin vaikee

Soita sinne. Mulle ei tullut yhtä tukea välissä, vaan se oli jostain syystä siirretty seuraavaan maksuun, eli olisi tullut kanssa 2 kk kerralla. Soitin sinne ja sanoin , että pitäisi tämäkin kuukausi elää sain toisen kuukauden erän aikaisemmin maksuun ja tuli tilille parissa päivässä.
  4. T

NÄIN pääset lukemaan yv:t jos kuulut johonkin kerhoon

vaikka kerho on oikea ja salasanankin. Eli ei onnistu.
  5. T

Mitä mieltä, onko tyhmää vai ei...

Mä haluaisin ainakin laskutilaa hellan molemmille puolille, jos vaan olis mahdollista.
  6. T

G: Juhannus suunniltemasi?

Keuruulle suunnataan taas koko perheen voimin. 10 yötä "n.10m2 yksiössä". Eipä sitä muunlaista juhannusta enää osaa kuvitellakaan.
  7. T

Hei auttakaa

läpi meni.
  8. T

Hei auttakaa

joo ehdin ton jo ratkastakin, mutta saitko sen viimeisen kuun jollain?
  9. T

Hei auttakaa

Millä siitä ekasta huoneesta saa ne tavarat,. ne ei tuu näkyviin ellei sinne päästä vettä ja niitä ei saa kun vesi on tullut.
  10. T

Hei auttakaa

mokasin. aloitusruudun kuu ja esine jäi veden taakse,kai pitäis taas alottaa alusta.
  11. T

Hei auttakaa

mä en pääse sinne alakulman soihdulle, enkä enää uudestaan sinne katollekaan, jumi jumi
  12. T

Hei auttakaa

\ Löysitkö jo? Sen kivipään yläpuolella on pieni "aitaus" jossa on pyörre. Sieltä pääsee viimeisen soihdun luo. Multa puuttuu se vasemman alakulman soihtu.
  13. T

Hei auttakaa

mä pääsin kerran sinne katolle ja sen möykyn ympäriltä laski ne ruskeet alas, mutta kun tulin ulos ne oli taas ylhäällä.
  14. T

Hei auttakaa

\ violetti punanen sininen mulla 36 esinettä ja 6 kuuta, kultainen avain puuttuu, joku kuun vierestä ja se jalokivi?<br><br>
  15. T

Hei auttakaa

\ viereisessä ruudussa ohjeet
  16. T

Hei auttakaa

alanurkan vipa arkku? aika ei riitä.... sainkin sieltä saa sen pullon eli valot...<br><br>
  17. T

Hei auttakaa

Luu oli siellä arkussa mihin pääsee sielta kahen rautapalikan huoneesta. Sen toisen rautapalikan päältä saa sen ampumalla sillä toisella tykillä ylös ja se rautapalikka pitää siirtää siihen kohtaan mihin tykinammus osuu. sekavaa
  18. T

Hei auttakaa

millä sen toisen tavaran saa siitä rautalaatikon päältä, kun se toinen putoo siihen monttuun, muut toinen...
  19. T

Hei auttakaa

oiskohan se naapurihuoneen laatta ollut, en ole varma, kun siinä ympärillä pyörin se kivi vaan kerran oli rikko ja sen tavaran sai.
  20. T

Hei auttakaa

23 tavaraa on mulla, ja se luu puuttuu. en keksinyt yöllä enempää mitä tehdä. jumittaa osa niistä laatoista vaikuttaa johonkin toiseen huoneeseen.<br><br>

Yhteistyössä