Hakutulokset

1. M

Nolo kysymys synnyttäneille

oltiin justiinsa tutustumassa sairaalaan ja kätilö sanoi että epiduraalin antamisen jälkeen saa puolen tunnin päästä lähteä liikkeelle, ei tarvitse maata sängyllä. Ja ne laitteet jotka mittaa lapsen sydänääniä ei estä liikkumista. =)
  2. M

Ärsyttääkö jokin??

Tänään ärsyttää KAIKKI :( Kuopus valvottaa aamuviiteen taas öisin ja ärsytyskynnys on ihan olematon \|O
  3. M

Ystävystymisestä

Lohjalaiset tuntuu ainakin olevan niin sisäänlämpiävää porukkaa ettei niiden kanssa pääse kun "hyvän päivän tutuiks" :(
  4. M

muka masennus, hah!

\ En olis koskaan uskonut tätä itsestäni mutta olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa! On totta että en ole itse kokenut masennusta enkä tiedä ketään muutakaan joka olisi mutta tuntuu hölmöltä et yhtäkkiä kaikki on niin masentuneita ja saa hirveesti saikkua sen vuoks... Kai sitä itekki vois...
  5. M

mies?

niimpä. sen kamalammalta tuntuu ihmisestä joka joutuu valitsemaan kahden hyvän välillä. miksi toisilla ei ole yhtään ja toisilla roppakaupalla??? rehellisesti; pahalta tuntuu. en tiedä tuntuisiko pahemmalta olla ilman yhtään. tuntuisi kait. elämä kuljettaa. ehkee sinullakin joskus on roppa...
  6. M

Pisteistä...

Ou jee!!! Just tota, Yötär, ajattelinkin, että niistä menis vähemmän. Ja oon ihan tottunut niitä syömään ja ovat mielestäni aivan hyviä. Varsinkin tuo valkosipulilla maustettu. Ei tarvi lisätä mitään kastiketta, kun vs tuo mukavasti makua. Kiitoooooooosh! :flower:
  7. M

Pisteistä...

Kiitokset.. Tuon alle 10% löysin minäkin, mutta tässä toiveekkaana ;) ajattelin, että josko tuosta 3% menis vähemmän... :whistle: Harmi, että pisteet ei toimineet sun kohdalla. Itellä olis jotain 10 kiloo tavoitteena... Olen kyllä monesti tiputtanut tuonne 8-kymppiin mutta siihen aina loppuu...
  8. M

Pisteistä...

Heips!!! Aloitin taas pisteilyn viikko sitten. Mutta minulla on sen verran vanha Ostajan opas, että paria käyttämääni tuotetta en sieltä löydä... Voisko joku auttaa...? Eli paljonko on pisteitä näissä 3% fetajuustoissa??? Ja Paussi-kekseissä??? Oon noista Pausseista nyt merkannut 1,5/kpl...
  9. M

koira näykkäs lasta...

\ Hyvä että teillä on mennyt hienosti vaikka varmasti tilanne teidät pelästyttikin :) Mulla on vaan kokemus veljen kautta koirasta joka näykki oman perheen lapsia (ei aikuisia) ja eihän kukaan ollut sanonut perheen lasten kavereille ettei koiraan voi koskea joten koira kävi mun veljen...
  10. M

hyväksyttävää??koira..

Ihmeneuvoja kun koirissahahn ei muka ikinä voi olla vikaa...? \|O Onhan ihmisiäkin luonnevikaisia niin miksei koiriakin sitten? Ihmisille on hullujen huone mutta mitä koirille on? ANtaa koirien vaan näytellä hmapaita ja murista, purra ja vaikka tappaa niin ihmisen vikahan se on! Tolla...
  11. M

Miehen kirjat muualle...

\ Niin ja kaikki ei onneksi AJATTELE noin niin voit olla stressaamatta asiasta!!!!!!! \|O Jos mahdollista saada tukia, niin kaikki irti mitä kelalta vaan voi saada, on verot sen verran korkeita!!!!!!!!!!!!!!!
  12. M

Miehen kirjat muualle...

öö... Jos mies on töissä niin siltikin toiset perheet voi saada tukia! Kaikki ei ole niin hyvin palkattuja! Ja vaikka käviskin töissä niin helpottaahan se arkee kun kirjat siirretään muualle... Itselläkin käynyt mielessä mut ollaan haettu asuntolaina tähän asuntoon yhdessä, joten ei...
  13. M

rupee toi keitto tökkimään..(sairaaladieetistä)

Paljonko tota keittoo pitää tehdä että sen saa riittämään koko viikoksi, tai ainakin pariksi- kolmeksi päiväksi kerrallaan?
  14. M

YSTÄVÄÄ turunseudulta

Missäs päin asustelet ?Turussa vai lähikaupungeissa?
  15. M

Leikkiminen

Mitäs te leikitte 1-vuotiaan kanssa? Vai leikkiikö yksin? Munst tuntuu, et multa on kaikki ideat loppu :ashamed: Kun tuntuu, etten jaksa pojan kanssa tarpeeksi leikkiä... *huoh* Ja nyt kun on nää super pakkaset, niin ei olla uloskaan päästy.... Tulis kesä pian ;)
  16. M

lasten karkin syönti...

Pakko kommentoida vielä tota IHAA79 tekstiä... Jos omppumehu olis oikeasti noin pahasta niin sitä ei jois kukaan. Vanhemmat ei kyllä ole pesseet/huolehtineet lapsen hamapiden pesusta eli voivat syyttää itseään täysin! Meillä juodaan paljon mehuja (nyt aikuisiällä ja jo lapsena) ja silti on...
  17. M

lasten karkin syönti...

Meillä poika 1v5kk saa namia ja muuta hyvää, limsaakin on juonut... On kurjaa kun kylässä tarjotaan eikä lapselle anneta vaikka ymmärtää mitä pöydässä on, ainakin meillä... Ei ole tarvinnut opettaa lasta syömään vaan on ihan ite oppinut kun haluaa mitä muutkin. Mä kun tykkään syödä namia yms. ja...
  18. M

käynnistys omasta pyynnöstä?

Olen kuullut kyllä et käynnistetään jos äidin tilanne on tosi tuskainen...
  19. M

Synnytysoireita?

Millaisia oireita teillä on ollut synnytyksen alussa? Vauva laskeutunut alas ja ristiselkää särkee! Suppareita on mutta ei kipeitä... Viikkoja yli 37! Olis kiva tietää ja saada vähän toivoa tähän tilanteeseen...
  20. M

Suositelkaa lämpöpussia

Meillä on Carenan pussi. On vaikuttanut hyvältä ja on suht edullinen.

Yhteistyössä