Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:02 ä-78 kirjoitti:Ne nyt on jokaisella erinlaisia..... =)
Mulla jokaiselta lähteny limatulppa.... Selkä särkyä ei ole ollu keltään..... Kyllä ne supparit on ainoo "varma" merkki.............. hehe
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:16 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:02 ä-78 kirjoitti:Ne nyt on jokaisella erinlaisia..... =)
Mulla jokaiselta lähteny limatulppa.... Selkä särkyä ei ole ollu keltään..... Kyllä ne supparit on ainoo "varma" merkki.............. hehe
eikä sekään oo niin varmaa... monilla ku tulee aika säännöllisesti suht kivuliaita harjotus suppareita, jotka ei todellisuudessa vaa kohdunsuuta yhtään. sit on ihan varmaa ku tuntuu että pitää ponnistaa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 12:11 ä-78 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:16 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:02 ä-78 kirjoitti:Ne nyt on jokaisella erinlaisia..... =)
eikä sekään oo niin varmaa... monilla ku tulee aika säännöllisesti suht kivuliaita harjotus suppareita, jotka ei todellisuudessa vaa kohdunsuuta yhtään. sit on ihan varmaa ku tuntuu että pitää ponnistaa.![]()
![]()
OIKEESSA OOT... SITÄHÄN TAVALLAAN TARKOTINKI...
MUN KANS ÄIPPÄPOLILLA OLI NAINEN, JOLLA OLI VEDET MENNY JO 2VIIKKOA AIKASEMMIN, SUPPAREITA VAAN EI KUULUNU... =)
JA MULLA AINA (3LTA) OLLU 2 PÄIVÄÄ SÄÄNNÖLLISET KIPEET SUPPARIT, MUTTA LOPULTA JOUDUTTU KÄYNNISTÄÄN, KUN EI NE OLE AVAAVIA....... ETTÄ VARMIN MERKKI LIENEE SE, ETTÄ PÄÄ TUNTUU JALKOJEN VÄLISSÄ!!!! MULLA NIMITTÄIN TÄÄ VIIMESIN TULI ULOS ILAMAN MINKÄÄNMOISTA PONNISTUS TARVETTA!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 12:55 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 12:11 ä-78 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:16 honiska kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 20:02 ä-78 kirjoitti:Ne nyt on jokaisella erinlaisia..... =)
![]()
OIKEESSA OOT... SITÄHÄN TAVALLAAN TARKOTINKI...
MUN KANS ÄIPPÄPOLILLA OLI NAINEN, JOLLA OLI VEDET MENNY JO 2VIIKKOA AIKASEMMIN, SUPPAREITA VAAN EI KUULUNU... =)
JA MULLA AINA (3LTA) OLLU 2 PÄIVÄÄ SÄÄNNÖLLISET KIPEET SUPPARIT, MUTTA LOPULTA JOUDUTTU KÄYNNISTÄÄN, KUN EI NE OLE AVAAVIA....... ETTÄ VARMIN MERKKI LIENEE SE, ETTÄ PÄÄ TUNTUU JALKOJEN VÄLISSÄ!!!! MULLA NIMITTÄIN TÄÄ VIIMESIN TULI ULOS ILAMAN MINKÄÄNMOISTA PONNISTUS TARVETTA!!!!
eli sekään sit ei sitä kerro. no, eiköhän siitä sit voi olla ihan varma, ku vauva on rinnuksilla!![]()