Hakutulokset

1. O

***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

justiina83 kiva kuulla että kaikki hyvin :heart: :heart: Älähän unohda käydä kertomassa meille jatkossakin kuinka masu voi ja kasvaa :hug: Lunga miltäs näyttää, älä pidä meitä jännityksessä!!!! :D Siis mä oon niin onnellinen :D :D :D Alotetaan alusta sunnuntaina alko noi rapakelit...
  2. O

Lauantaina oli aikomus alkaa taas laskeskella pisteitä mutta kuinka kävikään :ashamed: :ashamed: tytön karkkipäivä ja karkkia uppos menemään niin ettei perässä pysyny :o :o Ja sunnuntaina olin tos kirppiksellä 3h ja hirmu nälkä ku sieltä kotiin tulin, kaupas piipahdin ja metripitsa jäi...
  3. O

KS09 sä oot jo kutistunu noi olemattomii mittoihin :laugh:
  4. O

No ny kyllä rajähti pankki :ashamed: :ashamed: :ashamed: :$ mutta olihan tämä odotettavissa, salaa vain toivoin ettei ihan noi paljoo ois tullu :laugh: :laugh: :laugh: outokumpu Pituus: 161cm Aloituspaino: 75,9kg (1.1.2010) Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin Paino nyt: 72,4 kg...
  5. O

Liityn mukaan vapputsemppeihin!!! Ilmotan huomenna tavotepainon kun oon ensi toipunu shokista mikä on tulos :ashamed: :ashamed: Mae ei hätiä mitiä päivitysten kans, jaksuja sinne :heart: Joo, ei sitte tiistaina alkanu homma menemää niinku suunnittelin :ashamed: :ashamed: Jouduin...
  6. O

Lipsuu onneksi muillakin, ettei vaan mulla :ashamed: Eilen pukkas sitte kuumeen päälle, kyllä oli koko illan nii vilunen olotila ja kroppa arka ku hakatulla. No onnex lämpö ei noussu ku 38,5 mut kyllä tuntu ilta niin pitkältä kun olis tehny mieli vaan mennä maate mut muksut ei antanu :x No...
  7. O

Jospa merkkailisin uuden pinon, kiitos Mae!! Meilläpä ei sitte käyny yhtään trullia :o :o joten oon oikeen kaksinkäsin ahmunnu noita niille varattuja karkeja :ashamed: :ashamed: . Tenavat sai korinsa täyteen namuja eilen että vielä monta viikkoa noita näkyy kiusana :/ :/ ja pojalle ei...
  8. O

***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Tuun ny sitte ilmottamaan tulokseni ku aikoinaan päätin et joka viikko ilmotan kävi miten kävi. :laugh: :laugh: Ja tuntuu et ihan turhaan täs pisteitä lasken :laugh: :laugh: syömingit on ollu ihan mitä sattuu ja paino pudonnu :o :o tai eihän se sinne oo menny mis parhaillaan on oltu mut...
  9. O

***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Liityn mukaan porukkaan...plussaa luvassa :laugh: :laugh: :laugh: Muka intoa alottaa taas mut retkahdin het...koko vkonloppu meni mässätes ja maanantaina retkahdin yrttivoipatonkiin, pistelin sit yhen kokonaisen uunituoreena menemään, nam :kieh: :ashamed: :o Tiistaina tais upota joku...
  10. O

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Asha kynnyksen yli mentäessä istuu ja laittaa toisen jalan suorana kynnyksen yli ja sit nousee konttausasentoon, meno jatkuu siitä niin et se suorana ollu jalka jää toisen polven eteen (toisen jalan nilkka ja toisen jalan polvi vastakkain)...tosi vaikee selittää ja kuvaakaan ei oo onnistuttu...

Yhteistyössä