Hakutulokset

1. O

***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

Täällähän minä....Kiitokset tsempeistä Ikuinen laihduttaja Oon samaa mieltä Lungan kans, siis siitä et imismieli on heikko :ashamed: Jotenki sitä antaa punnituksen jälkeen itelleen luvan herkutella ja sitä jatkuu koko viikonloppu, mitenkähän sen sais karsittua pois, ruodus olis pysyttävä...
  2. O

Kai se on pakko vihdoin tulla luvut ilmottamaan :headwall: :headwall: melkee meinasin tehä oharit mut omatunto kolkuttaa sen verran et pakko :x On sitte menny niin alamäkee koko juttu ja ihan omaa syytähän tuo on....mitäs tulee koko ajan suuhun paasattua mitä sattuu :ashamed: :ashamed...
  3. O

Hengissä ollaan tääläkin. Kamalasti ollu menoa eikä oikeen oo keriinny mitään kirjottelemaan mut ny aattelin tempasta :) Kyllä niin tympii :ashamed: :ashamed: siis kun on tullu hypättyä ympäri kylää niin sen tietää sitte mitä noi syömiset on ollu :ashamed: hätäsesti suklaapatukka tai jotai...
  4. O

Ihania uutisia icefairy :heart: onnea tulevaan ja käyhän kertomassa meille välillä kuulumisia :hug:
  5. O

Kehtaanko edes tulla teidän MAHTAVIEN :flower: :flower: pudotustulosten joukkoon omani kertomaan...no oon itelle alottaessani luvannu et luvut ilmotan oli plussaa tai miinusta, joten tässä karmaseva tulos :ashamed: :ashamed: :headwall: :headwall: :'( outokumpu Pituus: 161cm...
  6. O

Kaippa sitä taas täytyy uskaltautua tänne ripittäytymään :ashamed: :ashamed: Tää viikko sit jatkaa samaa mallia ku tuo vapun aikaki, ei millään pääse ruotuun, pirskatti :headwall: :headwall: :headwall: Maanantaina alko taas menkat :headwall: :headwall: eihän edellisistä ookkaa ku pari...
  7. O

***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1719519#m20331817
  8. O

Haa, löysimpä teidät :laugh: :laugh: Kiitos ikuiselle laihduttajalle uudesta ketjusta :flower: Mä tuola vanhas ketjus kävin kirjottelemas ja ihmettelin kun on nii hiljasta :o :o ja pikkusen pitkät on nuo langat enneku tieto meni perille et varmaan on uus kuukausi korkattu...no liityn...
  9. O

No joo, kivat oli vapun kelit ja räntäsade senkun jatkuu :o :o Syömingit oli sitten sitä sun tätä ja aattelin et tänää alan palata ruotuun mut katin viikset....anoppilas tuli käytyä syömäs ja mukaan saatii tippaleipii ja simaa :p :p ja en uskalla ees muistella montako tippaleipää oon jo...
  10. O

ajatar tervetuloa mukaan!! väinötär mahtava pudotus :flower: :flower: ikuinen laihduttaja mulla pukkaa olemaan samaa vikaa et kun menkat alkaa niin päivän päästä loppuu :/ ja sit alkaa kunnolla uudestaan vasta parin päivän päästä :o ja tos väliajalla on sit kyllä niin turpee olo ku...
  11. O

Hei!!! Tuun taas tänne ripittäytymään :ashamed: :ashamed: Eilen tuli käytyä yksin asioilla ja lankesin kaupas dumlen suklaanappirullaan :p , no autos avasin ja aattelin et maistan :whistle: ja yhtäkkiä koko rulla oli tyhjä :ashamed: :ashamed: pikkunen morkkis olo tuli mut se meni nopeeta...
  12. O

Louvre täälä toinen joka vaan lueskelee ja ihmettelee muitten liikkumista. Mä en siis kerkiä harrastamaan mitään semmosta ja kai se on osasyynä kun toi paino jojoilee :$ Ainut hyötyliikuntaki mitä tulee harrastettua on tuolla ulkona muksujen kans touhuilu ja joskus vatsalihasliikkeitä teen mut...
  13. O

Eilen en sitte kerinny kirjottelemaan vaikka puntarilla tuli käytyä eli tässäpä tulos Pituus: 161cm Aloituspaino: 75,9kg Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin Paino nyt: 70,1 kg Pudotettu yht: -5,8kg Viikkopudotus: -0,4kg (23.4.2010) Ihan oon tyytyväinen et vähän miinusta tuli, oli...
  14. O

No joo....kurkkua pukkaa kipiäksi, vilun väreet menöö koko ajan ja kärsä vuotaa....siinäpä uutiset. Nälkä ei oo mut kas jotain hyvää tekis koko ajan mieli ja toi juominen on TAAS unohtunu :ashamed: :ashamed: Näin sitte taas vissii otetaan takapakkia eikä toi kymmenluku ikinä vaihdu |O |O...
  15. O

No niin saimpa sitte tekstit näkyviin kax kertaa, eka katos johki bittiavaruuteen mutta on näköjää löytäny tiensä takas :laugh: ja uusi tekstiki takkus eikä meinannu löytää perille :laugh: Ikuinen laihduttaja mullaki näkyy toi vieraan teksti....mitähän takkua täälä lienee ollu??? Eilen...
  16. O

Mianna79 en oo tuolla toukokuun tuhisijoissa kirjotellu mutta huhtivauvat 2009 puolella kyllä ja nyt on pitäny siirtyä jo huhtitaaperot 2009 puolella, mihin se vauva katos :(
  17. O

Mianna79 toukokuun tuhisijoissa en oo kirjotellu mut tuola huhtivauvat 2009 puolella kyllä jos oot siellä joskus vieraillu ja nyt joskus kun kerkiän piipahdan huhtitaaperot 2009 ....huh!!! vauva on kadonnu ja kasvanu jo taaperoksi :(
  18. O

Moi kaikki!!!! Viikonlopusta selvitty ehjin nahoin, lauantaina annoin itelle luvan herkutella tytön kanssa karkeilla. Mutta ihmeen hillitysti niitä tuli mässättyä. Samoin illalla nautin parit saunaoluset hyvillä mielin. Eilen tuli nippa nappa pysyttyä pisteissä. Taitaa sekin olla eka kerta...
  19. O

Ikuinen laihduttaja täälä ilmottautuu kans yks kyylääjä....aina ku koneen ääreen istuu nii pitää ensimmäiseksi käydä kattoo onko uutta tekstiä tullu, aina ei vaan ite meinaa keritä kirjottamaan ku jompikumpi muksuista on kiinni housunpultus :heart: Mutta ilman teitä tästä ei tulis mitään...
  20. O

Haa, käväsin kaverin luona kynttiläkutsuilla enkä ottanu kahvin kanssa ku pienen pullan :o :o sit kotona söin tuhtimmin mut pisteiden rajoissa :D :D taitaa olla eka punnituspäivä kun aamun jälkeen pysyn pisteillä, huomenna voin vähä karkkia likan kans maistella =) Mukavee viikonloppua...

Yhteistyössä