Mä olen niin hurahtanut siihen Zumbaan, että tulee käytyä ihan siitä ilosta 3 krt/viikko, että se on niin hienoa ja mukavaa ja hauskaa ja mikä parasta, siellä unohtuu aina kaikki muu.
Ja sitten, kun tuloksena on ollut jenkkakahvojen lähtö, on se motivoinut lisää! =)
Ystäväni tuli eilen käymään pitkästä aikaa ja sanoi heti, että olempas paljon laihtunut sitten viime näkemän. =) Se lämmitti kovasti sydäntä! :heart: Tekis mieli huutaa koko maailmalle, että MÄ OLEN LAIHTUNUT 8 KILOA!!!
Vielä on tosin matkaa alaspäin, mutta olen tästäkin jo todella ylpeä, vaikka vapputavoite ei näillä näkymin täytykään. Toukokuun aikana mennään silti alle 80 kilon!
Mutta sitten eilinen...
:ashamed:
Oltiin ystävän kanssa vähän juhlimassa...
Veden juonti jäi lähes kokonaan, kun menoa oli koko päivän.
Syömiset pysyivät silti kurissa, mutta valvottua tuli ja juotua pari drinkkiäkin, joten ihme on, jos miinukselle pääsen perjantaina näiden turvotusten jälkeen!! :/
Ihan hirmunen makeanhimokin ollut koko viikonlopun. Työkaveri mussutti perjantaina töissä karkkia ja munkkipossua, mutta sain oltua ilman! Eilen lapset söi lauantainamejaan, mutta sain oltua ilman!
Tänään ei sitten ihan niin paljon teekään mieli makiaa, joten ehkä himo on taas vähäksi aikaa selätetty!
Tänään sitten matalaa paluuta huomiseen arkeen ja parin tunnin päästä olisi Zumbaakin vuorossa. Saas nähdä, kuinka hyvin jaksaa illan ja yön jälkeen painaa.
:wave: