***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

Voi kähmänräpälä, menin sortumaan kun nyt on saunottu ja saunottu ja saunottu vähän lisää... yyh. Join kaksi tällaista
http://www.sinebrychoff.fi/page.php?page_id=106&id=288
...ja nyt on hirmuset morkkikset. Samaten mässäillyt juustoilla. Toisaalta en o tänään kerenny istumaan oikeen ollenkaan sitte aamu kuuden. Mutta lenkkitossujen lähelle en ole kerennyt. :ashamed:

Mä olen ihan kateellinen Ikuiselle laihduttajalle, näin myös yhtä tuttavaa pitkästä aikaa mutta tämä ei kommentoinut sanallakaan kehitystä. Eikö sitä sitten huomaa? Hemmetti, muutuin tummasta vaaleeksi ja kävin pari kertaa solariumissakin. :D No hälläväliä, kohti kesää!!! Ja sen yli!!!!!!!
 
Ymmärrän Metso, mistä puhut! Joskus tuntuu tosiaan siltä, että "eikö kukaan huomaa?" :| Mutta kyllä aina joku huomaa! Kyllä sunkin muutosta joku tulee vielä kehumaan! :D

Täällä vedeltiin Zumban jälkeen naamariin kiinalaista ja nyt hävettää! :ashamed:
Tokihan siin meni sit riisiäkin aika tavalla massuun samalla. :| Huomenna taas täyteen ruotuun. Pohdin vähän tuota makean syömistä... nyt on kuitenkin himoista huolimatta menty melko hyvin ilman nameja, joten onkohan minun mitään järkeä suunnitella vapullekaan mitään "kauheaa namimättöä"?? Jos pystyis nyt oleen tulevaisuudessa lähes ilman namuja. Sallis itselleen esim. "tarpeen tullen" jonkun pienen namun, mutta ei kai niitä koskaan tarvi sen enempää itelleen sallia. Olin nimittäin suunnitellut vapulle jo ihan mieletöntä herkuttelua, mutta jotenkin on fiilis latistunut makeiden suhteen, eikä teekään mieli vaikka välillä tekeekin... En vain kestä sitä sen syömisen jälkeistä morkkista, niin on kai parempi olla kokonaan ilman ja elää iloisemmin mielin ilman morkkista... ymmärsiköhän nyt kukaan, mitä ajan takaa??? :D :D

Menkatkin alkoivat muuten tänään, joten siin' oli viimoinen niitti mun vapun arkkuuni. Tavoitteeseen ei siis ole mitään asiaa! :| :whistle: :wave:
 
Samaa ihmettelen minäkin Metso ja Ikuinen laihduttaja, miten muka joku ei huomaa jos olen laihtunut lähes 14kg ja senttejäkin kadonnut jo reilu 46 ja ei mitään kommenttia. Ihmettelen vaan, että olisiko niiden henkilöiden aika käydä tarkistuttamassa näkönsä tms. tutkimuksia.. ai juu, tänä aamuna vaaka oli ystävällinen ja näytti lukeman 71,4kg :D
 
Sulla väinötär on tarvinnut kyllä kroppa muotoutua niin paljon, että jopa miekin huomaisin! :D Mun on joskus tosi vaikeeta huomata ihmisissä tapahtuvia muutoksia, jos ne ei ole tosi "radikaaleja", mutta voisin kuvitella, että sinun muutoksen kyllä jo huomaisin! :wave:
 
Pöhh... Kyllä luulis, että painonpudotuksesta voisi sanoa kun se on ihan nähtävissä. 14kg varsinkin kun se on tajuttomasti |O Itte kehuin heti yhtä vähän kaukasempaakin tuttua, joka oli kesän aikana laihtunut ihan silmiinpistävästi! Selvästi oli mielissään. Minen ainakaan kehtaa aina kysyä, että "No oonko mä yhtään erinäkönen?" joka kerta kun nään kaveria pitkästä aikaa :kieh: Jos näkisin tätäkin tuttua sitten vasta joskus kesän loppupuolella...

Mikähän tässä karppauksessa oikein on, kun aiheuttaa jälleen mulle semmosta kummallista oloa. Ihan kun ois tullu Linnanmäen höykytyskoneesta ulos ja on vähän tasapaino vielä hakusessa. Ei pyörrytä, mutta höveli fiilis ja tuntuu kun ois veneessä :D Ja tää tulee kun oon syöny! Nyt kolmatta päivää, vaivas viimeks 1,5 vuotta sitten kun karppasin painoa alas.

Mutta positiiviseen asiaan: olin ilman kaljaa saunassa! :LOL:
 
Metso samoja tuntemuksia minullakin oli viime kesänä, kun karppasin. Ohi menivät, mutta mistä johtuivat en tiedä.

Palatakseni tuohon, että huomaako miten toisen laihtumisen. Juu itse kyllä huomaan ja sanon muutokset ystävilleni, kehun ja kannustan, koska itse tiedän miten se pieni huomio hivelee sielun syövereitä.

Juu ymmärrä toki, kun talven on kuljettu paksut vermeet päällä, mutta nyt kun vaatteet vähenee luulis tuttujenkin huomaavan muutoksen, no ei, niin ei.. mutta kannustetaan toisiamme, me huomaamme muutokset jopa näkemättä toisiamme :D

Tänään aamupaino oli jo niin vähän, että uskallan jopa toivoa tavoitteen saavuttamisesta perjantaina.

Mutta taas jaksetaan päivä, ollaan tiukkoina omilla eväillämme ja saavuteaan loisto tuloksia ensi perjantaina! Ulkona aivan mielettömän kaunis aamu!
 
Tuli nimittäin tänään syötyä töissä puolikas voisilmäpulla ketutukseen. :ashamed:
Ja mikä tuuri! Painonvartijoiden lehden yksi otsikoista liittyen tunnesyömiseen meni jotenkin näin: "Söitkö töissä tänään voisilmäpullan, koska pomosi sanoi sinulle jotakin ärsyttävää?" Ei siis nuilla sanoilla, mutta pointti oli siis tuo. :D :D Vähän mä repesin! En silti ihan hirmusesti kadu valintaani! :whistle: :whistle: Ei se tavoite kuitenkaan täyty! :/
 
Saattaapi olla, että verenpaineessa jotakin feiluria ja sen takia kummia tuntemuksia. Suvussa matalaa verenpainetta, ja karppaus vielä alentaa entisestään. Tänään vähän imeskelin suolakidettä eikä ole tullut moista huippausta tai silmissä mustenemista. Samaten olen juonut kunnollista mineraalivissyä. Ja pitää vähentää proteiinia. Lisätä rasvaa. :D Tää ruokavalion viilaaminen ei ikinä lopu!

No, sen verta täälläkin menee rattosasti, että söin 81% suklaata tossa semmoset kolme isoa lohkasua. Joku kevät lenssu yrittää sitkeesti iskeä ja olo on ollut vetämätön heti aamusta asti joten liikkumiset tänään ollut about puutarhatöitä hitaaseen tahtiin. Niinpä huvitin itteeni loppupäivästä lukemalla teinilehtiä ja kuvittelemalla itteni uusiin vaatteisiin. :xmas:
 
Mae
Hei, nyt on pakko kysäistä, että voisiko joku jatkaa tätä päivitystä?! Mulla ei aika nyt riitä ja oma henkinen sekä fyysinen väsymys on sitä luokkaa, etten jaksa mitään nyt ajatella.
Jatkan toki, jos kukaan muu ei jaksa ruveta.
 
Mä voin kyllä päivitellä, jos joku kertoo, mitä pitää tehdä! :ashamed: :ashamed:
Pitäisikös sitten tuon ekan viestin olla meikäläisen?? Ens kuusta olisi uuden päivittäjän hyvä aloittaa, jotta Mae saa levätä! Opastaako joku minnuu vai kuinka?
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Ikuinen laihduttaja:
Mä voin kyllä päivitellä, jos joku kertoo, mitä pitää tehdä! :ashamed: :ashamed:
Pitäisikös sitten tuon ekan viestin olla meikäläisen?? Ens kuusta olisi uuden päivittäjän hyvä aloittaa, jotta Mae saa levätä! Opastaako joku minnuu vai kuinka?
Joo, eka viesti sun. Ja aina kun päivität, niin muokkaat sitä viestiä. Mä laitan sen tältä kuukaudelta vielä kuntoon. Jos sitten aloitat 1.5 tekemällä uuden pinon.
Kiitos paljon :flower:
 
Hei.
Aikamoinen tauti mulla sitten olikin se kuumetauti :snotty:
Käväsin sairaalassakin, kun ei mitään voinu syödä, juoda eikä edes niellä :eek: :eek: kurkku oli ihan turvoksissa, punainen ja peitteitä täynnä :x ei ikinä ole tuommoinen kurkkukipu ollu.
Kuumetta oli 5 pitkää päivää :headwall: Nyt jo vointi ihan hyvä mutta kurkku on vielä hieman kipeä ja yskäkin on..
Laihtumaan en sitten päässy. Sain määräyksen sairaalasta, että syöt mikä vaan maistuu ja mitä pystyy syömään.. Joten suklaa sulas suuhun :kieh: ja suklaata olenkin sitten pari päivää aika urakalla lappanu. Nooh, tänään olenkin ollu salaatilla :whistle:

Mutta nyt palaan arkeen :wave:
 
Täällä tuli kans tänään herkuteltua yksi riisifrutti. Muu perhe veteli jäätelöä, niin mun oli vaan ihan pakko saada jotain! :ashamed: :whistle: Muuten ruoat ovat pysyneet ihan ok linjalla tänään, vaikka oltiinkin lasten kanssa kotosalla. Saas nähdä, kuinka mun perjantain käy, kun tulee vieraita ja olis ruokaa ja juomaa ja ja ja...

Mutta hei, tänään näin sairaalalla yhden tuttavan, jota en ole vuosiiin nähnyt. En tiennyt, kuinka päin olisin ollut, kun hän kehui hoikistunutta ulkokuortani. Tuntuihan se HYVÄLTÄ!! :D :D Täytyy itsekin alkaa katselemaan ihmisiä jatkossa tarkemmin, jotta voi antaa joskus jollekin toisellekin tuon saman ilon! =)
 
Heippa naiset!

Aluks pakko kommentoida, ett kyllä saa perssilmällä kattoo, ellei huomaa tuollasia muutoksia, ku tääl on ihmiset saavuttanu. Tai sit vastapuolet on tällasia urpoja, ku mä, eivätkä kehtaa mainita asiasta. Tai toki jos on nuin mahottomia kilomääriä, ni tietty huomautan ja kehasen. Pariin otteeseen on vaan käyny niin, ett oon kehassu ja tilanne onki päinvastanen :ashamed:

Mae Voimia sulle niin henkisesti ku fyysisesti. Toivottavasti asiat järjestyy ja voimavarat kohentuu :hug:

Ikuinen laihduttaja EtukäteisKIITOS päivittäjäks ryhtymisestä:)


Sitten omaa plösöä. Pakko ripittäytyä: oon murtanu herkkulakkoo syömällä levyllisen pähkinäsuklaata. Jok'ikinen ilta oon vetäny iiiiiison annoksen vaniljajäätelöä, suolapähkinöitä ja kinuskikastiketta sekasi(on älyttömän hyvää;)). Joten mun vapputavote taitaa olla vielä kauempana ku viime perjantaina. Turhia en ala sitä muuttaa, vaan otan sen mun viralliseks välitavotteeks joka saavuttuu ku saavuttuu (nimim. kesäkuntoon 2015).

Tympii oma itsekurin puute:(. Nyt olis pirkeitä tiedossa 12.5, ni jos sillon olis ees alle 62,5 Kg. Kai sitä on mentävä hiiren askelin, ku ei muuten tunnu onnistuvan. Oon vetäny tuota herkkuaki ni nyt on jatkuvasti nälkä. Huoh!

Mä toivon, ett pe olis ees vähä miinusta, mut aamupainoa en oo pe jälkeen uskaltanu tarkastaa. On varmaan PALJON!!!!

Toivon, ett muilla on vauhti vähä parempi:)
 
Oho! Täällä päikkärit tekivät tehtävänsä ja tää mimmi vetäs juur reilun 30 min kotizumban. :D :D Ihan siis vaan kylmilteen ilman musaa ja osaksi musan kanssa. Nyt voi painua sit suihkun raikkaana peiton alle. =) Tuli siinä varmaan ainakin se riisifrutti kulutettua. :whistle: Tässä mietin, uskaltaisiko sitä taas tehdä keskiviikko aamun tyyliin huomenna välipunnituksen. On ollut yleensä tapana tehdä niin, jotta näkee hiukan, miten paljon pitäisi vielä rutistaa, jotta tulis edes vähän miinusta perjantaille... Mut saas nähdä, uskallanko. :wave:
 
Aamupaino tällä hetkellä 81,7 kg.
Eli 200 g enämpi kuin perjantaina.
Olen kyllä tosi happy, vaikka jäisi perjantaiksi tuohonkin, koska nää menkat tosissaan on nyt päällä ja turvottaa normaalisti kyllä paaaaaljon enämpi.
Näillä mennään! :wave:
 
:D minä olen niin onnellinen :D paino nyt aamulla 69,6kg! Arvatkaa vaan kuin nopeaan heräsin, kun ihan silmät sikkurassa siihen vaa'an päälle tallustin, lukeman kun näin, niin silmät rävähtivät hereille samantein. Piti sitten uudellen mennä tarkistamaan lukemaa ja saman antoi :D eli tavoite melko varmaan saavutetaan tämän rouvan osalta vapuksi.
Vappuna ajatelin kyllä nauttia melko normi vappupöperöö, mutta yritän palata ruotuun heti jo sunnuntaina viimeistään.

Ensi viikolla minulla onkin aika ravitsemusterapeutille, ajattelin käydä, etten ihan metsään mene syömisten kanssa (vaikka toki tiedän mitkä lihottaa tms.). Kuvittelen saavani kcal määrät mitä syödä kun en harrasta mittään ylimääräistä liikuntaa ja päiville kun taas liikun paljon, niin että kuitenkin edelleen kadotan rasvavarantoja tavoitellen ennen näkemättömiä lukemia vaa'alla.

Kateellisena olen lukenut, kun täällä olette niin aktiivisia liikkujia, itse en ole päässyt pian kolmeen viikkoon hallille ja tulevakin viikko näyttää siltä ettei millään onnistu sinne lähdöt. Raivostuttaa, kun mies on jo kolmatta viikkoa työmatkoilla, vain viikonloput kotona..

Kommentoin vielä lisää sitä, että sanoako mitään kelleen ulkonäöstä. Minä olen sellainen, että sanon jopa ventovieraille, en nyt mistään painosta tms tietenkään, mutta esim. jos jollain jotkut mielettömän upeat kengät, niin todellakin sen sanon, jos siltä tuntuu. Aina on ollut onnellisen näköinen palautteesta ja jopa supissut miehelleen "et siinäs kuulit". Minulle tämän tavan huomioida opetti aikoinaan ex-työnantajani, hän monesti sanoi, jos olin vain laittanut ripsiväriä tms. (todella pientä, mitä juuri kukaan koskaan huomaa), et kuinka kauniisti silmät tuli esiin jne. Niin ja hän oli nainen (olin perheessä lasta hoitamassa). Mutta siis asia se, että kaikkiahan varmaan hivelee, kun joku huomaa sinun käyneen kampaajalla, on uusi laukku tms. Se, että joku kehuu, saa monesti hetkellisesti leijumaan maanpinnan yläpuolelle, eikös? Tain no itselleni tulee välillä kivoista kehuista sellainen pieni leijunta fiilis, olen ehkä outo juttuineni, mutta tältä se tuntuu. Täällä pohjolassahan me ollaan vähän jurottajia ja luonteeseen kuluu, ettei koskaan sanota kehuja ja niiden vastaanottaminenkin on vähän kuin pitäsi itseään vielä mitätöidä, et "eihän tää nyt mitää". Itse olen sen yli kasvanut ja nautin todellakin, jos joku jotain minussa kehuu tai uutta vaatettani tms. Kiitän ja sanon itsekin olevani oikein iloinen löydöstäni tms. Siihen palautteeseenkin pitää osata reagoida positiivisesti, eikä häveliäästi punastua ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

Nyt kaikille taas kuria syömisiin, antaa rasvan palaa!
 
Hei!!!

Tuun taas tänne ripittäytymään :ashamed: :ashamed:
Eilen tuli käytyä yksin asioilla ja lankesin kaupas dumlen suklaanappirullaan :p , no autos avasin ja aattelin et maistan :whistle: ja yhtäkkiä koko rulla oli tyhjä :ashamed: :ashamed: pikkunen morkkis olo tuli mut se meni nopeeta ohi ja jatkoin illalla syömällä käristemakkaran ja lihapiirakan. Just, just oikeen pisteköyhiä ruokia :headwall: :headwall:

Tänä aamuna naama kalpeana kömysin puntarille kattomaan väliaikatilannetta, mikä ONNEKSI oli vielä sama ku perjantaina :D onneksi en laskenu vapputavotetta lisää...nyt se 100g on saatava pois perjantaihin mennes :eek: ja olishan se aivan ihquu jos lukemat alkais kuutosella mut ....sitä odotellessa.

Täs oon just miettiny viittiskö tehä tippaleipiä kun ite niitä tulee sit puputettua koko ajan :( no anoppi kuiteski tekee et taitaa olla paree jos vaan sielä herkutteloo :saint:

Ja tuo juominen... :headwall: :headwall: mitenkähän se taas on unohtunu???? :x aina yks päivä välillä menöö et juon kunnolla ja sit saattaa pari päivää taas olla et tota kahvia litkin mutten muuta :(

No tsempataan vielä pari päivää ja sitten taas herkutellaan pikkusen :heart:
 
Huh puuh! :D Kunnon kotizumba vedetty. Olo on vihdoin normalisoitunut, olen vaan lisännyt rasvaa ja vähentänyt protskuu, sit aloin imeskelee suolakidettä reenin jälkeen. Vettä muistan juoda enempi. Ja teetäki tässä menee just, kahvin sijasta. Ihanaa, pelästyin niin et mikä ihme vaivaa kun keinuttaa ja silmissä sumenee kun nousee kyykystä/tuolilta ylös.

Saas nähdä mitä perjantaina vaaka näyttää. Tein meinaa eilen kokeilumielessä karppimuffinsseja, kinkku- ja suklaasellasia kun ostin uuden muffinssivuuankin. Ja niitähän tuli sitten "maisteltua" aika tavalla :ashamed: Ajattelin tehdä vapuksia vähähiilarisia herkkuja ja voi olla että pitää käydä ostamassa jotain makeutusainetta...vaikka oon niin niitä vastaan. Mies yritti, että mentäs siivoomaan/raivaamaan mökkiä vapuksi. Olin tosi riemuissani tästä ideasta....not.

Tsemppiä kaikille vielä pariksi päivää, sitten voipi ottaa vähän lunkimmin! Ja kiitos etukäteen tulevalle päivittäjäihmeelle, Ikuiselle laihduttajalle. :flower:
 

Yhteistyössä