Hakutulokset

1. O

***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

Kyllä meni mässäilyksi koko viikonloppu :ashamed: :ashamed: mutta saatiimpa isännän kans puhuttua asiat läpi niin on parempi mieli lähtiä uudestaan laskemaan pisteitä :D ja tänään palataan ruotuun ;)
  2. O

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Heippa arvon naiset :wave: :wave: taas on aika rientänyt eikä oo tullu kirjotettua :ashamed: ja tekstiäkin tullu niin monta sivua että lueskelen ne joku toinen päivä. Nyt kylmäseltään vaan kertomaan juttuja. Mutta ekaksi ONNEA kaikille jotka jo täyttäneet 1v :heart: :heart: :flower...
  3. O

justiina83 kiva kuulla hyviä uutisia =) voihan paksusti :D raskauskilot hyppää remmiin mukaan vaan!!! :wave: No niin...kamala kohta taas vaihtuu kuukausi, kolme kuukautta tätä yritetty ja mä jumitan pahasti....taas luvut meni yli 71.... :headwall: :headwall: ei tästä näköjään pääse...
  4. O

Kiitokset kaikille :heart: :heart: :heart: Oli kun joku teistä olis isännälle maininnu mun valituksesta, tuli meinaan kotiin töistä ja ensimmäiseksi kehu "mä oon hyvällä tuulella" :D kaippa nuo työkiireet on sitä vaivannu. Lähti eilen illalla mukisematta mukaan tytön hiihtokilpailuihinkin...
  5. O

:attn: :attn: Nyt tulee omaa ).( valitusta, lukekoon jokainen omalla vastuullaan :headwall: Siis nyt ei oo edes kyse laihdutuksesta vaan tuosta äijästä :heart: joka kyllä on rakas mutta nyt alkaa mun hermot olla riekaleina :'( :'( En tiedä mikä risoo mut mä oon ku ilmaa nykyään sille :'(...
  6. O

Metso mä oon tilannu tuolta sokeriton.fi herkkuja! :p Oli mukavan nopea toimitus ja laatikkoon asti tulivat =) Hyviä olivat karkit, ainaki vanhan ajan nallekarkit ja valkonen suklaa uppos hyvin :laugh: :laugh: Just oon aatellu et pitäs laittaa hakemus taas menemään mut tili huutaa tyhjää...
  7. O

outokumpu Pituus: 161cm Aloituspaino: 75,9kg Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin Paino nyt: 70,8 kg Pudotettu yht: -5,1kg Viikkopudotus: +/-0 (19.3.2010) No ei paha!!!! =) Vaikka eilen viä lupailin et pieni miinus vois tulla, mut pannari tai menkat päätti ettei tuu!!!! No pääasia...
  8. O

TAAS :headwall: :headwall: aamulla salaa puntarin kautta ylös... :ashamed: mitenhän pääsis tosta taas eroon, yhes vaihees oli jo hyvällä mallilla mut ny tuun hullux ja heitän kohta koko puntarin jorpakkoon :laugh: :laugh: No onnex ei viä menkat ollu päässy lukuihin hirveesti vaikuttamaan...
  9. O

No nyt se on sitte taas kaikki menny päi härän pyllyä :headwall: :headwall: menkat alko ja voi vitsi mikä syöpöttelyhimo :ashamed: :ashamed: ei tiedä ollenkaa hyvää perjantaille :headwall:
  10. O

No joo...tulipahan oltua mukuloiden kans pihalla kolme tuntia. Oli varmaan näky kun tuota yhtä ylämäkeä menin päälle.... puskin rattaita ja vedin rattikelkkaa pikkusen oli kovettu etunoja :laugh: :laugh: No onnex sen verran syrjäs asutaan ettei kukaan oo näkemäs =) Söinpä siinä yhen...
  11. O

No niin...miten sitä aina repsahtaakin viikonloppusin??? :o Eilen piti neitille tehdä popcornia ja dippikastiketta ja menihän niitä omaan suuhunkin ihan hyvät määrät :$ :$ ja kun ilman isäntää oltiin kotona ja syötiin jämiä niin tulipa tehtyä kunnon paistinperunat ja ihan oikeassa voissa...
  12. O

Mulle alkaa taas jäädä päälle tää puntaris hyppääminen :ashamed: :ashamed: Tänä aamunaki piti pompahtaa sen kautta ylös ja tsekata mitä siideri ja karkkipäivän vietto on vaikuttanu :headwall: :headwall: No onnex lukemat oli vielä samat ku perjantaina, nyt sitte vaan taas yritettävä pysyä...
  13. O

outokumpu Pituus: 161cm Aloituspaino: 75,9kg (1.1.2010) Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin Paino nyt: 70,8 kg Pudotettu yht: -5,1kg Viikkopudotus: -1,2kg (12.3.2010) JEAH!!!! Vihdoin tapahtuu jotain, pääsimpä alle ton 71 maagisen luvun ja aion yrittää pysyä siellä myös, ettei käy...
  14. O

Ha haa!!!! Iskipä sitten eilen illalla joku pika vatsapöpö, vessa kutsui kolmeen otteeseen :o ehkäpä siitä apuja perjantaiksi :laugh: :laugh: Vaikka noita relatabuja tulee syötyä niin vatsa toimii tooooosi harvoi, eilistä lukuunottamatta ;) mitähän pitäis tehä et sais asioida useammin...
  15. O

Aamulla salaa puntarin kautta ylös ja huh, ihanaa!!!! numerot oli ainaki ALLE 72....eilen kyllä syötiin lasagnee mut yritin sit karsia kaikki muut syömiset minimii et pisteillä pysyttiin. Ehkäpä toiveissa olis saavuttaa sama luku mikä oli pari viikkoo sit eli 71,4 tai jos joku jymyihme tapahtus...
  16. O

Vitsit, kirjotin pitkät rimpsut ja toi meitin juniori teki jotai ja tekstit katos bittiavaruuteen :wave: :wave: No jospa äkkinäisesti yritän jotai raapustaa.... Hyi minä, hyi!!!! Tänään on tytön kans vietetty karkkipäivää... :ashamed: :ashamed: Yritin kyllä ensin pysyä kovana ja...
  17. O

Pituus: 161cm Aloituspaino: 75,9kg Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin Paino nyt: 72,0 kg Pudotettu yht: -3,9kg Viikkopudotus: +0,1kg (5.3.2010) BLÄÄÄÄÄÄHHHHHH!!!!! Kyllä ny tätä akkaa koitellaan TAAAAAAS tuli plussaa :'( :'( :'( Sorry, ei tiedä hyvää teidän viikkotulokseen...
  18. O

Mae saisikko lisättyä tohon etusivulle linkit edellisen kuukauden ketjuun?
  19. O

Tervetuloa kaikki uudet!!!! Hyvä, hyvä saadaan lisää eloa tähän ketjuun.... Käväsin tänään välipunnituksella ku nii ketutti toi perjantain tulos :headwall: :headwall: eikä kyllä olo yhtään parantunut :headwall: :headwall: plussaa näytti lisää p...le.... :o Eilenki yritin lipittää...
  20. O

***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

Hei te jokka laskette pv:n pisteitä.....Paljonko viinirypäleistä menee vai kuuluuko ne ilmasiin???? Tänään oon yrittäny palata ruotuun, tuo juomapuoli vaan taas tökkii tosi pahasti mutta eiköhän se tästä. Pihalla tuli pitkästä aikaa oltua pari tuntia kun oli nii mukavan lepponen keli, isäntä...

Yhteistyössä