Hakutulokset

1. S

nyt supistaa jo...

säännöllisesti 9-12min välein...
  2. S

0-1

jos pelistä ei ymmärrä mitään niin paree olla hiljaa ;) toi oli mein olkkarin komentti :D
  3. S

0-1

joo niin meinkin olkkarista kuulu,,et viheletty jo!
  4. S

0-1

mä oon tääl makkarissa ja silti on tärykalvot kovilla kun maali tulee :D eikä tähän tunnu edes muutama huudon säestämä supistus tehota tähän muksuun,,tänään tos jo liki mahallenikin ulkona kaaduin ja ei..ei niin mitään mainittavaa!!
  5. S

0-1

ja alivoimalla 0-3... =)
  6. S

Voiko vielä syödä??

mä en enää söis..mut mäkin oon kyl vähän tämmönen... :D
  7. S

0-1

niin kuulemma pitäs..enne ei lähdetä ennen kun peli ohi :D
  8. S

0-1

kuinkahan kauan mun sydän kestää tätä huutoa :whistle: joka kerta saan supistuksii kun tulee maali..
  9. S

0-1

0-2....woohooo :)
  10. S

0-1

aina..aina jyväskyläläinen :heart:
  11. S

0-1

menossa just...
  12. S

0-1

tää koti selostamo on jotain NIIN ....VAIKUTTAVAA :D :headwall:
  13. S

0-1

no joo...musta tuli vasta kuuro :whistle:
  14. S

kun vauva kohta syntyy niin voinko...

juu tääkin on rivari ja naapuri on tos oikeella puolella ja mein tuuletusikkuna aivan hetitos sillain et kaikki savu aian oikein imeytyy tänne sisälle...tänään siivoilin ja siel kun hän käärryytteli niin tohon partsille oikein savu pilviä tussahteli...heidän koira ei niinkään häiritse mut savu...
  15. S

se on vaan niin inhottava kun aina kun tuulettaa niin tuulettaa tupakan käryt sisälle...mä sen viel kestän mutta kurja jos vauvakin siihin kohta altistuu :(
  16. S

..."vaatia" naapuria lopettamaan tupakointia partsilla kun alan nukuttamaan vauvaa siinä...meille tulee niin kaamea käry aina tohon partsille ja sisälle jos tuuletus ikkuna auki... :ashamed:
  17. S

mun massuli 41+0

se oli sievä massu...pakkohan sen oli johki suuntaan kasvaa kun siekään et niin mahrottoman pitkä ole...
  18. S

mun massuli 41+0

laittakaas muutkin massu kuvii?? jookosta kookosta?? :)
  19. S

mun massuli 41+0

siis tämä nyt odottamani on meidän ensimmäinen yhteinen..kolme aijempaa on edellisestä liitostani...ei toki vajaa 23 v. kuitenkaan ole mun 10vuotiaani isä :D
  20. S

mun massuli 41+0

ei me naureta...mun mielestä massulit on aina aikas ihania...vaikka oman kohdalla se ei AINA tunnu siltä ja tässä kohdin malttamattomuus näyttelee jo pääroolia :whistle:

Yhteistyössä