Katkon paikka on joo.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onks tänään sm-liiga finaali?
menossa just...Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onks tänään sm-liiga finaali?
JuuhAlkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onks tänään sm-liiga finaali?
Tää ainakin olisAlkuperäinen kirjoittaja Starbucks:ootteko kaikki Jkl:stä?
No ilmakos sitä miestä ei kotiin kuulu. Tietenkin on katsomassa peliäAlkuperäinen kirjoittaja Kaddy:JuuhAlkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onks tänään sm-liiga finaali?
Jos Jyp voittaa tämän, voittaa koko SM-liigan..
aina..aina jyväskyläläinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:ootteko kaikki Jkl:stä?
Ootsä täältä kans?Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:No ilmakos sitä miestä ei kotiin kuulu. Tietenkin on katsomassa peliäAlkuperäinen kirjoittaja Kaddy:JuuhAlkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onks tänään sm-liiga finaali?
oon =)Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ootsä täältä kans?Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:No ilmakos sitä miestä ei kotiin kuulu. Tietenkin on katsomassa peliäAlkuperäinen kirjoittaja Kaddy:JuuhAlkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Onks tänään sm-liiga finaali?
Hippoksella on kuulemma myös tupa täys, screeneiltä näyttävät pelin sielläkin.
Ihan saletisti on, voittobiisi on ladattuna autoon tikulle valmiiks.. Kaupunkiin kierrokselle jos se voitto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Jeee!!! Oliskohan Jyväskylässä tänään hyvä meininki baareissa jos Jyppi tän pelin voittaa? Ja mä asun Jyväskylästä 60 länteen.
kaupunki on kohta ihan sekasin B)Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ihan saletisti on, voittobiisi on ladattuna autoon tikulle valmiiks.. Kaupunkiin kierrokselle jos se voitto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Jeee!!! Oliskohan Jyväskylässä tänään hyvä meininki baareissa jos Jyppi tän pelin voittaa? Ja mä asun Jyväskylästä 60 länteen.
Todella, ja jos tänään ei ratkee niin huomenna täällä uusi yritys..Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:kaupunki on kohta ihan sekasin B)Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ihan saletisti on, voittobiisi on ladattuna autoon tikulle valmiiks.. Kaupunkiin kierrokselle jos se voitto tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Jeee!!! Oliskohan Jyväskylässä tänään hyvä meininki baareissa jos Jyppi tän pelin voittaa? Ja mä asun Jyväskylästä 60 länteen.