Hakutulokset

1. A

Jyväskylä avoimessa yliopistossa opiskelevia?

Ei se sisälly. Se on opintojakso, joka on pakko suorittaa, jos haluaa tehdä koko kokonaisuuden. Mutta sitä taas ei voi tehdä irrallaan, vaan ainoastaan kokonaisuuden osana. "Ammatillinen kasvu -opintojakso on kasvatustieteen aineopintojen yhteydessä pakollisena suoritettava yleisopintojakso."...
  2. A

Jyväskylä avoimessa yliopistossa opiskelevia?

Hmm... totta. Ensin sanotaan: Maksuun sisältyvät kaikki opintokokonaisuuden opintojaksot. Mutta alapuolella on: HUOM! Opintojakso on erillinen, mutta aineopintoihin pakollisena kuuluva jakso, jolle ilmoittaudutaan ja josta maksetaan erikseen. Eli 490 euroa yhteensä.
  3. A

On tää lahjojen tilaaminen ulkomailta halpaa! :o

Saksasta olen kans joskus jotain ostanut netin kautta eikä ollu tosiaan pahat kulut! Ja tuli kotiovelle.
  4. A

päiväkodin pihalla nähtyä.

Kertoisin hoitajan esimiehelle. Mun mielestä ei kans saa hoitajalla palaa pinna noin.
  5. A

Pesisitkö sisäkissan hyvin huuhdeltuja ruokakippoja astianpesukoneessa?

No totta ihmeessä, enpä ole koskaan osannut moista edes pysähtyä ajattelemaan :D
  6. A

On tää lahjojen tilaaminen ulkomailta halpaa! :o

Joo ja ite olen monta kertaa sitä murissut, kun briteistä tulee samoilla / jopa halvemmilla postikuluilla tuotteet kuin suomalaisesta verkkokaupasta. Ite kans paljon tykkään tilailla ulkomailta esim. lahjoja. Ei ole sitten ihan samanlaisia montaa paketissa.
  7. A

Ihanaa, lunta on PALJON. Heti aamusta muksut meni ulos *kuva*

Nyyh :'( Ei täällä vaan. Minun tuurilla tänne tulee se pirun pakkanen vaan ilman lunta.
  8. A

Söisikö jugurttia joka ollut huoneenlämmössä eilis iltapäivästä alkaen tähä aamuun?

Meillä kans mies harrastaa samaa, ja joskus on tehnyt mielit tarjota sille sitä sapuskaa seuraavana päivänä. Mutta olen kuitenkin aika vainoharha ruoan pilalle menon suhteen, joten en ole toteuttanu aikomusta enkä söis noin kauaa lämpimässä ollutta jugurttiakaan kyllä.

Yhteistyössä