Hakutulokset

1. A

Nyt saa loppua toi sikapiikki-hysteria!!!!

Sinun pitää tehdä niin kuin sinusta ihan itsestä parhaalta tuntuu =)
  2. A

En halunnut asettaa lapsiani koekaniiniksi rokotteeseen, josta koin olevan liian vähän kokemuksia. Ja nimenomaan, koska en kokenut tätä tautia sen arvoiseksi. Me sitten sairastettiin sikaflunssa ja helpommalla päästiin jopa kuin monesta tavan flunssasta. Niistä jälkivaikutuksista mitä...
  3. A

Nuorehko sukulaispariskunta osti 1,5v sitten auton osamaksulla (rahoitusyhtiön) ja nyt jäävät vielä velkaa vaikka myyvät auton! :O

Kaikki ei toki ole pommeja ei. Mutta kun se ongelma on siinä, ettet voi varmaksi tietää mitä saat kun ostat vanhaa käytettyä. Kun ostat auton liikkeestä rahoituksella, siihen saa usein aika hyvän takuun (esim. me saatiin 2 vuotta).
  4. A

Peesi. Kukaan minun tuttavapiiristä ei ole pitänyt sikaa sen pahempana kuin muitakaan tauteja. Ollaan toki onnekkaita, kun ollaan päästy vähin oirein. Toisaalta mulla on tuttavapiirissä niitä, joilla on ollut epäonnea ton rokotteen jälkivaikutusten kanssa. Joten summa summarum, riskinsä...
  5. A

Koska mun mielestä tuo tauti ei ollut niiden rokotteeseen sisältyvien riskien arvoinen, niin siksi en sitä ottanut. Jälkeenpäin olen ollut todella iloinen asiasta.
  6. A

Nuorehko sukulaispariskunta osti 1,5v sitten auton osamaksulla (rahoitusyhtiön) ja nyt jäävät vielä velkaa vaikka myyvät auton! :O

Ja sit tääkin, että meillä ei olisi varaa pitää autoa jatkuvasti korjattavana jo ihan arjen takia. Mies tarvitsee ihan välttämättä auton töissään.
  7. A

Auto nyt ei ainakaan mikään sijoituskohde ole, koska siinä arvo niin nopeasti tippuu. Mutta ihan en kyllä ymmärrä tuota, että olet asiasta heille vahingoniloinen, miksi ihmeessä? Vai olitko kateellinen siitä hienosta autosta, minkä nyt myyvät? Meilläkin on auto rahoituksella ja vaikka...
  8. A

tilaatteko ulkomaisilta verkkokaupoilta Visalla?

Ostan ja Paypal on kans hyvä =)
  9. A

Aikooko vielä joku olla ottamatta possurokotetta?

Erittäin varmasti ei oteta. Mulla on rokotteesta lähipiirissä sen verran huonoja kokemuksia ja taudin taas kaikki läheiseni ovat (onneksi) sairastaneet ilman mitään vakavia oireita, joten ihan tänkin takia vaaka kallistuisi kyllä rokottamattomuuden suuntaan.
  10. A

pankkikortilla maksettu ostos

Joo just näin. Multakin tosiaan lähti kerran 70 euron tankkaus noin viikon jälkikäteen ja sitäkin piti jo ihmetellä, että mitä ihmettä. Eli ei ole kyllä asiallista, että veloitukset kestää kauemmin kuin maksimissaan 2-3 arkipäivää.
  11. A

pankkikortilla maksettu ostos

Ei niitä kaikkia veloiteta kyllä samoin tein. Eikös se riipu siitä, koska se asiointiliike ne maksut laittaa eteenpäin? Siis monestihan esim. ison ruokakaupan ostot lähtee myöhään illalla kun kassat tilitetään? Mulla on pankkikortilla tehdyt tankkaukset lähteneet joskus jopa viikon myöhemmin...
  12. A

No hei, jos kerran lasten kuvat joulukortissa ei miellytä, entäs lasten askartelemat kortit?

No luultatavasti kyllä. Koska miten te nyt kehtaatte kuvitella, että se teidän lapsen amatöörimäinen ja ankea räpellys on myös muiden mielestä ihana ja söpö :xmas: Siis oikeasti, itse en voi käsittää miten voi olla toisille niin vaikeata iloita saamista korteista. Minä ainakin ilahtuisin...
  13. A

Siis Facebookissa todellakin näkee, jos joku on etsinyt mua nimella :O

Minä kans veikkaan tuota samaa verkostoa / ryhmää monissa tapauksissa. Esimerkiksi mulle ehdottaa joskus ihmisiä, että olemme käyneet saman yliopiston :p Joo-o, se onkin melko varma merkki siitä että tunnemme.
  14. A

Tänään se sitten tuli postissa !! Voi oksetus!!

Just näin voisin itsekin asian muotoilla. Eli ne ihmiset jotka suivaantuu minkälaisesta tahansa kortista olis ansainnut jäädä sitä ilman. Mulle on aivan sama onko joku kortti Tiimarista, itse tehty, valokuvakortti - ja sekin on aivan sama onko se kädentaidollisesti mahtava vai ei...
  15. A

Millainen on a:n gradu?

approbatur lubenter approbatur non sine laude approbatur cum laude approbatur magna cum laude approbatur eximia cum laude approbatur laudatur
  16. A

Teinityttöni on ihan kuutamolla :D

Näinhän se just taitaa mennä, että pienenä ne ei millään nuku aamuisin vaan herää klo 6 ilman syytä ja teininä ne ei enää nouse millään :D
  17. A

Voikohan tuon 10kk:n ikäisen laittaa tuonne pakkaseen nukkumaan?

En laittais ainakaan, jos lapsi on aivan tottumaton pakkaseen kuten oletan.
  18. A

G: montako seksikumppania sinulla on ollut?

Ei voida laskea, koska sitten tulee jo melkoisia lukuja :D Tai melkein seksiä tapaukset? Niitäkin taitaa olla joitakin sieltä järjen ja sumentuvan harkintakyvyn rajamailta :D
  19. A

G: montako seksikumppania sinulla on ollut?

Jos tuohon mahtuu myös seurusteluja niin sitä enemmän ihmettelen, miten aika on riittänyt. Jos olis sen sijaan vain ollut sinkku ja hurvitellut menemään yhden illan juttuja jne. niin eihän tuosta tulis kuin... hmmm.... Aloittaa seksin 20-vuotiaana ja nyt on päälle 30. Minkä verran päälle 30...

Yhteistyössä