Mietin vaan, että kun lähetettiin pojan (3v10kk) piirtämät joulukortit, niin mahdetaanko meitä(kin) nyt vihata monessa torpassa .
Mulla menee kortit aika nopeeta roskiin, kun ovat tulleet. Ne vie kauheesti tilaa, niitä ei saa minnekään ja se niiden säilöminen on kamalaa, kun menevät kumminkin roskiin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Me saatiin eilen serkkuni lasten askartelema kortti ja ihana oli :heart:
Tosin mä kyllä tunnunstan etten maaliman tappiin asti säilytä ite tehtyjä korttejakaan :ashamed:
Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :xAlkuperäinen kirjoittaja BKM:vihataan. Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa?
Mikään joulukortti ei ole saanut minua ärsyyntymään vielä tähän mennessä. On minulla sentään sen verran joulumieltäAlkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Mietin vaan, että kun lähetettiin pojan (3v10kk) piirtämät joulukortit, niin mahdetaanko meitä(kin) nyt vihata monessa torpassa .
No, se on onneksi sinun ongelmasi, ei korttien lähettäjien .Alkuperäinen kirjoittaja minä:En mä kyllä oikein tykkää, enkä suostu sitä häpeämään. Mä en osaa arvostaa lasten räpellyksiä yhtään...
Mitä jos postinjakaja kaivaa omaa kolviaan just ennen kuin ottaa sun postit käteensä? :saint;Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu :Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :xAlkuperäinen kirjoittaja BKM:vihataan. Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa?
:xmas:
YÖÖÖÖK! Lopetetaan joulukortit ja lahjat, jookos?? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Mitä jos postinjakaja kaivaa omaa kolviaan just ennen kuin ottaa sun postit käteensä? :saint;Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu :Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :xAlkuperäinen kirjoittaja BKM:vihataan. Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu :Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :xAlkuperäinen kirjoittaja BKM:vihataan. Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa?
Joo! Ihan tosi, samasta syystä ei saa ainakaan tehdä mitään syötävää niiden pienien räkänokkien kanssa, se on niiiiiiin ällöäAlkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu :Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :xAlkuperäinen kirjoittaja BKM:vihataan. Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa?