No hei, jos kerran lasten kuvat joulukortissa ei miellytä, entäs lasten askartelemat kortit?

vieras
No eihän ne lasten söherrykset aina kauniita ole, mutta minusta ajatus on tärkeintä. Meillä askarrellaan joulukortit, siinä on hyvä lapsen kanssa keskustella, mikä ajatus on jolukorteissa, keille lähetellään ym.

No luultatavasti kyllä. Koska miten te nyt kehtaatte kuvitella, että se teidän lapsen amatöörimäinen ja ankea räpellys on myös muiden mielestä ihana ja söpö :xmas:

Siis oikeasti, itse en voi käsittää miten voi olla toisille niin vaikeata iloita saamista korteista. Minä ainakin ilahtuisin (kuten ilahdun kyllä kaikenlaisista korteista) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Me saatiin eilen serkkuni lasten askartelema kortti ja ihana oli :heart:
Tosin mä kyllä tunnunstan etten maaliman tappiin asti säilytä ite tehtyjä korttejakaan :ashamed:
Mulla menee kortit aika nopeeta roskiin, kun ovat tulleet. Ne vie kauheesti tilaa, niitä ei saa minnekään ja se niiden säilöminen on kamalaa, kun menevät kumminkin roskiin. :snotty:

Mä eilen ihan liikutuin, kun yksi hiukan kaukaisemoi kaveri lähetti tekstarin saatuaan kortin, että "Kerro pienelle taiteilijalle, jolla on suuret lahjat, että sain juuri hienoimman joulukortin ikinä".

Nyt sitten tuli mieleen, että jos se olikin veetuilua ;). (No, ei sentään oikeasti.)

Ja siis en mie oleta, että ihmiset säilöö minun mussukkani tekemiä taideteoksia vuosikausia. Jokainen tekee korteilla mitä tahtoo. Me on haluttu muistaa ihmisiä, ja on tehty se haluamallamme tavalla. Loppu ei kuulu meille, eikä oikeastaan edes kiinnosta.

vieras
Voi miten noloja kommentteja tuolla muutama, lapsen tekemä on just paras. Mun mielestä se kertoo niin paljon, yhdes lähetetty sieltä kotoa, tietty myös nähty vaivaa , ei mikään tiimarin halpis kortti.

.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mietin vaan, että kun lähetettiin pojan (3v10kk) piirtämät joulukortit, niin mahdetaanko meitä(kin) nyt vihata monessa torpassa ;) :whistle:.
Mikään joulukortti ei ole saanut minua ärsyyntymään vielä tähän mennessä. On minulla sentään sen verran joulumieltä :D

nn
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu :
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
vihataan. :D Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa? :whistle:
Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :x

:xmas:
Mitä jos postinjakaja kaivaa omaa kolviaan just ennen kuin ottaa sun postit käteensä? :saint;

Tuittu
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
vihataan. :D Kuka nyt sellaisia kauheita räpellyksiä haluaisi kotiinsa? :whistle:
Ne pennuthan on voinu vaikka kaivaa nenää samalla kun ne on tehny niitä korttejaan, ällöä :x

Mitä jos postinjakaja kaivaa omaa kolviaan just ennen kuin ottaa sun postit käteensä? :saint;
YÖÖÖÖK! Lopetetaan joulukortit ja lahjat, jookos?? :saint:

Tuittu
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

:LOL:
Joo! Ihan tosi, samasta syystä ei saa ainakaan tehdä mitään syötävää niiden pienien räkänokkien kanssa, se on niiiiiiin ällöä :LOL:

Yhteistyössä