Hakutulokset

1. L

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Nyt ehdin mäkin ilmoittautumaan. :wave: Hengissä ollaan täälläkin. Aura vaan kipeenä. :( Meil on nyt vähän raskas vaihe menossa (ei pelkästään Auralla vaan ihan äidilläkin), kun ensinnäkin mä yritän tehdä yhtä isohkoa koulutyötä (mikä ei etene oikeesti mihinkään ton lapsen kanssa) ja sitten...
  2. L

Huhtivauvat 2009 *Helmikuussa*

Teppana, huomasitko, lähetin sulle FB:ssä Auran painokäyrätiedot... :wave:
  3. L

Täytyy vaan hehkuttaa, Aura otti ensiaskeleensa, 8 askelta peräkkäin ilman tukea. :) Ikää 9kk 4pv. :)
  4. L

Maitotuotteista piti sanoo, että Aura ku on edelleen tissimaidolla kiinteiden lisäks, oon meinannu, että aloittelen sillon 10kk(?) iässä varmaan piimällä (tai siis aloittihan tuo omatoiminen neiti jo toista kuukautta sitten kermavaahdolla... :laugh: ). Ihan silleen maun puolesta kokeilee. :) Jos...
  5. L

Täälläkään ei tietoakaan kuukautisista. :D Mut eipä sen puoleen ollu ennen raskauttakaan sinä vuonna ollu ku tammikuussa viimeks ja sit heinäkuussa se minkä jälkeen Clomeilla tärppäs. :whistle: Mut mun hormonitoiminnalla ei välttämättä siis kuukautiset alakaan ennen kuin kokonaan lopetan...
  6. L

Imetyksestä, täällä imetellään vielä, ja aika silleen lapsentahtisesti, eli katotaan millon loppuu jos loppuu. :o Ikää mulla viel 25, mut heinäkuussa vanhenen taas. :) Painonpudotus olis täälläki haaveissa, mutta en tiiä saako sitä kauheesti tiputtaa imetysaikana.... Aion ehkä silti täs...
  7. L

Vieressä nukkuminen?

Kyl ne vastasyntyneetkin on aika uskomattoman osaavia. :) Meillä tyttö nukkunu meidän vieressä alusta asti ja oikeesti tosi hyvin nukutaan koko perhe. :) Sitä on silleen kuitenki "valmiudessa", että pieneenki inahdukseen tarvittaessa herää ja se vauvaki kyllä päästää tissistä irti ku ei haluu...
  8. L

Ziki millaset kengät ostit Nannalle? Mä oon yrittäny Auralle katsoo ensikenkii, mut en osaa millään päättää millaset olis hyvät... :p Ja toisaalta hirvittää ku kaikki sellaset hyviltä vaikuttaneet on jotain 55-70?.... :kieh: Auralla on hirveen kapee jalka, niin sille ei viittis ostaa mitää...
  9. L

Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

Jaahassu, iiiiih onnea! :D :heart: Mä oon ihan tippa linssissä täällä, kaikista ihanista uutisista! :D Muutenki ihan pehmona, mistä lie johtuu. :D Pahasti vissiin vieläki mädättaa imetys mun aivoja! :D Tervetuloa Äiti ja Lumia, pistin teidän blogin kirjanmerkkeihin. Kirjotan itekin...
  10. L

Täällä loppu äitiysloma tähän päivään!! :| Kauheeta, ku tuntuu jotenki haikeelta, moni laittaa vauvan jo hoitoon, vastahan me maha pystyssä niitä ooteltiin!! :o Meillä ei Aura viel ainakaan mene hoitoon. Kevään oon sen kanssa kotona ja koitan tehdä jotain opiskeluja kotoa käsin. Syksyllä...
  11. L

Onko muita jotka EI TODELLAKAAN itketä vauvaansa missään tilanteessa..? Ja kannattavat muitakin kiintymysvanhemmuuden oppeja :)

Voi itku, mäkään en siis ole täysimettänyt kun vauva sai 30ml korviketta sairaalassa. :laugh: Silloin kyllä harmitti, nyt ehkä näkee jo, että maailma ei kaatunut siihen. ;)
  12. L

Onko muita jotka EI TODELLAKAAN itketä vauvaansa missään tilanteessa..? Ja kannattavat muitakin kiintymysvanhemmuuden oppeja :)

Voivoi, kylläpä täällä taas nähdään äitiys mustavalkoisena asiana. Ite oon just miettiny tätä asiaa, että minkä ihmeen takia äitiyttä/vanhemmuutta täytyy "suorittaa" jonkun trendin tai aatteen mukaan? Eikö riitä, että terveen järjen mukaan mennään omien kykyjen mukaan? Totta kai vanhemmuuteen...
  13. L

Mä oon unohtanu tänne päivittää neuvolamitat. Eli 8kk-neuvola oli Auralla viime viikolla. Pituus 74cm Paino 10180g ...et ei mikään pieni pötkö enää. :D Aura eilen ekaa kertaa jäi ihan kunnolla seisomaan. Onhan se tähänki asti seisonu ihan pieniä hetkiä, mut eilen nous ite ja päästi tuesta...
  14. L

Moi mäkin ilmoittaudun tänne pinoon, hengissä ollaan tänäkin vuonna! :wave: Te ootte kirjottanu niin sairaasti että älkää nyt loukkaantuko jos en tajua jokaselle vastata! :D Uusille tervetuloa! Amalia07 ei siel kuntoklubissa oo ketään kirjotellu kohta puoleen vuoteen, joten et varmaan...
  15. L

Missä iässä kiinteät?

Me aloitettiin pari päivää ennen 6kk ikää. :) Bataatilla aloiteltiin. :) Musta oli kiva täysimettää pitkään. Edelleen menee rintamaitoa varmasti vähintään yhtä paljon kuin kiinteitä, kun tyttö on niin tissin ystävä. Ikää siis ens viikolla 8kk. :)
  16. L

HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

manna8, kiitos. :) En mä kyl tosin oo tähänkään asti ihan kokonaan välivuotta pitäny. Ruotsinkurssi meni just läpi. :D Jee. :D Neljä opintopistettä siis syksyn aikana. :laugh: Sen lisäks koitan vähän tehdä yhtä seminaarityötä ja lukea yhteen tammikuiseen kirjatenttiin ja keväällä aion ottaa...
  17. L

Soseista ostan kaupan, ja teen ite noin fifty-fifty. :) Niin paljon ollaan menossa tytön kanssa, että on helpompi pitää kaupan soseita mukana. :) Mut niistäkin pyrin ostamaan vain luomua (no nyt tuli kokeeks ostettua jotain Muksu-puuroa mikä ei oo luomuu, mut muuten). :) Sormiruokana meillä...
  18. L

kadak voimia yöheräämisten kanssa... Mun sisko muuten selitti mulle joskus, että jonkun määritelmän mukaan yöheräämisiksi ja -syömisiksi lasketaan vain välillä 00-06 tapahtuvat heräämiset, ja niitä meillä tapahtuu vähintään 2-3 myös joka yö. Plus että seitsemältä se viimeistään alkaa jo herää...
  19. L

Ei meillä mitään taputeta, nyt menee vauvat sekasin. :D Vilkuttaminen sen sijaan onnistuu välillä, mutta sekin on viel vähän tuurista kiinni tajuaako. :laugh: Mä oon muuten jostain lukenu, että esim kävelytuolia ja hyppykeinua ei suositella huonon ergonomian takia. Mies olis hyppykeinun...
  20. L

Ziki kiva ku joku kaipaa. Luen täällä kuulumiset melkeen joka päivä, mutta en oo saanu oikeen kirjotettua mitään. :D Meille ei kuulu oikeastaan mitään erityisempää. Isäntä on tän viikon ollu saikulla, kun maanantaina oli selkä napsahtanu töissä. Auralla on jo kaksi hammasta näkyvissä. :D...

Yhteistyössä