Hakutulokset

1. L

HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

MisStarin beibellä on samat lelut ku meidän neidillä. :D Tuo Vaukirjan unipupu on ollu pal suositumpi ku mitkään muut unirätit, vaikka niitäki tuli useempi. :D Jaahassu, onnea puolen vuoden kriisistä... :laugh: Mun sisko on jo etukäteen varoittanu mua siitä (sen lapsilla on ikäeroa 1v4kk...
  2. L

HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

Ihanaa, että Solinan Ellillä kaikki hyvin! :) Mäkin oikeen odotin, että kuuluu hyviä kuulumisia tänään! :) Ruttanalle kiitos taas uudesta pinosta. :) AAM mä opiskelen kahdessa eri koulussa ku en edelleenkään oo ihan varma että kumpi on mun unelma. Oikeesti mäkin oon aina vaan halunnu olla...
  3. L

HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

Petipuuhat, mitä ne on? :laugh: Àinoot petipuuhat mistä meillä taidetaan osata edes haaveilla, on nukkuminen... :laugh:
  4. L

Superheppuli ymmärrän tosi hyvin, että susta tuntuu pahalta toi mitä neuvolas oli sanottu. :hug: Mä ite pelkään jokasta neuvolaa just ton takia, että jos Auran kasvu pysähtyy tai hidastuu liikaa ja sitten sanotaan että en oo tarpeeks ruokkinu, mehän ollaan kans täysimetyksellä edelleen.. Tuolta...
  5. L

Tutsa, siitä äitiseurasta, oon tässä viime aikoina huomannu myös sellaisen seikan, että oma aktiivisuus auttaa aika paljon kaverien löytymiseen. ;) Kävin viime tiistaina siel MLL:n perhekahvilassa, oon huomenna menossa taas. :) Ja sitten me käytiin viikonvaihteessa kylässä mun miehen vanhan...
  6. L

hekla onnea konttauksesta! :D Onko pitkään "harjotellu"? Meillä tyttö kans ottaa tyyliin 1-2 konttausaskelta ja sit menee takas mahalleen, ku ei sillä konttauksella oikeen etene, ryömii kyllä kovaa vauhtia! :) Veikkaan että lähtee kans ihan lähipäivinä kunnolla. :) Ventti, onnea...
  7. L

Soitin neuvolaan siitä pissan hajusta, ja se neuvolantäti sanoi, että ammoniakin haju ei haittaa, jos tyttö ei kuumeile eikä valita, mut jos nousee lämpöä niin pitää käydä otattamas pissanäyte.... Ja että se ammoniakin haju on lähinnä joku aineenvaihduntatuotteen haju, ja että luultavasti...
  8. L

Solina, joo mä tänään kokeilen nyt ensin kertsiä, katon tuleeks siihen haju, vai onks se "normaalin kertsin" oloinen vaihdettaessa ja sit vaihdan noita kestoja vähän tiheemmin. Otan liikenteeseen mukaan pelkkiä Pul-vaippoja niin niitä tulee vaihdettua vähän tiheämmin kuin villakuorisysteemejä...
  9. L

Solina joo mä ajattelin nyt huomisen vaihtaa vaippaa erityisen tiheään... :p Pistin kestovaippainfon foorumillekin tosta kyselyä, kun siel varmaan on ihmisillä enemmän kokemusta näistä jutuista. :D Ja siis Aurahan ei juo muuten, mitä nyt vetää tissiä ainoastaan, ja siitä 90% on vettä... Mut...
  10. L

Hani-, ei kannata hermostua jos ei ihmiset tajua kommentoida. Minä ainakin olen hyvin tasapuolinen ja jätän kaikille kommentoimatta yleensä ja pölötän vaan omia juttujani. :laugh: Ei se silti tarkoita, ettenkö lukisi. :) No mutta nytpä kommentoin. :p Hieno juttu toi taputtaminenkin! :)...

Yhteistyössä