Hakutulokset

1. L

HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

Zikille voimii. :hug: Meil on ihan mahdoton menijä, koko ajan vauhti päällä. Konttaa, seisoo, kävelee tuen kanssa ja hetkessä pääsee ainaa mihin ikinä haluaakaan. Nyt on onneks keksiny myös että välillä voi istua, sitä tekee nykyään myös ilman tukee ja tutkii tavaroita käsissään. :D...
  2. L

Hyvännäköinen riisisuklaan nautiskelu tosiaan Unelmasäleikön pienellä! :p Ja misStarin pikkumiehestä ihana ruskakuva! :) Ihan alan tässä odottelee meidän 6kk-kuvauksen koevedoksia... Joku arveli, että äidillä on puuhaa tuon vipeltäjän kanssa, ja siis täytyy sanoa, että kyllä sitä tosiaan...
  3. L

Mua ahistaa, pitääks sinne KELAan toimittaa tosiaan KAHDEN VUODEN TULOT paperilla miehen töistä sitä kotihoidon tukee varten? Vähäks rasittavaa paperisotaa! JA mihinkähän asti ne pitää olla? Kotihoidon tuen alkupäivään asti? Meil oli tänään Puolvuotisneuvola. Auran mitat oli (suluissa 5kk)...
  4. L

Sormiruoasta meillä tosiaan maistettiin sitä bataattia ensin sormin itse pötkönä. Mut kun Aura haukkas siitä niin ison palan, niin vähän pelästyin ja annoin loput soseena. Mut luultavasti tulevaisuudessa annetaan noita tuttuja ruokia sekä soseina että palasina. Bataatti on siitä hyvää...
  5. L

Hihii, tässä viel kuva meidän ihmettelevästä neidistä: Laala ja Aura 5kk 3vk 6pv
  6. L

Meillä (4pv alle puolen vuoden iässä) maistettiin ekaa kertaa bataattia. :) Ensin sormiruokana, ja sitten soseena lusikalla (sormiruoka kun ei oikeen menny suuhun asti. :laugh: ). Hyvin aukes suu, vaikka sen jälkeen pitikin vähän kakoa tuota bataattia. :D
  7. L

HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

Teppana se on kyllä totta, ihan mieletön rakkauden tunne se mitä voi omaa lastaan kohtaan tuntea! :heart: Ja siis mun mielestä elämän parhaita hetkiä on ne, kun pieni on tissillä ja tuijottaa niitä koko maailman viisautta sisällä pitävillä silmillään äitiä suoraan silmiin ja käsi hamuaa sitä...
  8. L

Ziki tuli tosta pinniskuvasta mieleen, että kai ootte jo siirtäny sängyn pohjan alimmalle tasolle? Nimittäin se pitäs siin vaihees laskee ku toinen alkaa tolleen nousee, meki jouduttiin joku aika sit siirtää se, vaikka sieltä alhaalta onkin kurja kurkotella vauvaa (mul on vasemmas kädes...
  9. L

Ruttis, mä en sun lapsistasi tiiä :D , mut mun siskonpoika 13v kyllä rakastaa ruuanlaittoa, on lapsesta asti osallistunu. Ekan kerran tais ite leipoa 5-vuotiaana, ku äiti sanoi että lue ohje ja noudata sitä. :D Nyt se on kuulemma luokkansa kotitalousguru ku on ainoo ku on kotona kokannu. :p Niin...
  10. L

AAM vedestä... Ei oo kokemusta, mut neuvolan ohjeen mukaan niin kauan ku syö vaan tissiä, annetaan vaan keitettyä vettä jos halutaan antaa... ja sit ku syö jo kiinteitä niin saa antaa ihan hanavettä. :) Ja siis meidän äiti suositteli sitä konttauskypärää mut HALOO en mä ala Auraa toppaamaan...
  11. L

Apua täällähän alkaa vauvat vanhenee, puolvuotiaita jo... Sniff, meidän pienet ei oo pienii enää. :'( :D Meidän typy se jatkaa järjetöntä liikkumistaan. Tänään nousi ekaa kertaa ite seisomaan tukea vasten! :o Parina päivänä sitä ennen jo nousi polviseisontaan ja nyt sit jo keksi miten siitä...
  12. L

hihiii, pitää hehkuttaa tänne, että Aura lähti konttaamaan! :D Se ei oo tänään muuten liikkunutkaan kun ihan rehellisesti konttaamalla! :D Vitsi siltä löytyy vauhtia! B) Ja siis neiti on parantunu lähes kokonaan flunssastaan, minä taas kipeenä vuorostani. :/ Laala ja Aura 5kk 6pv
  13. L

Ikävä uutinen, Naantalissa kuollut 5 nuorta tulipalossa:(

^^eipä muuten välttämättä ole takasta alkanut... :/ Mun vanhempien talo on kans alle puolen kilsan päässä tosta, mietin että mahtoko olla tuttuja. :/ En oo kuullu viel ketä siel on kuollu. Eilen viimeks ajoin ohi siitä.
  14. L

Turkulaiset! Kannattakohan tuonne Skanssiaisiin mennä?

mä meen ainaki popin kantis-iltaan. :p
  15. L

"Isokokoiset" vastasyntyneet.. pinotaan!

4130g/56cm typy.. :)
  16. L

Luin taas, ja sori en osaa kommentoida, kaikilla oli mielenkiintoisia juttuja... Eniten Teppana ja Solina jäitte mieleen. Toivottavasti Teppana saisitte miehen kaa välit kuntoon. Mikään ei oo niin tärkeetä ku on pieni lapsikin, ku että isän ja äidin välit olis kunnossa. :hug: Tosin kyllä mäkin...
  17. L

Ziki teillä kans aika vipeltäjä! Älä ota huonoa omatuntoa siitä jos vauva tippu sängystä (mut ota toki opikses.. :p ). Meillä kans Aura tippu kuukaus sitten sängystä, ku se oli päässy lähtee ryömimään mun kainalosta ilman et mä olin heränny. Sen jälkeen vasta tajusin keksiä sen pinnasängystä...
  18. L

Terveisiä neuvolasta! :D Mitat (ja kuukauden takaiset suluissa): Pituus 69,5cm (68) paino 8360g (7940) pää 45cm (44) Meidän typy onkin nykyään enää +2 käyrällä, nyyh. :laugh: Neuvolatäti ihmetteli tätä kun tyttö ryömii ja nousee konttausasentoon ja sanoi, että varmaan aika lähiaikoina...
  19. L

Hekla mitä hitsiä, mulla on menny ihan ohi, odotat jo seuraavaa?! :D Vau onnea! :D :D :D
  20. L

Jaahassu pidän peukkuja sun miehen työpaikan säilymisen puolesta. Noi YT:t on niiiiiin pelottavia. Meil kans miehen firmassa on ollu jo kahdet yt:t sinä aikana kun se on ollu siellä, ja aina ollaan oltu ihan stressissä loppuun asti. :/ ).( Eiliseen viestiini viitaten: meillä nukuttiin tää yö...

Yhteistyössä