Hakutulokset

1. H

Täydellinen kesäilma!

Tällä hetkellä on sopiva, 23 astetta lämmintä.. Mulla on ollu nämä viime päivät ihan älyttömän paha olo, ei tämmöstä jaksa enää kauan... Semmonen maks. 24 auringossa ois aika passeli :)
  2. H

Kuka väittää, että muumit on herttainen lastenohjelma?

Siis niin minäki alan käyttämään tuota en ole lihava, olen täyteläinen :D:D
  3. H

Maanantain salkkarit :O WTF

Miks mäkään en nähny :O Tosi raivostuttavaa kun lapset kasvaa hujauksessa ja vanhat ei vanhene.. Muutenkin mietin joka kerta sitä kahtoessa, että minkä ihmeen takia katon tätä :D Kai se on vaan tapa..
  4. H

Miksi palstailet?

Hyvä kysymys :D joskus kauan sitten kuukletin jotain ja päädyin tänne, huomasin ketjuja oikeessa reunassa ja sillä tiellä olen vieläkin :D:D Tällä viikolla päätin rekisteröityä, ettei minua sekoitettaisi muihin (aina kun keksin uuden nikin nii jo oli samana päivänä joku sitä käyttänyt :D)...
  5. H

Toisen keskuistelun innoittama..Onko teill'ä herkkukaappi?

Ei oo. Ennen kun aloin laihduttamaan, saatto olla karkkipussien jämät, siis ne mistä en tykänny :D Jos olisi semmoset määrät herkkuja saatavilla koko ajan, olisin lihonut enkä laihtunut sen 6kg :D
  6. H

Netissä on viimeaikoina pyöriny vinkki hyttys-ansasta (se pullojuttu)...

Mietin samaa eilen ku näin sen jutun :) mitäs siihen tuli... vettä, hiivaa ja siirappia?
  7. H

kiva, ite en pysty puhuu ja miestä ei huvita hoitaa mun puolesta parii puheluu

Laita vaikka äitilles/isälles tai hyvälle ystävälle viestiä voisko ne soittaa.. :)

Yhteistyössä