Miksi palstailet?

• Viestiketjun aloittaja utelias!
  • Ensimmäinen viesti
utelias!
Eli miksi tykkäätte palstailla? Monikin täällä ilm. vuosia pyörinyt, niin kiinnostaisi mitä hyvää palsta on tuonut elämäänne?
Ja tää ei oo ittuiluks tarkotettu, näin suht. uutena vaan kiinnostaa.

Itse olen lapseton sinkku ja luoja tietää miksi täällä pyörin..

Mä oon meinannut tehdä aloituksen samasta aiheesta. :D
Omalla kohdallani jäin koukkuun kun joskus vuosia sitten kysyin kuopuksen raskauajan jutuista ja jäin lukemaan kaikkia hervottomia ketjuja täällä.

Ehkä se on syynä, että täällä on hyvin erilaisia ja erilaisista taustoista olevia ihmisiä, ja oppii monenlaisia ajattelutapoja. Lisäksi voi jutella hyvin vaikeistakin aiheista, semmoisista joita ei aina IRL hyvän ystävänkään kanssa ehdi tai voi jutella. Vaikka mulla on ystäviä ja tuttuja niin en voi tuosta vaan soittaa heille ja puhua kehitysmaiden auttamisesta, politiikasta, pohtia kasvatuseroja, jne tai he pitäisivät mua vähän outona. Palstalla semmoisia voi pohtia milloin ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Alkujaan jäin palstailuun koukkuun vauvalla liki 10 vuotta sitten, kun eräs uutisaihe päivittyi siellä nopeammin kuin muualla verkossa. Uudistuksen myötä siirryin tänne ja onhan tässä tullut monenlaista hyötyä, mm. tarkkaavaisuushäiriöni dg lähti palstan innoittamana, siis täällä oli adhd-testi ja siitä sitten siirryin tulosten perusteella jatkotutkimuksiin. Aviomiehenikin on palstan antimia, parasta koskaan.

Leona Y hrm
Palstailen silloin kun töissä ei ole muuta tekemistä. Seuraan aloituksia sivusilmällä ja kommentoin pikaisesti.
Kun palstalle tulee pitkän tauon jälkeen niin täällä on ihan kivaa hetkittäin, parissa päivässä kuitenkin kyllästyy ja sitten tulee taas pitkä tauko.

Minulle tää "palstailu" on suht uusi juttu. Nytkin tässä vaan nökötän, vaik olis miljoona asiaa (tärkeämpää) hoitamatta... mars kohta pois tästä koneelta :mad: !

Täällä on niin ihanan aktiivista mammojen välistä keskustelua , kiva lueskella :whistle:

Hyvä kysymys :D joskus kauan sitten kuukletin jotain ja päädyin tänne, huomasin ketjuja oikeessa reunassa ja sillä tiellä olen vieläkin :D:D Tällä viikolla päätin rekisteröityä, ettei minua sekoitettaisi muihin (aina kun keksin uuden nikin nii jo oli samana päivänä joku sitä käyttänyt :D)

Olishan tuota "parempaakin" tekemistä toisinaan kun roikkua täällä, mutta minkäs teet kun niin mahtavia juttuja :)

Vaikka mulla on ystäviä ja tuttuja niin en voi tuosta vaan soittaa heille ja puhua kehitysmaiden auttamisesta, politiikasta, pohtia kasvatuseroja, jne tai he pitäisivät mua vähän outona. Palstalla semmoisia voi pohtia milloin ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.
:D
Soittaa Maijalle...

-Mitä mieltä sä oot siitä että länsimaat avustaa kehitysmaita?
-ööö...en mä tiedä..Mut arvaa mitä tänään tapahtu..
-Koitahan nyt vaan vastata tähän mun kysymykseen, äläkä vaihda puheenaihetta!

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä palstailen silloin kun on sekuntti luppoaikaa. Esim. nyt yritän saada ajatukset pois tunnin päästä alkavasta hammaslääkäristä.

Oon varmaan nelisen vuotta palstalla roikkunut mutta harvemmin vastailen mihinkään ketjuun (lähinnä tykkäilen,) koska en yleensä oo palstalla 15min pidempään kerralla.

Raskausaikana päädyin tänne hakemaan vertaistukea uuteen tilanteeseen ja sittemmin sitä jäi, välillä tappamaan tylsyyttä, välillä nauramaan tai surkuttelemaan kummallisille ja kiinnostaville jutuille ja vielä kummallisemmille ja kiinnostavammille ihmisille.

Yhteistyössä