Hakutulokset

1. P

pelkosektio rahalla?

\ Joo, kerron sitten miten asiat alkaa setviytymään ja kerrohan sinäkin miten ensimmäinen pelkopolikäynti sujui.
  2. P

pelkosektio rahalla?

\ Kiva että pystyin olemaan avuksi. Huomenna olisi tarkoitus varata aika lääkärintarkastukseen (aion siis käydä neuvolalääkärin sijasta yksityisellä) ja ottaa puheeksi tuo sektio samalla. Voin vaikka sitten kirjoitella mitä siellä selviää ja miten asiat lähtee rullaamaan. Mitä asioita sinä...
  3. P

EML-sektiosta kyse

\ Olen vasta viikolla 13+2. En ole käynyt pelkopolilla enkä aio käydäkkään. Eräs äiti jolle tehty EML-sektio, vastasi aiemmin mulle tällä palstalla. Aloittamani ketju löytyy otsikolla "pelkosektio rahalla" ja vastannut laittoi saman tekstin myös omana aloituksenaan otsikolla "järkisektio"...
  4. P

EML-sektiosta kyse

Hei sinä jolle on tehty sektio erikoismaksuluokassa! Miten homma lähti käyntiin? Varasitko ajan vain yksityiseltä lääkäriltä jossa otit asian puheeksi vai miten asiat lähti rullaamaan? Olen kiitollinen vastauksesta sillä asia alkaa tulla ajankohtaiseksi ja täytyisi ensimmäistä...
  5. P

käynnistyksestä

kokemuksia? ois edessä tällä viikolla ja jännittää pirusti. onko se niin kamalaa kuin kerrotaan? että voi kestää montakin päivää? yrittävätkö kuinka kauan käynnistellä tuloksetta ennen kuin päätyvät sektioon? kiitos jo nyt niille jotka vaivautuvat vastaamaan. :o
  6. P

Epätodellisesta olosta ja peloista...

Olen syönyt lääkkeitä jo puoli vuotta..olo on taas tosi hyvä mut välillä alkaa ahdistamaan ja pelottamaan tämä sairaus.Tulevatko epämiellyttävät ajatukset ja pelot takaisin joskus,ja voimakas ahdistus.Ja kun näin miettii niin alkaa tietysti pelottamaan.Pitäis päästä pois tästä oravanpyörästä!
  7. P

Kuolema!

Kiitos vaan kovasti.. mä tiedän että toisen on hankala muuta tehdä kun yrittää vaan ymmärtää, mutta kiitos kuitenkin noista kaikista sanoista.. oon sitä itsekkin miettinyt et varmaan siinä vaiheessa kun synnytys on käynnissä niin ei välttämättä sitä kuolemaa kerkiä paljon miettimään..mutta ei...
  8. P

Kuolema!

Onko ketään muita olemassa joilla on hirvittävä kuoleman pelko?! Pahimmatkaan synnytyskivut eivät pelota, ainoastaan se että jos minä kuolen siinä synnytyksessä enkä koskaan edes kerkeä lastani näkemään....Onko kellään kokemuksia että joku tuttava tai muu olisi kuollut synnytyksessä?! olen...
  9. P

Help!!

aha,eli sillon ollaan ihan hirveässä jamassa.Kiitos vastauksesta :)
  10. P

Epätodellisesta olosta ja peloista...

Moi!!Mulla on menossa masennus ääkkeet vaikeaan masennukseen.Miksi pelkään vieläkin vähän yksinoloa ja on epätodellinen olo.Vain ajoittain,eikä lääke auta?
  11. P

Miten eroon väkivaltaisesta miehestä ?

...nykyinen toiveikas : ) Elämä vielä "vaiheessa". Olemme kuitenkin elossa ja voimme hyvin; lapsi ja minä. Mutkia tuli matkaan ja hankalia käänteitä. Olen ja elän valtavan paineen alla. Tämä vaikuttaa niin moneen..Mutta aika auttaa, tiedän, ja suunta on vain ylöspäin. Anteeksi, mutta en jaksa...
  12. P

Voi kiitos !!1 huomaan että olet kokenut samaa. eihän tätä muut voi ymmärtää. poliisit ovat hakeneet ukon kahdesti, rikosilmoitusta en ( ääliö !! ) tehnyt kummallakaan kertaa. Suku ja kaverit tietää, mutta välimatkan takia voivat vain puhelimitse tsempata. Turvakotiin on matkaa yli 100...
  13. P

Onko kellään kokemusta miten pääsisi elämään omaa turvallista elämää. Haluan elää rauhassa ilman tyttäreni isää. Tämä avomieheni on väkivaltainen alkoholisti, joka käyttää minua pikanaan ja hyötyy "suhteestamme" taloudellisesti. Aiheesta ja pahanteosta voisi kirjoittaa kirjan, mutta lyhyesti...
  14. P

pelkosektio rahalla?

\ Huh, sain jo hieman tietoa toiselta palstalta. ELI.. pelkosektion voi saada erikoismaksuluokassa (EML). Eräs äiti oli käynyt yksityisen lääkärin vastaanotolla normaalien neuvolalääkäkäyntien sijaan. Sama lääkäri oli leikannut ja veloitti siitä xxx euroa. Lisäksi EML potilaana hänen oli...
  15. P

pelkosektio rahalla?

Hei! Lueskelin juuri erään toisen keskustelupalstan viestejä aiheesta pelkosektio. Monet vastustajat olivat sitä mieltä että jos pelkosektion haluaa niin pitäisi olla myös valmis maksamaan itse eikä tuhlata verovaroja. Miten jos ihminen on valmis maksamaan koko "lystin" omasta pussista? Onko...
  16. P

munatorvien aukiolotutkimus

Mulla edessä toi ensi viikolla.Kertokaa kokemuksia. Jännittää jo etukätten, olen muutenkin jännittäjä tyyppi
  17. P

patti kainalossa

kiitos vastauksesta! helpotti kummasti. aurinkoista kevättä sinulle! :flower:
  18. P

patti kainalossa

huomasin dödöä laittaessani, kainalossani pienen ihonalasen "näpyn" on kosketusarka. onko aihetta huoleen, tietääkö kukaan mikä se voisi olla? (olen joskus lekenut että pahanlaatuiset muutokset olisi aristamattomia patteja, olenko oikeassa?) vastatkaa pyydän! :(
  19. P

mitä tää on?APUA!

mulla on oikean korvan lähettymyyn tullu jotain ihme rupia,no oon niita sitten vahingossa raapassu(ei kuiten kutia) ni ne on puhjennu ja niistä on tullu jotain kirkasta. hiukset siitä kohasta on koko ajan rasvaset mutta muualta ihan kuivat. ärsyttää,inhottaa,mitä tää on ja mikä avuks?? niin ja...
  20. P

Kertokaa reumasta

Hei! Olen nuori parikymppinen äiti ja epäilen että minulla on reuma, tai oireet ainekin viittaa hyvin vahvasti siihen. Lääkäriin on jo aika varattu, mutta kertokaa miten se reuma todetaan ja mitä tehdään ylipäänsäkkin ensi töikseen? Onko sairaalahoitoja tms.?

Yhteistyössä