Hakutulokset

1. P

pelkosektio rahalla?

\ huom! SINÄ et halua sektiota mistään hinnasta, MINÄ haluan.. Tiedän riskit ja olen ne valmis ottamaan. Jos haluat synnyttää alakautta niin synnytä hyvä nainen! Jos joku toinen taas haluaa sektion hänelle se tehtäköön. Pelko synnytyksestä on normaalia juu, mutta pitäisi mielestäni riittää...
  2. P

Synnytys on ylimainostettua

Ja vielä sen verran että tiedän kyllä riskit sektiossa mutta yhtälailla tiedän ne riskit myös alatiesynnyksessä. Omasta mielestäni sektio on minulle sopivampi vaihtoehto ja toivottavasti sen myös saan.
  3. P

Synnytys on ylimainostettua

Joo, kyllähän se itsetarkoitus on saattaa se lapsi maailmaan ja en muuta väitäkään. MUTTA kun tänäpäivänä on vaihtoehtoja ja jos katson jommankumman tavan siis alatiesynnyksen tai sektion itselleni paremmaksi niin miksi minulla ei saisi olla oikeutta valita sitä omasta mielestäni itselle...
  4. P

pelkosektio rahalla?

Sen verran vielä että MINÄ sen leikkauksen käyn läpi ja MINUN vatsani siinä avataan, ja MINÄ selviydyn niin KAUHEIDEN kipujen ja tulehtuneen haavan kanssa (sektiohan on aina kamala kokemus ja aina on hirveät kivut ja tulehdukset jälkeenpäin ja alateitse synnyttäneet ovat aina elämänsä kunnossa...
  5. P

pelkosektio rahalla?

\ Eräs kaverini (tai oikeastaan useampikin) on kysynyt multa kun olen kertonut haluavani sektion että enkö halua kokea minkälaista synnyttäminen on? Ja vastaus on EN, mulla ei ole MITÄÄN mielenkiintoa kokea sitä kokemuksen vuoksi vaan haluan ainoastaan sen lapsen tähän maailmaan. Toinen...
  6. P

pelkosektio rahalla?

\ Olen ensisynnyttäjä ja en siis tiedä mitä synnyttäminen on, voin vain erittäin hyvin kuvitella... Itselläni pääasiallinen pelko siis on että lapselle tapahtuu synnytyksessä jotain. Pelkään että lääkäri on niin vahvasti alatiesynnytys "kiihkoilija" että (mahdollisten) ongelmien ilmaantuessa...
  7. P

pelkosektio rahalla?

\ Anteeksi että kysyn, ymmärrän jos et halua vastata.. Mitä synnytyksessä tapahtui kun toinen kaksosista syntyi kuolleena? Olen todella pahoillani menetyksestäsi.

Yhteistyössä