Hakutulokset

1. Irrmeliii

rintamaidosta allergiaa

Myös meillä vauva reagoi rintamaidon kautta maidolle, mutta alkuvuodesta kokeiltu mun pelkkä maidoton dieetti ei auttanut, koska vauva on lisäksi allerginen ainakin vehnälle, kananmunalle ja soijalle. Iho-oireita alkoi tulla 2.5-kuisena. Korviketta vauva sai synnärillä, koska keltaisuuden vuoksi...
  2. Irrmeliii

millon seksi

\ Äitille iso apu?????? Käykä tämä ihan täysillä? Lapset on ihania, mutta eiköhän ole jokaisen oma asia montako haluaa/saa. Yhden lapsen äidiksi suuret on puheet!
  3. Irrmeliii

kuka tietää?

jos jää hoitovapaalle ja on vakituinen työ odottamassa, saako tehdä jotain muuta työtä vaikkapa osa-aikaisena? onko joku raja minkä yli ei saa tehdä rahassa tai tunneissa? toivotavasti joku tietää, ettei tartte mennä kelalle polttamaan hihojaan, ne ei siellä ole mitään asiakaspalvelu eliittiä...
  4. Irrmeliii

Keskenmenoko vaiko vain oudot menkat?

Voisi olla kohdun uloinen raskaus, se antaa plussan ja siitä seuraa kovat kivut, kannattaa käydä tutkimuksissa pian jos kivut on kovat.
  5. Irrmeliii

Minä täällä taas...

Olen erittäin pahoillani :'( Otan osaa suruun. Voimia!
  6. Irrmeliii

tuplamatkarattaat

nostetaan vielä tämäkin esille :)
  7. Irrmeliii

GALLUP

:heart: Ihan omanlaisensa, huomaavainen (kun sille päälle sattuu), ihana isä lapselle/lapsille ;), ei kova juopottelemaan, ei väki valtainen, sopivan mustis, aivan ihana rakastaja. :kieh: metsästys harrastus (oikeastaan tykkään siitäkin, oma rauha elokuun 20.-lokakuun 15. :laugh: ), jättää...

Yhteistyössä