Hakutulokset

1. Irrmeliii

Kajaanista ystäviä?

Me juuri paluumuutettu kajaaniin, äitikavereita ei liiaksi ole eikäpä oikeen osaa etsimäänkään muualta lähteä. Meillä tyttö 01/06 ja poika 03/02. Laittakaa y-viestiä. Olen 23 vuotias. :) :xmas:
  2. Irrmeliii

Antti Tuisku irstas?

...sain sen käsityksen et Antin oma äiti ajattelee, että se on rivo...Kun oli iso otsikko: "Äiti: Antti on liian rivo"...
  3. Irrmeliii

Paljon maitoa 1v3kk tarvii päivässä?

Mut pitäähän se maito korvata jollain muulla nesteellä. Näin kesällä varsinkin pienet kuivaa tosi nopeesti jos ei nesteitä saa.
  4. Irrmeliii

Seksi unissa..

Puutteessa kenties? :D
  5. Irrmeliii

PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

Suuresti ihmettelen sitä, että miten joillakin voi olla hoitomaksut 0? koska mekin maksetaan molempien lapsien hoidosta vaikka minä opiskelija ja mies töissä ja palkka n.1400? käteen/kk. Tosiaanki saa tulla tuo että kaikille maksullista ja mun mielestä työttömien/kotona olevien vanhempien lapset...
  6. Irrmeliii

monesko äitienpäivä huomenna

kuudes. :heart:
  7. Irrmeliii

Uudenlainen pino

:wave:
  8. Irrmeliii

Mitä vappujuomaa?

Olutta...huomenna iltavuoroon töihin ni pitää rajottaa vähän...
  9. Irrmeliii

Oon aina luullut, että enemmistö...

\ Miksi et taistele painovoimaa vastaan ja pidä liivejä? Musta ois ahdistavaa jos tissit "vapaana" pomppis päivät pitkät..Vaikkei ne isot olekaan... :D
  10. Irrmeliii

Oon aina luullut, että enemmistö...

Mä en voi nukkua liivit päällä. Ahdistavaa ja puristavaa! Vaikka oisin kuinka väsyny tai kännissä niin liivit päällä ei voi nukkua!! :D
  11. Irrmeliii

HELMIKUU 2006

Meillä Iina jo kävelee hienosti...Ulkovaatteet päällä hiukkasen horjuvaa kävely, mutta sisällä käppäilee jo tosi hienosti. :heart: Hassun näköstä kun Iina on niin lyhyt (71.7cm) ja pyöreähkö ja kävelee. :D
  12. Irrmeliii

Miten eroon tuttipullosta!

Minä tein tylysti pojalle, nappasin saksilla tuttipullon tutista pään pois. Itkemäänhän se rupesi kun huomasi, mutta jäipä pullokin kertaheitolla pois. Kuopus nyt 1v, pikkuhiljaa vähennetään tuttipullon käyttöä, jonku kerran jopa jo nukahtanu ilman pulloa. Jos tässä parin kk sisällä sais...
  13. Irrmeliii

kävelemään oppiminen

Meillä esikoinen oppi kävelemään kunnolla 10kk iässä, ja tämä nuorimmainen täytti viime viikolla vuoden ja nyt alkaa kävellä jo pitkiä matkoja hienosti.. Yksilöitä lapset, ei tarvii huolestua vaikkei heti vuoden ikäisenä opi käveleen.
  14. Irrmeliii

HELMIKUU 2006

Tänne mekin siirrytään sit tänään! Onnea kaikille helmiksille jotka tänne synttäreiden johdosta siirtyy! :flower: Just käytiin lääkärissä tytön kanssa, saatiin lähete lasten allergialääkärille. Iinalle tuli tosi pahat ihottumat ja nyt sitte pitkä lista mitä ei saa syödä. :( Jeps, nyt kakun...
  15. Irrmeliii

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 22, mies kohta 25. lapsia 2 ja yhdessä oltu 5v8kk.
  16. Irrmeliii

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

\ Mä voin kyl laittaa oman osoitteen; hansuli_84@jippii.fi
  17. Irrmeliii

\ Laita vaan! :)
  18. Irrmeliii

\ Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?! :)
  19. Irrmeliii

Heippa! Me asutaan tällä hetkellä vielä kuopiossa, mutta kajaaniin haluttaisiin muuttaa keväällä. Olen sieltä kotoisin ja tässä ollaan oltu "maailmalla" vajaa 5vuotta. Nyt tuntuu sitten olevan kova hinku muuttaa takaisin kotikonnuille. Jos vain töitä löydetään sieltä niin suunnataan sinne päin...
  20. Irrmeliii

miten allergialapset kasvaa?

Hei! Sun vauva on viisikuisena vielä niin pieni, että sulla ei ole vielä kiirettä löytää sopivia kiinteitä. Mä antaisin tilanteen rauhoittua ensin ihan täysin, esim. pari viikkoa ilman uusien kiinteiden kokeilua ja lähtisin sitten rauhallisesti testailemaan, max. yksi aine per viikko uusia...

Yhteistyössä