Hakutulokset

1. L

Turvaistuin asiaa

^^Mä suosittelen Cosmic Comfort S:ää myös! Tosi hyvä ollut! :)
  2. L

Huhtitaaperot 2009 *Huhtikuussa*

Mä haluan kans tän noron jo pois täältä. Tyttö TAAS oksensi maidot. :( Vaikka muuten on ollu jo ihan jees. En tajua. :'(
  3. L

Väliaikatiedotusta... Olo on jo parempi meillä kaikilla kolmella. :) Aurakin sai iltapäivästä taas tissiä eikä nyt oksentanu enää. Pelästyin jo, että jos imetys loppuu tähän, kun tissittely on niin rakasta Auralle (ja vähän äidillekin ;) ). Mut nyt vähän niinkuin "pakosta" Aura oli viime yön...
  4. L

Hoooooh täällä on sekä isukki että tämä äiti oksentanu/ripuloinu koko viime yön. Tyttö edelleen vähän ripuloi, mutta oksentelun on lopettanut. Ainoo, että mun tissimaidon oksentaa! Aura viettikin sitte viime yön ekaa kertaa ilman tissiä ja hyvin meni Auran puolesta. Oon nyt koittanu pumppailla...
  5. L

Ruttana, täälläkin tissi on pop. :heart: Nyt masutaudissa tissimaito on pop myös ihan siksi, että sitä on koko ajan saatavilla ja se on hygieenisesti pakattu ja ilmeisesti vielä parempaa mahapöpöläiselle kuin nuo ripulijuomat. :) Ainoo että Aura on nyt oksentanu lähemmäs 20 kertaa tänään...
  6. L

Mä en ookaan viel täytelly vastauksia noihin kyselyihin... Aloitetaan ajankohtaisesta eli Sairastelu... nimittäin viime yönä Aura alkoi oksentaa puol kahden aikaan, oksensi kaiken mitä oli illal syöny, lopulta yökkäili sappinestettä. :'( Nyt se on vähän nukkunu tässä aamusta ja oon koittanu...
  7. L

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Mä jossain vaiheessa kuvittelin olevani kauhee tiukkis kaikenlaisen terveellisen ruuan puolesta, mut oikeesti Aura ainaki on maistanu jo ties mitä herkkuja... Osaa vähän luvattakin tosin.. Mutta... Aura on maistanu ranskiksia, nachoja (se salsa, se salsa!!! :p ), popcornia (niitä tosin ilman...
  8. L

eikö nykyajan lapset tunne disney hahmoja,akua,mikkiä,minniä,dumboa,samu sirkkaa,possuja ja sutta,hessua,tuhkimoa,lumikkia ym.

Oih, Super Mario on niin hengissä, ettei tosikaan! ;) Meillä on Wii ja sille on ostoslistalla uusimmat Super Mario -pelit. :D Niin joo ja alkuperäinen 8-bittinen Nintendon pelikonsoli ja siihen Super Mario 1 ja 3 on myös tuolla (kaapissa tosin tällä hetkellä). :D Mun mielestä on kiva, että...
  9. L

Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

Tääl myös Asuntokuumetta, tosin ihan vaan vuokra-asuntokuumetta, ku edelleen oon opiskelija. Mut syitä muuttokuumeeseen tuskin tarvii etsiä meidän olkkarin katonrajaa kauempaa... :kieh: Plus että tietysti kun nyt asutaan 52-neliöisessä kaksiossa, niin yks huone ja parikymmentä lisänelliötä ei...
  10. L

Milloin vauva rattaisiin?

Mun oli pakko vaihtaa rattaisiin mun neidin kanssa marraskuussa, ikää silloin 5kk, kun se alko nousee aina seisomaan siel vaunukopassa, niin ei voinu hänen turvallisuuden takia pitää ilman että sai sidottuu... Pidin sitä sit rattais niin että ratasistuin oli siin makaavimmassa asennos (meillä...

Yhteistyössä