Hakutulokset

1. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Amante, mulle ainakin on clomit määrätty pcos:n takia ja yleisesti on kai tiedossa, että pcos lisää keskenmenoriskiä, en usko että clomeilla on vaikutusta siihen. Ensimmäisen lapsen sain aikoinaan ekasta clomikierrosta, joten toistaiseksi olen ihan hyvillä mielin tästä. :) Uskon että paremmat...
  2. L

Olipas jänniä synnytystarinoita! Ite menin vaan tylsästi käynnistykseen rv 42+0 ja 7h kalvojen puhkaisusta tyttö oli maailmassa, 56cm ja 4130 oli mitat. ;) Ens kerralla toivon, että ei tarttis mennä käynnistykseen, en oikeen tykänny siitä miten välittömästi supparit alkoi "tappavina" (en usko...
  3. L

Hei, onpas tullut taukoa... Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille! :heart: Ja sitten mun tietoja sais päivittää, eli tänään lauantaina on menossa kp 5 ja yk 4... Ei nää kierrot vaan yhtään tunnu "kierroilta" kun nää on ties minkä mittaisia vaikka syö teroja ja clomeja... :kieh: Tässä...
  4. L

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

).( Se tästä kierrosta sitten. Saan pari viikkoa odotella ja sitten todennäköisesti aloittaa terot ja clomit heinäkuun alussa isommalla annoksella. :(
  5. L

Täällä olis sitten ilmeisesti kp1. Ainoo, että eilen illalla myöhään siis alkoi vähän "tihkumaan", eikä edelleenkään oikein semmosta normaalia kuukautismeininkiä ole. Mietin nyt, että pitäiskö odottaa "kunnon menkkoja" vai aloittaa sit vaan clomit ylihuomenna? (tai huomenna kai periaatteessa...
  6. L

Omppuf, sullakin siis clomit käytössä, eikös? Tai sä niistä just taisitkin jutella aiemmin, hitsi kun mulla on huono muisti. Mä aloitin nyt tänään syömään Teroluteja. Syön niitä sen 10 päivää, sit odottelen että kierto alkaa, ja sit mäkin alan niille clomeille, joten muutaman viikon sisällä...
  7. L

Onnea kaikille plussanneille. :) Piti tulla oikein täältä tarkistamaan omat kiertopäivät kun ärsyttää enää laskea noin isoja numeroita... No mutta miehen kanssa sovittiin, että tällä viikolla aloitan nyt terot, niin päästään ens kuussa sitten heti tositoimiin kun mun työmatkat on takana ja...
  8. L

Jahas mä olen ollut niin epäaktiivinen ku voi. Mutta ehkä se kuvastaa tätä tilannetta täällä. Minkäännäköisestä hormonitoiminnasta ei tietoakaan, joten alan varmaan silleen syömään teroja että jos menkat käynnistyy niinku suotavaa olis niin sitte vois jussina päästä tositoimiin sellaisen hyvän...
  9. L

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Omppuf, joo clomeja määräsi. :) Kysyi myös että jos mielummin otan niitä Femareja(?) mutta kun mulla ykköstäkin yrittäessa clomit toi tulosta heti ekalla kierrolla, niin halusin niitä samoja, on kovat odotteet niiden suhteen. :) Katotaan nyt vaan milloin alan niitä syömään, mulla on niin...
  10. L

).( Kävin siellä gynellä. Oikeessa munasarjassa näkyi 14 tasakokoista "helmeä" ulkolaidalla rivissä. Vasen munasarja oli vielä epätoivoisemman näköinen. Gyne sanoi, että hänen villi veikkaus on että mä en ikinä elämässäni tarvitsis ehkäisyä, mutta ei voi sanoa niin tai meillä on kohta viis...
  11. L

Omppuf, mä tavallaan ymmärrän että jonkun "kaveripiirin" kesken puhutaan vaikka "mammoista", mutta itekin kyllä ihmettelen näitä, kun facessa julkistaa raskautensa ihan ihan alussa ja sitten kaikenlaisia "masukuvia" vaikka maha on ihan sama pyykkilauta/löllykkä/mikä kelläkin mitä siihenkin asti...
  12. L

Mulle sais päivittää että kp1/31-64... Ja mun nick on Laala, ei Laalaa.... :kieh: Kylläpäs on helpottavaa, että alkoi kuukautiset nyt, eikä esim ens viikolla, kun olen menossa loppuviikoks työmatkalle Viroon. ;) Lisäksi siis laskeskelin, että mulla pitäs olla sit jo nähtävissä aionko...
  13. L

MeaMinnis kysyit oonko varannu lääkärinaikaa... Niin joo, olen ja sain sen huhtikuun lopulle joten piinailla saan tämän kierron kanssa viel parikymmentä päivää jos ei kuulu menkkoja siihen mennessä... Todellakin aion pyytää suoraan jos saisin clomit samantien, kun esikoinen on niillä tehty ja...
  14. L

Mua alkaa ärsyttämään tämä megapitkä kierto. Vaihteeksi. :kieh: Nyt on tänään ollu niin itkuinen olo, että toivon, että se olis sit PMS-oireilua. Mulla onaina ollu niin epäsäännöllinen kierto, että oon pms-itkuisuudesta saanu aina päätellä milloin menkat on alkamassa. *huoh* Vaikka kyllä jotain...
  15. L

Ai kauhia, Nasutin. :O ON: Soitin varatakseni gyneaikaa, kun kerran kierto on mitä on. Sain ajan vasta ens kuun lopulle (aiemmin oon aina päässy tyyliin samana päivänä peruutusajalle)... Esikoista yrittäessä gyne antoi samantien teroihin ja clomeihin reseptin, toivon että tällä kertaa tekis...
  16. L

Mä en nyt niinku osaa päättää, että pitäiskö mennä suoraan vaan sille gynelle, joka määräs esikoisen yritysaikana clomit ja pyytää niitä clomeja samantien tällekin kierrokselle, vai toivoisko jotain luomuihmettä... Huoh. Ehkä parempi varata vaan aika, niin se osaa edes sanoa, että onko pco kuin...
  17. L

Hei vaan kaikki. Mäkin liityn nyt tänne. En tosin tiedä millä aktiivisuudella... Mutta siis olen 5/09 syntyneen tytön äiti, ja meillä on nyt toisen yritys alkanu. :) Yk 1 menossa, mutta en tiedä mitä tulee ja millä aikataululla, kun kierto on vaihteeks sekaisin (tuo prinsessa on clomeilla...
  18. L

Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

Täällä tämmönen kotiäiti! :D Ei mitää kiirettä töihin, tai opiskelemaankaan. Mut kyl syksyl jatkan taas koulunpenkin kuluttamista. :) Ainaki jossain määrin. Miehen työtilanne on syksyn osalta edelleen epävarma, joten en tiedä vielä miten aktiivisesti palaan opiskelemaan. Jos mies on syksyllä...
  19. L

Meillä ollaan sit kans virallisesti taaperoita tänään. ;) Laala ja Aura 1v. :)
  20. L

Kiitos uudesta pinosta! :D Pitäisköhän tänne muistaa joskus kirjoitellakin? :whistle: :p Meillä on maanantaina 1v-neuvola, vähän jänskättää äitiä että mitä tytöstä sanotaan! Toivottavasti vaan nuha menee ohi ennen neuvolaa... :/

Yhteistyössä