Hakutulokset

1. L

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Mulle saa päivittää kp1 yk6. Enpä ole hetkeen ollut näin tyytyväinen kuukautisten alkamiseen... Kummasti 11 päivän odottelu teroluttien jälkeen tekee kuukautisten ensimmäisen päivän mielialalle ihmeitä... En nyt sit tiedä onko se hyvä vai huono asia tosin...
  2. L

NiQ mulla siis Clomit PCOS:n takia. Lievää ylipainoa täälläkin, BMI 28... Eikä varmaan stressi ainakaan auta tätä asiaa. Terojen vaikutuksista vuotoon.. Ite en oo huomannu juurikaan mitään eroa, ei ainakaan lisännyt. Kummallisin (ärsyttävin) juttu nyt vaan, että joka tero-kierron jälkeen...
  3. L

Joku kysyi mun clomiannoksesta, että miks niin iso... Niin eka clomikierto oli sen 1 nappi kp 3-7, ei tullu ovista Toinen oli 2 nappia kp 3-7, ovis, mutta ei jostain syystä tärpännyt.. Kolmas kierto (tämä nyt) myös 2 nappia, mutta en ilmeisesti myöskään ovuloinut (koska nyt oon syönyt niitä...
  4. L

Aaargh. Saako nyt suoraan sanoa, että kyllästyttää!! Syön nyt teroja kahdeksatta päivää, joten odotan kuukautisia ens viikolle. Sitte syön kolme clomia päivässä...
  5. L

Hei vaan kaikki ja tervetuloa uusille. Meillä ei kertakaikkiaan etene homma kun ilmeisesti en tässä kierrossa ovuloinut edes noilla clomeilla.. :( se on sit leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Teroilla sitte kierto käyntiin taas... Mieskultani osti ylläriksi liput Chisun konserttiin...
  6. L

No ei oo ollu mitään ovisuntemuksia ja viime kuussa oli kauheat kivut oviksen aikaan... :( vähän on luovuttanut fiilis taas...
  7. L

folliultra takana ja semmonen olo että ei tästä tule mitään. :( Ei näkyny follia. Gyne sanoi, että onhan se ovis voinu olla jo, mutta aika epätodennäköistä, kun mulla ei oo ikinä ollu ovista ennen 17. kp:a.... :( Juteltiin jo siitä, että mitäs jos ei kohta ala kuulumaan vauvaa, että sit täytyy...
  8. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Noniih, kertokaas mitkä on parhaita testejä, jos tilaisin vähän tuolta raskauskeijusta? ;) Ja mikä se teksti oli, millä ne sai mahtumaan postiluukusta? :p Ajattelin näin kp3 maissa alkaa jo varustautumaan loppukiertoon... :laugh:
  9. L

Hennu, eiks se kuukautisten eka päivä oo 0+1. Näin olen ainakin ite aina ajatellut... :P
  10. L

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, mulle saa päivittää kp1 yk5. Tuntuu jotenkin ihan surkealta. :( Vaikka jossain mielessä me on vasta kaks kiertoa yritetty (=clomeilla), niin sitä ennen oli kaks clomitonta kiertoa, ja niitä ennen me lopetettiin jo vuos sitten ehkäisy. Tai siis...
  11. L

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :( kp1 täällä. :( Jokohan olis viksumpi ja tilais läjän noita halvempia testejä netistä tähän kiertoon... :p
  12. L

Noni, sanokaahan näettekö te tässä haamunpoikasta vai heitänkö jo kirveen kaivoon? Luulisin, että tänään dpo12-13... Ite alan olee kyllä tän kierron osalta siis jo heittämässä kirvestä kaivoon ja odottamassa tätiä... :/
  13. L

Menkat pahasti myöhässä, mutta testi silti negatiivinen?

Itselläni ei ole moisesta kokemusta, mutta tiedän että joillakin ihmisillä ei raskaus vain näy virtsatestissä, koska hormonia ei jostain syystä erity virtsaan. Sellaisissa tapauksissa kannattaa mennä terveyskeskuksessa teettämään veritesti, jolla saat varmuuden asiasta. :)
  14. L

Testasin negan tänään... Ehkä oli liian varhaista... ainakin toivon, että kyse on siitä. Testaan seuraavan kerran vaikka öö maanantaina aamulla tai sunnuntaina tai jotain. ;)
  15. L

Naapurin tyttö, minä näen hailukkaakin hailukamman viivan, joka voi olla kyllä viivanpaikkakin. Väriä siinä ei taida oikeen olla, tai ehkä se on taas tuo kännykän kuvanlaatu? Ja hei ilmoittaudun seurailijaksi, täällä eletään dpo10:ä tällä hetkellä ja täysin negan testin pissin tänä aamuna...
  16. L

).( Dpo10:n puolella ollaan (luulisin) ja painontunnetta on alavatsalla ja rintoja aristaa. Joko nää on oireita, tai sitten mä olen vaan hirveän toiveikas. ;) Voi olla kyllä ihan kumpaa vaan... Milloinkahan sitä kehtais testata (en mä mihinkään odotettuun vuotopäivään asti jaksa kuitenkaan...
  17. L

Mä yritän nyt ajatella että joka toinen päivä saa riittää. :p Eiks sen pitäs riittää? ;) oli ihan järkyn tuntuinen alamaha tänään, toivon että oli oviskipuja. :p Katotaan Katotaan, testailen varmaan elokuun eka tai jotain jos on tarve. ;)
  18. L

No niin, yks kappale 19mm kokoisia follikkeleja löydetty, joten mä aion ovuloida lähipäivinä! :D :D Vähänkö oon innoissani. :D :D Esikko siis tärppäs aikoinaan heti kun ovulaatio saatiin vain aikaiseksi. :D
  19. L

" hirveä Henri" ja "pikkuprinsessa", en tajua

Meillä on iPadissa Yle Lapset -sovellus, josta sitten esim matkoilla meidän 3-vuotias tykkää katsoa noita piirrettyjä. Hirveä Henri ja Pikkuprinsessa on hälle ainakin suosikkeja, mut saattaa johtua ihan vetävistä tunnareistakin, niitä pitää ainakin välillä renkata edestakaisin, pelkkiä...
  20. L

Jahas, sitten peukut ja varpaat pystyyn, mulla on folliultra tunnin päästä... :whistle:

Yhteistyössä