Hakutulokset

1. V

herkut pannaan kampanja!!!

juu mahtuu mukaan....mutta näyttää vahvasti siltä että me perustajajäsenet ollaan jo kohtaloomme tyytyneitä eikä enää kauheesti jakseta tsempata ja raportoida näistä repsahduksista (JOITA ON). just kävin neuvolas ja nyt olis sit se kymppi jo kasas et sitä vauhtia mennään!! mutta toki...
  2. V

mulla ei sit enää näköjään mikään mahti saa tota kontrollia aikaseks........kun kaiken aikaa vaan tekee mieli herkkuja, ja kun on toi isännän lomakin vielä niin ei saa mitään kunnon päivärytmiä aikaseks.. mahakin on ihan sikakipee kun on vaan tullu syötyä!!! JA VAAKALLE EN OLE EDES USKALTAUTUNU!!!
  3. V

vähänkö tää viideltä herääminen käy hermoon!!!!!nyt on jo lyhennetty päiväunia ja pidennetty iltaa.........MUT EI!!!!onko tän suhteen ideoita???toinen puolestaan pitää taas väkisin herättää ennen seittemää et ehtii eskariin kun sinnekkin kyyti lähtee jo tuntia aiemmin vaik matka on 3km.....mut...
  4. V

kuten myös...........on tommonen kahden yön äitienhemmottelumökkiviikonloppu takana, missä suklaat ja karkit yms kaikki herkku meni kuin kuumille kiville!!! no jos sit taas huomen...
  5. V

TM:n jälkeen uudestaan raskaana..

kuulosti tosiaan tutulta!! mun tarina oli vähän erilainen: esikoinen kun oli täyttänyt kolme ja alettiin puuhaa toista muksua, niin meni varmaan 4 kk ennen ku tärppäs. ja tietysti kun sitä oli jo kavereidenkin kesken odoteltu niin kaikki tiesi että mitä on tulossa kun np ultraan menin viikolla...
  6. V

kyl se vähä pistää taas mielen koville ja jääkaapin oven rakosillee kun tää meidän neiti päättää sit ottaa ja herätä tänään viideltä!!!..ja eilen kuudelta!! eka eskariviikko on pojalla menos eikä kauheesti viittis tota likkaa huudattaa ton nukkumisen takii ettei väsyny koululainen herää!! ite...
  7. V

noh...olipas sitä painoa taas tullut!!!jotain 850g/vko....teki mieli vajota maan alle kun hävetti ihan olla siin vaakalla kun edellinen käynti oli ollut 4vko sit.........ja mikä ihaninta: migreeni iski eilen ja särkyä on odotettavissa ainakin huomiseen iltaan saakka......ainut lääkärikin joka...
  8. V

kylläpä toi viikko vierähti nopeasti!! mut positiivista kun hakee niin näytti vaaka samaa kun ennen reissulle lähtöä...(mut silti reilu pari kiloo enemmän kun edellisessä neuvolassa). tääkin päivä on vedetty karkkii ja herkkuu oikein kaksin käsin ja mulla alkaa olee aika kiire kun tiistaina on...
  9. V

vähä tulin käväsee...kohta reissu jatkuu taas!! tänään olis pyykinpesupäivä ja pakko pitää jotain vesilinjaa kun tuli noi muutama päivä jo taas mähryttyä!!onneks toi grilliruoka taas täl hetkel tota raskautta ei oo mul kovin kovas suosios mut kyl mä silti osasin ne kaikki lihottavimmat herkut...
  10. V

oo kyl mäkin sit taas kun saan sen oikeen fiiliksen niin pystyn merkkailemaan ja pitämään pitkiäkin aikoja itsekuria yllä, mut se on vähä sillee et kun alkaa kerran menee vähä persiilleen niin sit se menee ihan kunnol ja kun tietää viel kuinka se lomakin siin vaikuttaa.. en varmaankaan nyt...
  11. V

mulla ihan sama ja vaaka näyttää ihan kamalia lukemia, eikä tässä vielä kaikki kun isännän loma alkaa huomen ja reissuun oltais lähdös, niin voi sitä ranskanperunoiden ja kaiken muun herkun määrää!!!nyt viel kaveri kylässä ja sillekkin pitsa ja muut herkut maistuvat ihan yhtä hyvin kun...
  12. V

peesaan kamomillaa, ja myönnän myös itse sortuneeni oiken sikaällöoloherkutteluun jo parin päivän ajan, ja kun tuo lomareissukin on vast tulollaan........kyllä jo masentaa valmiiks!!vaakallakin kävin, ja totesin taas semmosen reilun kilon turvotuksen tulleen ihan vaan kun vähä repsahdin!! mutta...
  13. V

noh... onko kaikki sortuneet jo sipseihin kun on näin hiljaista??
  14. V

heippa...tänään taas uusi päivä ja uusi yritys!!ajattelin lähtä uimahallissa noiden muksujen kans käymään ihan vaan sadepäivän ratoksi. mä en oo uskaltanu ees puntaril käydä, mut viel olis viikko aikaa ennen sitä virallista puntaria!! itse ostin kun tän alotin, niin soleropuikkoja pakastimeen...
  15. V

huomenta...ja tervetuloa taas uusille...mulla sf-mitta vk. 23 oli 23 ja joka raskaudessa ollaan menty ihan yläkäyrillä, jos ei ihan ylikin...tosin ihan tasasesti vaan. tänään (taas*)on mun herkuttelupäivä kun olis häihin lähdettävä, mut yritän sit taas huomen paikkoa tän päivän nesteitä!!olis...
  16. V

juu mukaan vaan helmi! must on ihan kiva et joku muukin kuuluu sit siihen "sokerirasitukseen joutuvien" porukkaan...kun on tuntunut täs viime aikoina et mä oon ainut ylipainoinen odottaja!! eihän se tietysti mikään ns leveilyn aihe oo, mut sainpahan ees vähä jotain mielihyvää siit et tiedän et...
  17. V

juu tervetuloo vaan... huomen olis viikkoja kasas 24...sokerirasitukseen joutuu yleensä kun BMI on yli 25 silloin ekalla neuvolakäynnillä....ainakin meillä tää käytäntö.. heinili..ei todellakaan paha toi 4kg, vaikka oletankin että et ainakaan noilla elämäntavoilla kamalan ylipainoinen...
  18. V

munkin tekis miel taas jotain hyvää...tosin äsken vetäsin jo kupillisen muroja suurimpaan makeanhimoon. kauhulla odottelen taas tota sokerirasitusta kun se litku on ihan kamalaa!!mites on joudutteks työ sokerirasitustestiin? se on kyl mullakin vast n. kuukauden pääst.. mulle on tullu nyt joku n...
  19. V

miten ihmees sä saat pidettyä ittes noin tiukkana???..........mulla menny tää koko alkuviikko taas ihan poskelleen ja kauhee nälkä vaan koko aika.......ja tiedän et ens viikol on tän turvotuksen kans taas ihmees kun yrittää kaikin keinoin saada kivoja neuvolalukemia aikaseks!!! viikonloppuna...
  20. V

pakko petrata viikonlopusta ja aloittaa taas uusi tehopariviikkonen ennen seuraavaa neuvolaa!!!

Yhteistyössä