Hakutulokset

1. J

klo 11 aika tänään jälkitarkastukseen ja mä arvon tuon hormonikierukan kanssa... auttakaa!

Jos menkat jää pois tai vähäisiksi eikö teillä tule mitn oireita siitä että ei ole menkkoja? En ole käyttänyt hormoonivalmisteita 10vuoteen..Silloin kun käytin "nimeäenmuista" niin menkat hävisi ja tuli tosi tukala olo(turvotusta yms) aina silloin kun niitten piti alkaa.Ei mennyt kauaa kun...
  2. J

Miehen alapää haisee!

hirmuinen pirttihirmu:laugh: No ei vaineskaan,tiedän ongelman...Menee kyllä halut jos toinen on pessyt huonosti..Mutta taitaa olla toi haaraväli vähän semmoinen paikka että kaikkia hajuja ei saa ees sillä kloriitillakaan pois. Jollain se vaan haisoo enemmän kuin toisilla..veikkaan että liittyy...
  3. J

mitä mies tarkoitti??

jos mies haluaa sun jäävän se sanoo sen.en ole tavannut miestä jolla olisi jotain piilomerkityksiä sanomisissaan.putkiaivot ja toiminnot näes!
  4. J

Miks mä en enää saa aikaan mitään?

masennus?..asiantuntija auttaa mutta se ei tule kotoa hakemaan.sen verran pitää saada aikaiseksi että hakee apua.varsinkin jos lattianpesu tuntuu jo liian vaikealta..
  5. J

Apuva,tuskin nukun ens yönä ..

ei kai siihen voi oikeen vaikuttaa mitenkään kun lapsi vasta 3kk...eihän?? pitääkö vaan ootella että mihin suuntaan lähtee toi nukkuminen? hyviä neuvoja otetaan vastaan:)
  6. J

Apuva,tuskin nukun ens yönä ..

kun vauva vetelee sikeitä tossa jo toista tuntia..Meillä on kohta niin unirytmit sekaisin! Ehkäpä vähän helpolla päässytkin tän alkuajan kun on nukuttu yöllä 5-7tuntia...
  7. J

Miks mä en enää saa aikaan mitään?

Tarttisko käydä jollekkin juttelemassa joka osaisi auttaa miettimään että mistä johtuu saamaattomuus-olo? Tää syksyaikakin kyllä tekee tehtävänsä..
  8. J

V#tun Java ja h#lvetin Sampopankki

on se hienoo että joku osaa ja tietää nää asiat,mutta saisinko saman suomeksi:laugh: joo helpommalla pääsen kun vaihdan pankkia,mikä on ollut jo ajatuksissa pidempään,nih!
  9. J

:ashamed:Anteeksi kovin kiroiluni:$ mutta hermot meni! Kävin lenkillä koiran kanssa vesisateessa ja johan helpotti :D Viimex kun latasin javan niin siinä tuli se google chrome..ehkä koklaan sitä vielä.
  10. J

Joo ei se ole täydellisesti toiminut ees mozillankaan kanssa.Samaa teki mullekkin että heitti ulos kun laitat avainlukua.. Poistin äsken jopa sen ylim.javan tuolta löysin 10min ettimisen jälkeen xD tai mikä nyt ylim se olikaan.... Kone on käynnistetty uudestaan jo 3krt ja päläpälä kaikki...
  11. J

Nii ja selain on explorer.Vaihdoin sen äskettäin mozillaan just ton pankin takia.Mozilla alkoi tökkimään kans ja sitten vaihdoin takasin exploreriin-ei ois vissiin pitänyt:(
  12. J

on ladattu adobe reader ja javakin ja silti väittää että ei löydy koneelta...what?jos siellä lukee että tästä klikkaat ja lataat niin miten eivoi löytyä latauksia? voisiko joku vääntää rautalangasta mullekkin!!
  13. J

:mad:Miksi ei toimi Prkle:mad: Siis mä en tajua että mikä tässä mättää???!!! On ladattuna kaikki mitä tuolla pankin sivuilla sanotaan ja Javakin oikein 2teen kertaan ja edelleen vaan verkkopankissa "käynnistetään javaa".... Onko asiakkuuteni tullut nyt tiensä päähän ja pankki on päättänyt...
  14. J

Jo 14 vuotta tällä palstalla

Hauskaa :D Olen uusi täällä ja huomaa hyvin että täällä on paljon ihmisiä jotka tuntevat toisensa,ainakin näillä nimimerkeillä hyvin!Mutta sekaan mahtuu vielä hyvin tai ainakaan kukaan ei ole tullut vielä sättimään :stick:
  15. J

Kun lopettaa käyttäjätilin FB:stä,näkyyko se kavereilla heti että olen pois?

Mä kun lopetin sen niin kyllä tuli kyselyitä että etkö enään olekkaan fb:ssä.En tiiä et miten nopsaan se poistuu,mut poistuu kuitenkin:) Saanen onnitella viisasta päätöstäsi=) Itse en ole ollut siellä enään pariin vuoteen-kyllästyin ainaseen muutokseen siellä.Kaverit laittoi kaikenmaailman...
  16. J

Kuinka moni EI ole luovuttanut verta?

En ole, koska kerran kävin katsomassa mitä siellä tapahtuu kaverin mukana ja kattelin sitä mustaa verta siinä pussissa joka heilui puolelta ´toiselle ja hoitsu tuli sanomaan että joskos istuisit tähän ennenkuin pyörryt ja ottaisit kaverisi kanssa mehua ja voikkaria ennenkuin lähdet täältä :D :D
  17. J

Sirdalud

No sinä se oot rouskuttanut:D !! Uni tulee jo 2mg sirdaludista ja Tramal on ihan hirveetä myrkkyä,yöh!!Sain kerran jyskyttävään päänsärkyyn-kyllä lähti säryt!!
  18. J

Zalando, lasku ja luottotiedot.

Kuulin että kyseisestä firmasta on vaikea saada rahojaan takaisin jos palauttaa jotain..Tarkkana kuin porkkana:):)

Yhteistyössä