kärpäsestä taas härkänen
Pari vuotta ollut säätöä erään miehen kanssa. Viikonloppuna jäin yöllä juttelemaan hänen kanssaan pihalle ja sanoin lopulta, että täytyy varmaan mennä kun on kylmä ja pitää vessaankin päästä Mies sitten sanoi, että ''voithan sä minunki luo tulla vessassa käymään'' No menin käymään sisällä ja mies paineli sohvalle makaamaan ja minä kävin vessassa. Tämän jälkeen jäin takki päällä juttelemaan miehen kanssa (en riisunut takkia koska en tiennyt ''kuuluiko'' minun lähteä vai jäädä ja oletin että mies kyllä sanoo jos haluaa minun yöksi jäävän kuten aiemminkin on tehnyt). No juteltiin siinä yli tunti ja mies sanoi jossain vaiheessa, että hän menee nyt nukkumaan. Ajattelin siinä, että no kai mun pitää sitten kotiin lähteä jos HÄN menee nukkumaan. Eikä kyllä siinäkään vaiheessa sanonut mitään, että no voithan sä yöksi jäädä jos haluat. Eli olettiko mies, että jäisin yöksi automaattisesti kun pyysi sisällä käymään vai eikö oikeasti halunnut, että sen pidemmäksi ajaksi hänen luokseen jään vai kuvitteliko että olen varmasti kotiin lähdössä kun jäin takki päällä siihen juttelemaan? Pari tuntia kuitenkin siinä yöllä juttelimme niitä näitä.. :O Lähtiessäni hän kyllä oli että onko mulla kaikki tavarat nyt mukana ja jos jotain jäi niin saanhan mä ne sieltä sitten.. Olisitteko itse lähteneet vai tehneet mitä tuossa tilanteessa?