Zalando, lasku ja luottotiedot.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
On kyllä outoa, että ei heittänyt mitään virheilmoitusta, kun tilasin laskulla, vaikka luottotietoja ei ole. Olisin joka tapauksessa ottanut ennakkomaksulla, jos ei olisi antanut laskua, mutta eikö tässä ole jotain mätää? Mikseivät tarkista luottotietoja? Vai tuleeko myöhemmin joku huomautus?

"Ulla"
Mä tein tilauksen ja huomasin saman, että ei ilmoittanut mitään vaikka luottotiedoissa on merkintä. Sinne kun piti laittaa henkilötunnus ja muissa firmoissa ilmoittaa heti, että laskulle ei saa kun on merkintä. Mietin kyllä sitäkin, että jos paketti tuleekin sitten postiennakolla. Mutta tuollaisestakin kyllä ilmoitetaan etukäteen esim. sähköpostilla, että paketin saa kyllä mutta se laitetaan postiennakolla.

No katsotaan kuinka käy kun pakettilappu tulee.

"Ulla"
Oho, enpäs tienny tuosta uutisesta. No jos mulle paketti tulee ilman postiennakkoa niin ei mitää hätää jos tuote pitää palauttaa koska ei ole mennyt rahaa vielä itseltä.

"ihmettelen"
Ihmettelen tuossakin tuon erään naisen soittoa asiasta; tuttava tilannut ilman luottotietoja.Mitä toisten asiat jaksavat noin paljon jonkun päätä vaivata?
Jos se nyt sitten saa ne tuotteet ilman luottareita,ja jättää maksamatta,niin mitä se tuon Mitten elämää mitenkään liikuttaa?
Minua ei ainakaan voi vähempää kiinnostaa jos joku sieltä saa tilattua ilman luottareita,maksakoon tai jättäköön maksamatta,omahan on elämänsä.

"Ulla"
[QUOTE="ihmettelen";27559422]Ihmettelen tuossakin tuon erään naisen soittoa asiasta; tuttava tilannut ilman luottotietoja.Mitä toisten asiat jaksavat noin paljon jonkun päätä vaivata?
Jos se nyt sitten saa ne tuotteet ilman luottareita,ja jättää maksamatta,niin mitä se tuon Mitten elämää mitenkään liikuttaa?
Minua ei ainakaan voi vähempää kiinnostaa jos joku sieltä saa tilattua ilman luottareita,maksakoon tai jättäköön maksamatta,omahan on elämänsä.[/QUOTE]

No kai hän ajattelee kuitenkin toisen parasta, että ulosottovelka ei kasvaisi enempää ja ihminen joskus pääsisi jaloilleen.

"vieras"
Eipä ole tuon kanssa ollut ongelmia.. ja mikä ihme siinä voi päätä vaivata mikäli luottariton saa tilattua. Huh.
Tiedän henk.koht aika monta tapausta, joilla sukulaisten takausten tai ex-miehen takia mennyt luottarit. Eipä vaikuta maksukykyyn merkintä kovin paljo silloin.. aika moni maksaa hyvinkin säntillisesti, mikäli laskulla jostain saa huonosta tuuristaan huolimatta.
Kaikki luottarittomat eivät ole huithapeleita.. :)

Kiva, jos Zalando tajuaa sen. Toki mitä enemmän siitä valitetaan, meuhkataan.. niin väärinkäytösten riski kasvaa eikä sitten kukaan järkeväkään onneton saa enää tilattua mitään kohta.

Padam.
Onko joku tilannut ihan hiljattain ( parin viikon sisään) tuolta jotain? Mulla on kaks tilausta sisällä, toinen "lähetetty" 8.11 mutta paketti ei oo liikkunut mihinkään sähköisen ennakkoilmon jälkeen ja toinen jonka tilauksen tein sillon 8.11 on lähtenyt 15.pvä heiltä eteenpäin ja 16.pvä oli kuitenkin jo postenin matkassa. Ihmetyttää tuo ensimmäinen paketti, ja asiakaspalvelusta sain niin paskaa palvelua kun olla ja voi, koska täti toisessa päässä vaan käski ootella ja sanoi ettei tiiä sen enempiä kuin minäkään.. Onneksi tulee laskulla,et jos hukkaantuu ni en kyllä mitää joudu maksamaan..

lortto luottotiedoton.
mulle on tullut kaks pakettia laskulla ja kolmas tuloillaan vaikka ei oo luottotietoja.
se ei tarkoita ettenkö maksaisi laskua, mutta mahtavaa.. että joskus näinkin ;)

"mie"
Tapahtuma
2012-11-21 14:36 Lübeck Posten Logistik on vastaanottanut lähetyksen
2012-11-20 16:37 Posten Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä
Jos on tommoset tekstit tulleet sähköpostiin niin luulisin et paketti on matkalla.Oisko kellään tietoa??

NiinaZ0
Kummallista että tuosta kaupasta on noin paljon negatiivista kirjoiteltu, itse olen aina saanut palautettua vaatteet ihan normaalisti ja saanut rahani takaisin. Mielestäni hyvä kauppa etenkin kenkien tilaamiseen, ja tarjoaa usein 10% alennuksenkin, löytyy esim täältä: <a href="http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/zalando/">Zalando alennuskoodi</a>

Yhteistyössä