Hakutulokset

1. J

Kotona viihtyminen?

Läheisriippuvuus myös tekee juuretonta oloa...En tarkoita sinua mutta itse olen kokenut sen.Tuskin se vaan on "jtn yleistä levottomuutta"???? :)
  2. J

Kanta-hämeen alueelta äitejä juttu seuraksi?

Moi! Laitan sulle meiliä tulemaan Forssan seudulta:)
  3. J

"Plussalaisten kokoontumiset"????

.
  4. J

hei te kaikki äidit!!

Mahtavaa!!Siinähän se naisen elämä olikin hienosti "tiivistettynä":laugh: Tuon lukemisen jälkeen tuli aika vapauttava olo että :Prk!!, olkoon kaikki ja kaikkien odotukset,mä teen mitä tykkään!!-Jätän vaikka karvat ajamatta!=)
  5. J

Oletteko saaneet paljon uusia kavereita

Joo mulla on jo ilmoitus kanssa tuolla ystäviä osiossa.. Täytyypä alkaa tutkimaan mitä kaikkee täältä löytyy uusi kun olen täällä:)
  6. J

Oletteko saaneet paljon uusia kavereita

täältä kaksplus-foorumilta? Tuntuu olevan kauheen vaikeaa saada uusia kavereita vaikka mihin laittaisi ilmoituksia. Silti tuntuu että on paljon yksinäisiä äitejä jotka kaipais seuraa vaikka kahvitteluun päivisin.. Onko täällä järkätty joskus äitien tapaamisia?Lähtisin ilomielin mukaan jos...
  7. J

Olen ihan kypsä tohon jatkuvaan hiivatulehdukseen!

Sporanox auttoi mullakin kauheeseen hiivakierteeseen.Gyne sanoikin että Difluganit sun muut käsiapteekki lääkkeet itseasiassa juurikin aiheuttaa sitä hiivakierrettä jos joutuu usein käyttämään. Sporanox on kyllä aika tehokasta kun sitä määrättiin myös meidän koiralle korvien hiivaan:D Mutta...
  8. J

Forssa,Loimaa,Somero,Jokioinen,Tammela,Y päjä,Humppila-akselilta ystävää

Kahvitellaan,lenkkeillään ja tehdään yhdessä kaikkea mitä mieleen juolahtaa!

Yhteistyössä