Hakutulokset

1. P

Mielipiteitä nimestä LILJA HELENA?

Kaunis on, tykkään :)
  2. P

Johan mennee hankalaksi tuo tulevan eskarilaisen haku...

Tuplarattaat...juu, ei poika niihin taivu enää mitenkään, on kasvanut niistä yli... Ja ei, Jellonainen, enhän minä nyt millään hoksannut silloin keväällä tätä asiaa eskaripaikkaa hakiessani :ashamed: ...en mitä ilmeisimmin todellakaan ole se laatikon terävin veitsi :D . Samalta suunnalta...
  3. P

No himputti - tilanne siis meilläpäin se, että kotihoidossa olevat laitetaan tuonne koulun eskariin ja hoitoa tarvitsevat ympätään enempi vähempi menestyksekkäästi pk:iin. Ja iltapäivähoito ei kuulu sitten eskarilaisille vaan näille 1-2- luokkalaisille. Ja mitä tuohon kolmevuotiaaseen...
  4. P

Toi matkahan on aivan naurettavan lyhyt, joku 600m, mutku...eivät päästä eskarilaista kulkemaan matkaa yksin, täällä semmonen meininki ja se tässä nyt meinaa liriksi kuviot heittääkin...
  5. P

Kun poika on koulun eskarissa....
  6. P

...tai sitten mä ite oon vaan niin tampio, etten jaksa hoksata :D , kävis kyllä sekin. Mutta siis onkelmanahan on se, että poika pitäs hakee eskarista pois klo 13. Ok, mutta meidän kaksi nuorimmaista vetelee silloin päikkäreitä. Joo, nuorin nukkuu niitä ulkona rattaissaan, joten hänen...
  7. P

Joonan veljelle nimi

No, joko tartut siihen J- kirjaimeen ja tempaiset esim. Jaakko, Juuso, Julius, Juho... ..tai sitten heittäydyt muille kirjaimille :D ....Kaapo, Paavo, Miika, Teemu, Huuko, Niilo....
  8. P

Hei, sinä :), joka työskentelet vastaavana....

:D ei hätää, en tainnut oikein minäkään :D... Elikäs - jos olet esimiestehtävissä mutta koulutuksesi ei riitä siihen, niin saatko esimiehen palkkaa vai sen oman koulutuksesi palkkaa?!
  9. P

Mä olen edelleen niin järkyttynyt :D

No hei, onnittelut ja isosti! Näin ne asiat järjestyvät, vaikka niitä itse ehtiikin hyvissä ajoin murehtia ja märehtiä. Sehän on sitten juhlan paikka :)!
  10. P

Hei, sinä :), joka työskentelet vastaavana....

...eli et ihan ole koulutuksellisesti pätevä ko.paikkaan mutta teet kuitenkin sitä...miten neuvottelit palkkasi eli esim. vt. esimiehen tehtävissä toimiessasi saatko ko.esimiehen palkkaa vai omaan koulutukseesi pohjautuvaa palkkaa :saint: .... :whistle: ...?! (ja tulipas taas selkokielellä...
  11. P

Näin meillä tänään

:laugh: ..eikä kun.. :ashamed: ..siis.. :hug: ...elämä on.. :D
  12. P

MIKÄ MYRSKY! :o

Ja mä en ala mittään |O !!! Täällä meilläpäin kaakonkulmassa oo satanu koko kesänä ku parikymmentä pisaraa :kieh: , luvattoman monta kertaa on tänne kyllä moista keliä ennustettu ja ährätty mutta ketuiksi sitten on mennyt :kieh: ...viimeksikin, kun jopa ukkosti, niin johan keksi just meitin...
  13. P

Nimitteleekö miehesi sinua pahasti riidan yhteydessä?

:o - no ei todellakaan. Mä ite oon meillä se verbaalirontti, ja tunnekuohuissani päästelen värikästä kielikuvaa :ashamed: ..mikä nykyään tulee stereona vastaan, kiitos kahden pikku suupalttini :D :heart: . Ylipäätänsä mä hiukan jopa toivoisin mieheltä jotain äksöniä meidän kinasteluissamme -...
  14. P

Kuinka sanoa 5- vuotiaalle, että olisi hetken hiljaa?

Ihan olen sanonut, että olepas nyt tovi hiljaa. Ja meillä on molemmat pojat semmosia turpamoottoreita, että korvat kyllä joutuvat koetukselle...mitenkähän lienee sitten tuon tytön kanssa ;). Juu, ja useasti päivässä joudun sanomaan, kun on todellakin tilanteita milloin tuntuu siltä, etten...
  15. P

Jos voisit hoitaa hengiltä jonkun ilman, että sut siihen yhdistettäisiin.

Tä :o ?! Vaikka mulla sattuis oleen se Paha Päivä :kieh: , niin en mä nyt kummiskaan tommosta lähtis edes uneksimaankaan...oon siis näemmä aivan liian kiltti :o :ashamed: :saint: :D ...sitä paitsi mua kiehtoo ajatus olla jonkun lihassa piikkinä, pienenäkin... :kieh: ... :whistle:
  16. P

Mie olen raskaana.

Mutta toihan kuulostaa hienolta :)! Voi että... :hug:! Hengessä mukana olen tsemppaamassa - olishan teille jo aikakin tulla rutkasti hyviä tapahtumia :).
  17. P

Ihmettelyä - miksi ihmeessä annetaan yhden perheen terrorisoida leikkipuiston käyttöä?

Mullahan ei ole faktaa eli itse en ole nähnyt aikaisempia tilanteita, on vain tämän hätääntyneen äidin kertomus siitä, kuinka näissä tilanteissa paikalle on rynnännyt ko.perheen edustajia - parhaimmillaan heitä on kuulema ollut paikalla toistakymmentä :o - ja perheen isä erityisesti on...
  18. P

Ihmettelyä - miksi ihmeessä annetaan yhden perheen terrorisoida leikkipuiston käyttöä?

Mä en ehken koe vierailevana tähtenä olevani se, joka nostaa niin sanotusti kissan pöydälle. Ihmettelenkin kovasti sitä, miksi nämä alueen perheet sallivat tuollaisen kohtelun? Miksi he eivät asialle tee mitään, puutu siihen? Ja todellakin - kesästä lähtien puisto on ollut harvinaisen hiljainen...
  19. P

Se olis nyt sitten mammaloma "lusittu".

Tsemppiä uuteen arkeen :flower: ! Kyllä se siitä lähtee taas sujumaan, kun muutaman päivän ensin harjoittelee...:).
  20. P

Olen reissussa muksujeni kera, ja tässä kyläilypaikan lähistöllä on kiva, iso leikkipuisto, jota on uudistettu ja laitettu tyyliin jokaiselle jotakin :). On lääniä juosta ja telmiä, nähdä kavereita ja tutustua. Joka kerta kun olemme käyneet, niin paikka on ahkerassa käytössä. Paitsi viimeksi...

Yhteistyössä