Hakutulokset

1. N

Huhtikuun inssiläiset

Täti tuli eilen... :(
  2. N

Huhtikuun inssiläiset

Tänne ei ihmeempää. Huomenna tulee tasan 2 viikkoa inssistä, mutta toiveet ei nyt kauhean korkealla ole. Viimepäivinä ei ole oikein muita (kuukautis-)oireita ollut kuin alavatsan turvotus ja ehkä rinnat hiukka kosketusarat... En tiiä... Lugeja vielä kolmeksi päiväksi, eli eiköhän vuoto alkaisi...
  3. N

Huhtikuun inssiläiset

Joo...Mulla nyt vaan pms oireet lisääntyy, eli en kyllä usko taaskaan tärpin osuneen kohalleen... :( Joku kyseli että minkä takia mulla ei nyt ollut ultraa yms. En itekkään oikein tiiä. Lääkäri perhesuunnittelupolilla sanoi, että ei tarvi mennä testeihin kun on aiemmin ollut hyvät arvot ja...
  4. N

Huhtikuun inssiläiset

Inssi siis tehtiin viime tiistaina, eli pp 5 menossa nyt... Outoa oli, kun ei ultrattu ollenkaan ennen inssiä, enkä mitään ovistestiä tietenkään älynnyt ostaa ja tehhä. Eli en nyt edes tiiä että oliko siellä irtoava munasolu olemassa ollenkaan... :( Tänään on sitten ollut varsinainen...
  5. N

Huhtikuun inssiläiset

Heip! Kontrolliultrassa näkyi johtofollikkeli vasemmalla ja tiistaille napsahti inssiaika. Peukut pystyyn vaan nyt että tärppäisi! :whistle:
  6. N

Huhtikuun inssiläiset

Hypähdänpä pitkästä aikaa täm öiseen ketjuun minäkin... :D Eli kolmas ja viimeinen inssi tulossa...toivottavasti. Neljä päivää olen pistänyt puregonia ja kontrolli torstaina. IVF jonossa kyllä myös jo ollaan, eli jos ei tärppää niin syksyllä olisi tarkoitus aloittaa IVF hoidot. Suunnittelu on...
  7. N

Tammikuun inssipiinailijat!

Huti meni täälläkin! :( Niinkun arvelinkin.... Ei se taho haikara meille toista kertaa löytää... :attn:
  8. N

Hei piinailijat! Täällä menkkoja odotellaan erittäin vahvassa uskossa. Yhtään testiä en ole tehnyt, koska epäonnistumisen tunne niin vahva. :( Soitin alkuviikosta polille ihan muissa asioissa ja kysäisin samalla ohimennen, että missä vaiheessa kannattaa aikaisintaan testata. Siellä kehotettiin...
  9. N

\ Mulla kanssa samat lukemat kun viiverolla, eikä muuta kun lugejen haittavaikutusoireita kasapäin... Ja viivero vei kyllä multa jalat suusta, eli fiiliksetkinon hyvin pitkälti samat. :) Mulla muuten ekassa raskaudessa ei ollut oireita ollenkaan. Tai kuukautisia sillon odotin, mutta kun ei...
  10. N

Täällä pp 5 ja oireettomuuden ihmettely toimi taas... Alavatsa suorastaan pullahti turrvoksiin ja nyt on sitten alkanut jo nipistelläkin. Eli eiköhän se menkkoja taas enteile. Sapettaa jo etukäteen... :( Alkasi vaan nyt sitten äkkiä, että pääsisi noista lugesteroneista. Mie oon kun joku zombie...
  11. N

Kätilöopiston lapsettomuushoidot

\ Lapsettomuushoitoslangia... Eli inssi on inseminaatio. Mulla oli ensin clomifenit useilla eri annostuksilla. Kun ne eivät toimineet siirryttiin ovulaatioinduktiohoitoihin, elikkä pistoshoidot. Kasvatettiin munasoluja puregonilla ja irrotettiin sitten pregnylillä. Nyt on vielä...
  12. N

Mulla alkoi sitten eilen vahva epäilys epäonnistumisesta nostella päätään... En ymmärrä mistä nuo fiilikset oikein tulee... :( No katellaan nyt sitten... Kaipa ne menkat viikon parin sisällä sitten tulee. :attn:
  13. N

\ Mulla oli kanssa ekalla kerralla mieslääkäri, joka tosiaan oli ihan mukava. (Ei edes mitenkään tarttunut siihen, että mulla on hiukkasen ylipainoa...) Muilla käynneillä olen sitten "tapaillut" osastonlääkäriä joka on nainen ja Satu Suhonen nimeltään. Todella mukava ja empaattisen tuntuinen...
  14. N

Jep! Pp 1 menossa ja mullakin noita lugesteroneja 2 palloa päivässä annostuksella. Edellisen inssin jälkeenhän mulla alkoi menkat tismalleen kaksi viikkoa pregnylin pistämisestä. Saa nähdä nyt sitten kuin käy. Mulla oli munasolu irronnut kun kun tehtiin inssi. Oltiin pupuiltu maanantaina...
  15. N

Huomenna olisi sitten inssi. Jännittää ihan hirmusti... Yksi hyvä munarakkula näkyi olevan vasemmalla ja on saattanut jo irrotakin, taikka sitten ei. Yhtään en osaa ite mitään ovulaatiooireita bongata... Ja kun on vielä ilmaakin mahassa, niin sekin sotkee kuulostelua. No, ehkä olen huomenna taas...
  16. N

Tyhmä kysymys, mutta...

Juu, esimerkiksi terveyskeskukseen taikka jos haluat, niin yksityiselle. Terkkarissa tekevät oikeastaan lähetteen perhesuunnittelupolille jonne tulee sitten kutsu parin kk.n sisään. Yksityisellä prosessi etenee nopeammin.
  17. N

Minä olen kättärin perhesuunnittelupolilla ollu jo yli kaksi vuotta... Ja Inssit ja IVF:t tehdään naistenklinikalla, joka on samaa hus:iä. Pari kuukautta taisi mulla mennä kun sain omalta lääkäriltä lähetteen siihen kun kutsu tutkimuksiin tuli. Onnea matkaan! =)
  18. N

lääkkeistä

Juu. Kannattaa ihan mennä "oikealle" lääkärille ja seurantaan, koska clomifenissakin on monisikiöraskausriski. Monisikiöraskaudet eivät välttämättä ole helppoja ja menevät monesti kesken, varsinkin jos vauvoja on enemmän kuin kaksi. Itselläni ei ekassa kerrassa kolme vuotta sitten ollut mitään...
  19. N

Menkat alkoi ja piikitys näillä näkymin lauantaina. (Pitää vielä huomenna soittaa ja varmistaa päivä ja annostus.) Eka ultra onkin sitten ens viikon keskiviikkona. Katotaan nyt sitten miten lähtee kasvamaan... Veikkaan, että joutuu vielä koko ens viikon sitten piikittään ja jos oikein mainiosti...
  20. N

Lapsettomat -kerhon perustaja

\ Minä myös! :D

Yhteistyössä