Huhtikuun inssiläiset

SEE
Mulla menossa pp11 joten ajatelin keskiviikkona testailla. Rinnat on arat( mutta niin mulla on yleensä ennen menkkojakin) ja lämpö on pysynyt koholla. Eilen tuli ihan samanlaiset vatsakivut kuin menkkojen aikaan, mutta eivät alkaneet eikä tänään ole sitten taas vatsaa sattunut. Välillä ajattelen että kyllä siellä jotain on tapahtunut ja sitten taas epätoivo hiipii mieleen. Ei auta muutakun odotella keskiviikkoon tai menkkoja jotka pitäis alkaa kylla maanantaina tai tiistaina , mulla kierto yleensä 25-26pvä.

Täti tuli mullekin tänään.. :'( Ankeat fiilikset päällä ja epätoivo hiipii..
Seuraavaksi tiedossa IVF luultavasti kesäkuussa eli en enää tule mukaan inssipinoihin. Tsemppiä SEE ja muut, joilla on vielä toivoa plussasta!
Neganneille pahoittelut ja sympatiahalaukset :hug:

:hug: tädin yllättämille

SEE, me mennään samoilla piiniksillä, tänään siis pp 12 :wave: Testin ajattelin tehdä ke aamulla. Kaikenlaisia menkkatuntemuksia on, mahaa kipristelee ja välillä alapäätä oikein niinkuin särkee :ashamed: Todennäköisesti johtuu vaan lugeista? Rinnat mulla ei kipeydy normaalistikaan ennen menkkoja, joten siitä ei voine päätellä mitään? :\|

Tämä odottelu vie yllättävän paljon voimia ja energiaa :/

SEE
PUPUVAIMO
Tulethan sitten kertomaan miten kävi. Mulla kanssa alapäätä sattuu niinkuin joku tuikkaisi sukkapuikolla kohtuun, hih kiva vertaus, mutta siltä se tuntuu. Joo ja viimeyönä heräsin järkyttävään kouristavaan kipuun mutta meni sitten ohi. Mimmoinen sun hoitohistoria on. onko mones inssi menossa? Mulla eka tehty inssi, kaksi yritystä päättynyt siihen kun foliikkelit eivät kasvaneet tarpeeksi. Nyt mulla ollut lääkkeenä clomit+menopur, epäonnistuneissa yrityksissä oli pelkkä menopur. Lapsettomuushoidoissa 1.5 vuotta, syynä PCO.

SEE pp12

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 SEE kirjoitti:
PUPUVAIMO
Tulethan sitten kertomaan miten kävi. Mulla kanssa alapäätä sattuu niinkuin joku tuikkaisi sukkapuikolla kohtuun, hih kiva vertaus, mutta siltä se tuntuu. Joo ja viimeyönä heräsin järkyttävään kouristavaan kipuun mutta meni sitten ohi. Mimmoinen sun hoitohistoria on. onko mones inssi menossa? Mulla eka tehty inssi, kaksi yritystä päättynyt siihen kun foliikkelit eivät kasvaneet tarpeeksi. Nyt mulla ollut lääkkeenä clomit+menopur, epäonnistuneissa yrityksissä oli pelkkä menopur. Lapsettomuushoidoissa 1.5 vuotta, syynä PCO.

SEE pp12
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 SEE kirjoitti:
Meillä takana kolmas inssi, jossa Menopur kp 3-9 ja irrotuspiikki Pregnyl. Kahdessa aikaisemmassa pelkät clomit. Ai niin, kahdessa viimeisessä myös lugesteronit kp 16 eteenpäin. Ainoa selvä ero aikaisempiin kiertoihin on tämä viiltelykipu, ja sitten sellainen "selvä särky alapäässä"

:whistle:

Pari vuotta ollaan yritetty, hoidoissa aktiivisesti 7 kk :ashamed:

Testaillaanko Acon 10:llä, vai millä? =)

Joo, muistaakseni apteekin omat oli tasoa 25iui tai jotain, ja Aconit sit sen 10 iui. Sitten oli vielä joku Care merkkinen, joka ilmoittaa kissan kokoisin kirjaimin pakkauksen päällä, että testi tehtävä 3 päivää ennen kuukautisia \|O Aargh, pitäiskö hakea sellainen :xmas:

SEE
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:14 Pupuvaimo kirjoitti:
Joo, muistaakseni apteekin omat oli tasoa 25iui tai jotain, ja Aconit sit sen 10 iui. Sitten oli vielä joku Care merkkinen, joka ilmoittaa kissan kokoisin kirjaimin pakkauksen päällä, että testi tehtävä 3 päivää ennen kuukautisia \|O Aargh, pitäiskö hakea sellainen :xmas:
Saako niitä apteekeista?

Mulla oli lääkityksenä puregon pistokset kp 5-14 ja pregnyl kp 15 (samana päivänä positiivisen ovistestin kanssa), inseminaatio siis kp 16 ja lugesteronit kp 19->

Kiitos onnitteluista, mutta vielähän se Haamu voi hävitä.
Kyllä on ihminen hölmö kun ei voi malttaa mieltään vaan hätiköi.

Muokataan tätä vielä vähän,

pupuvaimo kyselit noita tuntemuksia, mulla on ollut kaikki alkuraskauden klassiset oireet siitä saakka kun aloitin noi luget, ja jotenkin olen käsittänyt että ovat olleet vain lugejen sivuvaikutuksia. Mitään muuta ei oikeastaan ole ollut. Alavatsaa on nippaillut lauantaista lähtien, tai lähinnä se on ollut sellaista menkkajuilintaa, joka häviää aina välillä vähäksi aikaa ja palaa taas uudestaan. Eipä juuri muuta mainittavaa ole ollut. Tästäkin syystä kovasti epäilen vielä että haamu oli vain haamu kahteen kertaan ja häviää vielä ennen lauantaita.

Ja uusintamuokkaus,

Ensimmäinen inssi siis kyseessä.<br><br>

pupuvaimo Viime yön juuri mietin pregnylin varoaikaa ja se on 10 päivää ja mulla on kulunut jo yli 10pv sen pistämisestä. Mutta kyllä mulla on kovasti epävarma olo, enkä usko raskautuneeni ennenkuin näen sen omin silmin synnytyslaitoksella B)

Uskallan kyllä Onnitella Pötkylää :flower: :flower: :flower:

Minulla pp12. Olen ollut jo melkein viikon nega alamaissa. Samat mielikuvitusoireet kuin joka kierrossa. Kun on ajattelematta asiaa niin ei mitään. Jos oikein kuvittelee niin alamahan nippailua, mutta sitä on siis ollut aina.

Eli ei mitään kavereiden kertomia kuppiikoon paisutuksia tai nänniarkuuksia, huonovointisuudesta tai hajuherkkyydestä puhumattakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:32 Amodini kirjoitti:
Uskallan kyllä Onnitella Pötkylää :flower: :flower: :flower:

Minulla pp12. Olen ollut jo melkein viikon nega alamaissa. Samat mielikuvitusoireet kuin joka kierrossa. Kun on ajattelematta asiaa niin ei mitään. Jos oikein kuvittelee niin alamahan nippailua, mutta sitä on siis ollut aina.

Eli ei mitään kavereiden kertomia kuppiikoon paisutuksia tai nänniarkuuksia, huonovointisuudesta tai hajuherkkyydestä puhumattakaan.
Veit sanat suustani.. :ashamed: Ainoa oire tosiaan nuo lugejen sivuoireet. En jaksa enää odottaa plussaa perjantain veritestistä, mulla siis nyt pp 13

SEE
Mäkin malttamattomana testasin tänä aamuna eli pp13 negan. Varasin nyt suoraan verikokeen tälle iltapäivälle ja huomenna klo 12.00 aikaan saa tietää lopullisen tilanteen, mutta kyllä tässä on pakko alkaa ajatella tota negaa vaikka oireita on vaikka muille jakaa.
No huomenna ollaan viisaampia

Voi voi, nyt alkoi menkkatuntemukset voimistua, jopa samanlaiset ilmavaivat kuin ennen menkkoja yleensä on :ashamed:

ja vasta pp 13, viimeksi luget pidensi kiertoa niin, että meni pari päivää lopettamisen jälkeen ennen kuin täti kurvasi.. Nyt olis vielä 3 päivää jäljelläkin :ashamed: :\|

SEE
Voi pupua. Toivotaan että olisi nyt jotain muuta kipuja. Mä kävin siis tänään iltapäivällä otattamassa s-hcg:n joten mun kohdalta piinailu taitaa loppua tältä erää huomenna. Testailetko sä huomenna? Kävitkö ostamassa niitä care-testejä? Oletko malttanut olla testailematta, minä kun en pystynyt ja nyt mieli maassa negan takia.

voi SEE :hug:
Tiedän että joudut olemaan mieli maassa hetken :ashamed: Yritä ajatella sitä kautta positiivisesti, että niin kauan kuin on hoitokeinoja, on vielä roppakaupalla toivoa!!! :heart:

Mihinkäs suuntaat seuraavaksi? Uusi inssi?

SEE
Joo eiköhän se uusi inssi ole. Katsotaan, ei nyt pysty ajattelemaan oikeen mitään. Huomenna on uusi päivä. Kiva kun oon just töissä ja yritän itkua pidätellä. Olen vielä töissä psykiatrisessa sairaalassa sairaanhoitajana, joten ei nyt jaksais oikein toisten ongelmia.

Yhteistyössä