Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 SEE kirjoitti:PUPUVAIMO
Tulethan sitten kertomaan miten kävi. Mulla kanssa alapäätä sattuu niinkuin joku tuikkaisi sukkapuikolla kohtuun, hih kiva vertaus, mutta siltä se tuntuu. Joo ja viimeyönä heräsin järkyttävään kouristavaan kipuun mutta meni sitten ohi. Mimmoinen sun hoitohistoria on. onko mones inssi menossa? Mulla eka tehty inssi, kaksi yritystä päättynyt siihen kun foliikkelit eivät kasvaneet tarpeeksi. Nyt mulla ollut lääkkeenä clomit+menopur, epäonnistuneissa yrityksissä oli pelkkä menopur. Lapsettomuushoidoissa 1.5 vuotta, syynä PCO.
SEE pp12
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:02 SEE kirjoitti:Meillä takana kolmas inssi, jossa Menopur kp 3-9 ja irrotuspiikki Pregnyl. Kahdessa aikaisemmassa pelkät clomit. Ai niin, kahdessa viimeisessä myös lugesteronit kp 16 eteenpäin. Ainoa selvä ero aikaisempiin kiertoihin on tämä viiltelykipu, ja sitten sellainen "selvä särky alapäässä"
Pari vuotta ollaan yritetty, hoidoissa aktiivisesti 7 kk :ashamed:
Testaillaanko Acon 10:llä, vai millä? =)
Saako niitä apteekeista?Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:14 Pupuvaimo kirjoitti:Joo, muistaakseni apteekin omat oli tasoa 25iui tai jotain, ja Aconit sit sen 10 iui. Sitten oli vielä joku Care merkkinen, joka ilmoittaa kissan kokoisin kirjaimin pakkauksen päällä, että testi tehtävä 3 päivää ennen kuukautisia \|O Aargh, pitäiskö hakea sellainen :xmas:
Veit sanat suustani.. :ashamed: Ainoa oire tosiaan nuo lugejen sivuoireet. En jaksa enää odottaa plussaa perjantain veritestistä, mulla siis nyt pp 13Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:32 Amodini kirjoitti:Uskallan kyllä Onnitella Pötkylää :flower: :flower: :flower:
Minulla pp12. Olen ollut jo melkein viikon nega alamaissa. Samat mielikuvitusoireet kuin joka kierrossa. Kun on ajattelematta asiaa niin ei mitään. Jos oikein kuvittelee niin alamahan nippailua, mutta sitä on siis ollut aina.
Eli ei mitään kavereiden kertomia kuppiikoon paisutuksia tai nänniarkuuksia, huonovointisuudesta tai hajuherkkyydestä puhumattakaan.