Hakutulokset

1. M

Tiistai Huomenia Kaikille !!!!

Kieltämättä hyvin yksinkertaista... Sitä vaan on keksinyt itselleen monta omasta mielestä kauhean hyvää syytä miksi ei päässyt taaskaan nukkumaan ennen kuin 23... Ja taitaa olla samanlaista kukkumista tiedossa loppu viikkokin ja silti meinaa loppua kellosta tunnit...
  2. M

Tiistai Huomenia Kaikille !!!!

Huomenta. Kohta töihin. Väsyttää ihan mielettömästi, mutta josko se siitä kun saa vähän kahvia...
  3. M

Aika herätä

Huomenta. Jälleen uuteen työviikkoon. Kuinka voikaan näin viikonlopun jälkeen väsyttää näin kamalasti... Luulisi että viikonloppuna ehtisi edes vähän levätä, mutta jostain syystä joka maanantai aamu sitä on kauheen väsynyt. Josko sitä taas viikon mittaan saisi vähän rytmistä kiinni.
  4. M

PErjantAI HUomeNta !!!

Huomenta. Tekemistä olis taas viikonlopuksi enemmän kuin ehtii tekemään, mutta eiköhän siitä taas selvitä. Ihanaa olla pari päivää kotona ja puuhata omia juttuja perheen kanssa.
  5. M

Mä oon ahdistunut!!!!

Sanopa muuta! :kieh: Ei oo kauheen kiva fiiliskun työt loppuu 1½kuukauden sisään ja uudesta duunista ei oo tietookaan... Ei kauheen luottavainen mieli tällä hetkellä työnhakua kohtaan.
  6. M

Vetäisittekö herneen nenäänne?

Kysy haittaako jos siivoat ja jos ei haittaa niin yllätyksenä sitten teet ne sapuskat.
  7. M

Kuinka usein pesette lapsen hiukset ja lapsen ylipäätään?

Meillä vähän vaihtelee kuinka usein 1½ vuotias käy kylvyssä. Vähintään sen muutaman kerran viikossa, mutta enemmän katsotaan sitä milloin on tarvetta. Ja tukkaa lapsella on iästä huolimatta paljon (enemmän kuin äidillään ja isällään yhteensä). Varsinkin nyt talvella olen ajatellut että turhaan...
  8. M

menettekö lääkäriin..

Jos tarvitsen sairaslomaa niin soitan ainakin tk:seen ja kerron jo suoraan puhelimessa tarvitsevani vain sairaslomalapun. Jos tarvetta niin antavat sitten ajan joko terveydenhoitajalle tai lääkärille joka kirjoittaa lapun. Meillä tosin on saanut tuon lapun pelkällä soitollakin ja käy sitten...
  9. M

~Great Girls~ vol.2

kp 1/28 yk9 ja fiilikset aika ok.
  10. M

HUOMENTA !!

Huomenta. Täällä on kanssa noustu ennen kuutta että saan rauhassa heräillä ja juoda kahvia. Muistin jopa käydä laittamassa auton roikkaan että se käynnistyy kun tulee töihin lähdön aika. Taapero kävi avaamassa huoneensa oven ja koitin sanoa että mene vain takaisin nukkumaan, taisi se uskoa...
  11. M

~Great Girls~ vol.2

jojo hienoa kuulla, että on työ alkanut tuntumaan oikeesti mielekkäämmältä! Kannattaa silti satsata työnhakuun, koska koulujen kesälomaan on oikeasti tosi lyhyt aika! Mulla tuntuu aika menevän siivillä töissä. Vaikka välillä tuntuu että viikot matelee niin tajusin tässä vasta että mulla on enää...
  12. M

~Great Girls~ vol.2

Mä olen koittanut keskittää kaikki ajatukseni pois tästä kierrosta. Perjantaina pitäisi alkaa menkat, vaikka kovasti toivon etteivät alkaisi ja meillä olisi vihdoin ja viimein tärpännyt. Oireita ei oikein ole suuntaan eikä toiseen, toisaalta ei ole mitenkään sellainen olokaan että olisi...
  13. M

Huomenta! Taas maanantai..

Huomenta. Oikestaan aika ihanaa kun on jo maanantai ja suorastaan pääsee töihin... Olin viime viikolla to ja pe kotona hoitamassa sairasta lasta kun muksuun iski oksennustauti. Töissä oisin kyllä päässyt paljon helpommalla! Nyt kun on tullut siivottua viikonloppu erinäisiä ruumiineritteitä ja...
  14. M

~Great Girls~ vol.2

Siis aivan mielettömän ihana ilma ollut tänään. Mäkin uskaltauduin tytön ja koirien kanssa lenkille kun tuntui että oltaisiin jo terveitä. Tai tyttö vielä ripuloi, mutta ei montaa kertaa päivässä eikä lämpöäkään ole, joten pääsi kärryihin istumaan. Raukka väsähti kävelystä enemmän kuin minä...
  15. M

~Great Girls~ vol.2

Meillä tyttö tervehtyy, vaikka lepäileekin aika paljon vielä. Ruokakin maistuu jo ja jaksaa puuhata paremmin. Nyt ollaankin sitten me miehen kanssa kipeenä. Mä halailin meidän arabiaa viime yönä oikein antaumuksella ja mies oli töissä puoli yötä arponut mihin oksentaa. Että ompas taas ihanaa...
  16. M

oksutauti

En veisi. Meille kanssa rantautui oksutauti eilen. Tyttö oksensi aamulla ja oli sitten päivän oksentamatta, ei tosin syönyt mitään ja illalla räjähti potti kun tuli molemmista päistä paineella... :kieh: Yön olen siivoillut oksuja ja vaihtanut lakanoita ja kytännyt milloin tulee seuraava oksu...
  17. M

~Great Girls~ vol.2

Lilo ja shaken halauksia täältäkin suunnalta! :hug: Meille tuli nyt tuo pirskatin mahatauti tuohon tyttöön... :kieh: Eilen alkoi kun olin töissä ja töitten jälkeen menin anniskelupassikokeeseen ja mies tikkien poistoon ja mies kertoi vasta kotimatkalla että tyttö on oksentanut. Tyttö oli...
  18. M

meille sit rantautui mahatauti

Nyt on liikkeellä mahatautia aika kivasti. Pelolla odotan rantautuuko meillekin. Kovasti paranemista, toivottavasti menee pian ohi.
  19. M

Huomenta!

Huomenta. Mä nukuin viime yön sohvalla ja täytyy sanoa että on yllättävän levännyt olo siihen nähden. Nukahdettiin molemmat miehen kanssa kesken leffan ja herättiin vasta aamulla, onneksi olin laittanut kellon soimaan ennen kuin alettiin katsomaan leffaa. Tänään olisikin tiedossa aika paljon...
  20. M

~Great Girls~ vol.2

Jesh! Mä sain vihdoin ja viimein lorupussukoista kuvia ja laitettua niitä myyntiin... Pakko laittaa tännekin kuva yhdestä:

Yhteistyössä